ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1

Η είδηση της τελευταίας στιγμής θέλει την Κατερίνα Ζαρίφη και τον Νίκο Μουτσινά να αρνούνται να παρουσιάσουν τον «Πρωινό Καφέ» αύριο Παρασκευή. Το κανάλι του Αμαρουσίου, μετά τις δηλώσεις του Νίκου Μουτσινά στην εκπομπή της Σοφίας Αλιμπέρτη, αποφάσισε να αντικαταστήσει, λόγω κακής συμπεριφοράς περισσότερο και όχι λόγω χαμηλών τηλεθεάσεων το συγκεκριμένο τηλεοπτικό δίδυμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η επιλογή του καναλιού θέλει να επιλέγονται «υπηρεσιακοί παρουσιαστές» ο Γιώργος Λιανός και η Δέσποινα Καμπούρη, οι οποίοι είχαν κληθεί από στελέχη του καναλιού προχθές για σύσκεψη.

Η υπομονή των στελεχών του καναλιού τελείωσε, μετά το επεισόδιο μεταξύ της Ελευθερίας Κεφαλά και του Νίκου Μουτσινά. Η κ. Κεφαλά κλήθηκε από το κανάλι να βοηθήσει την εκπομπή, έτσι ώστε να ολοκληρωθεί η τηλεοπτική σαιζόν χωρίς να υπάρξει ολοκληρωτική συντριβή. Η επιλογή του καναλιού βρήκε αντίθετο τον Νίκο Μουτσινά, ο οποίος αντέδρασε «δυναμικά» σε σημείο που το επεισόδιο μεταξύ (Κεφαλά – Μουτσινά), να συζητιέται σε όλα τα δημοσιογραφικά γραφεία.

Τα στελέχη του ΑΝΤ1 επεχείρησαν να διαχειριστούν το θέμα με γνώμονα τις βασικές αρχές του τηλεοπτικού ήθους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι συσκέψεις διαδέχτηκαν η μία την άλλη. Τα στελέχη ξαμολύθηκαν στην τηλεοπτική πιάτσα για να βρούνε επιτελικούς «πίσω από τις κάμερες» και πρότειναν στη Δέσποινα Καμπούρη και το Γιώργο Λιανό να αναλάβουν εσπευσμένα ρόλο «υπηρεσιακών παρουσιαστών».

Σήμερα… ενόψει ραγδαίων εξελίξεων στο κανάλι παρουσιάζουμε το χρονικό της γέννησης και της πτώσης ΤΟΥ ΚΑΦΕ, μιας εκπομπής που έγραψε ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, στην ιστορία της τηλεοπτικής μας ψυχαγωγίας.       

ΠΡΩΙΝΟΣ ΚΑΦΕΣ…

Η  ΓΕΝΝΗΣΗ…

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΟΥΞΕ…

Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ…

Η ΠΤΩΣΗ…

6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2009…

Πρώτο θέμα στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ αποτελούν οι εξελίξεις στον «Πρωινό Καφέ» του ΑΝΤ1. Το δίδυμο Μουτσινά – Ζαρίφη, όπως όλα δείχνουν αποκαθηλώνεται με συνοπτικές διαδικασίες… Οι νεαροί παρουσιαστές μοιάζει να αποδείχθηκαν λίγοι σε σχέση με το δώρο που δέχθηκαν στην επαγγελματική τους ζωή. Οι δηλώσεις του Νίκου Μουτσινά… στην εκπομπή της Σοφίας Αλιμπέρτη το προηγούμενο Σάββατο, κάνουν τα στελέχη του σταθμού να αποφασίσουν την άμεση αντικατάστασή τους.

Οι δηλώσεις ήταν απλώς η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

Ο ΑΝΤ1 την προηγούμενη τηλεοπτική σαιζόν πήρε το ρίσκο να εμπιστευθεί την ιστορικότερη εκπομπή του σε δύο παιδιά ταλαντούχα, με στόχο να καταφέρει το κανάλι χτύπημα στον ανταγωνισμό με εναλλακτική πρόταση.

Η Ζαρίφη εγκαταλείπει την Ελένη Μενεγάκη, ο Νίκος Μουτσινάς εγκαταλείπει τον Γρηγόρη Αρναούτογλου. Οι δύο τους, Κατερίνα και Νίκος, παντρεύονται  τηλεοπτικώς, με τις ευλογίες των στελεχών του ΑΝΤ1 σε μια εκπομπή που το Brand Name  της στην ελληνική τηλεοπτική πραγματικότητα έχει αντίστοιχη απήχηση στο κοινό με τον τόνο Ρίο – Μάρε… και την κόκα – κόλα…!

ΠΡΩΙΝΟΣ ΚΑΦΕΣ ΤΟΥ ΑΝΤΕΝΝΑ…

ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ…

Παραμονές πρωτοχρονιάς του 1990. Λίγες μέρες πριν εκπέμψει στον αέρα ο Αντένα, λίγους μήνες μετά δηλαδή από το ξεκίνημα του Mega… Στο γραφείο του Μίνωα Κυριακού, ο Νίκος Μαστοράκης επιμελείται το πρόγραμμα εκπομπής του σταθμού για αέρα… Είναι εκείνες τις ώρες που οι πιο στενοί συνεργάτες βλέπουν την μακέτα του σήματος του καναλιού. Είναι το χρυσό, στριφογυριστό σήμα με τον λογότυπο του σταθμού και τον άσσο να αντανακλά χρυσές αστραπές… Βλέπαμε μαζί με τον Σπήλιο Χαραμή, τον Τάσο Μπιρσίμ, τον Τέρενς Κουίκ… την έναρξη του σταθμού, χωρίς να πιστεύουμε ότι σε λίγες μέρες μια νέα εποχή ξεκινούσε για όλους μας.

ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ

Ο Μίνωας Κυριακού είχε αποφασίσει. Ο Αντένα θα έβγαινε στον αέρα παραμονή πρωτοχρονιάς του 1989 και θα εξέπεμπε την πρώτη μέρα της ζωής του εικοσιτετράωρο πρόγραμμα. Οι τηλεθεατές θα άνοιγαν σαμπάνιες στην αλλαγή του χρόνου με τον Τέρενς Κουίκ… ο οποίος θα κρατούσε το ενδιαφέρον των πρώτων τηλεθεατών του ΑΝΤ1 έως… τις οκτώ το πρωί και αμέσως μετά… θα έλεγε καλημέρα στους ξενυχτισμένους τηλεθεατές… ο ΠΡΩΙΝΟΣ ΚΑΦΕΣ!..

Σκηνοθέτης και αρχισυντάκτης φυσικά ο Νίκος Μαστοράκης.

Οργάνωση παραγωγής ο Στέλιος Αντωνιάδης.

Βοηθός παραγωγής η Πόπη Χατζηδημητρίου ή η Πόπη Χατζηπόπη.

Χώρος γυρίσματος… το BALL ROOM  του ξενοδοχείου Ιντερκοντινένταλ.

Παρουσιάστρια  όμως ποια;… Ο Τάσος Μπιρσίμ τότε είχε την ευθύνη για το στήσιμο των ειδήσεων του καναλιού και ο Μαστοράκης την επιμέλεια ολόκληρου του στησίματος. Ο Νίκος Φώσκολος εκείνη την ώρα έφερνε στα γραφείο του Μίνωα τα πρώτα χειρόγραφα της Λάμψης και… η βραχνή φωνή του Μαστοράκη… αποκαλύπτει στους παρευρισκόμενους την επιλογή του καναλιού για την παρουσίαση του «Πρωινού καφέ»… Η Αννα Πρετεντέρη είχε ανάψει τσιγάρο και γελούσε με νόημα και… μαθαίνουμε απότομα ότι παρουσιάστρια θα ήταν η ΝΑΝΑ ΔΟΥΚΑ…

Το χτύπημα με βρήκε ανυποψίαστη… η επιλογή ήταν μονόδρομος… περιθώριο επιλογής κανένα, περιθώριο διαφυγής κανένα. Σε δύο ώρες είχα στα χέρια μου  40 σελίδες σενάριο, έμαθα ότι θα φιλοξενούσα 25 καλεσμένους, έξι τραγουδιστές με τις ορχήστρες και τα μπαλέτα τους, τη Λίτσα Πατέρα που θα μιλούσε για το τι προβλέπουν τα άστρα για το 1990 και την φωνή του Μαστοράκη στο αυτί μου να μου εξηγεί ότι το πρόγραμμα θα ήταν σε καθαρό χρόνο τετράωρο και ότι θα έπρεπε να μηδενίσω το περιθώριο λάθους στις ατάκες, γιατί δεν είχε κανένα περιθώριο να «κόβει» εξαιτίας μου ένα γύρισμα μαμούθ σε χώρο που δεν ήταν για τηλεοπτικό πλατό… Έκλαψα πολύ εκείνη την νύχτα στον ώμο του Στέλιου Αντωνιάδη και του Τάσου Μπιρσίμ… και καλωσόρισα το κοινό του ΑΝΤ1 στον πρώτο «Πρωινό Καφέ» με τα πόδια μου να φοράνε γόβες δύο νούμερα μεγαλύτερο από το κανονικό και ένα ταγιέρ μεταξωτό σε χρώμα της σαμπάνιας που το είχε επιλέξει η Άννα Πρετεντέρη.

Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΡΟΥΛΑΣ

Η Ρούλα κεντράρει στην καρδιά των τηλεθεατών του ΑΝΤ1 το 1991. Φτάνει στο Μαρούσι με μεταγραφή από την κρατική τηλεόραση και είναι παντρεμένη με τον Πάνο Μιχαλόπουλο. Ο ΑΝΤ1 ήθελε για την συγκεκριμένη ζώνη, ένα κορίτσι που θα γινόταν το πρότυπο του κοριτσιού της διπλανής πόρτας. Η συνταγή του μοντέλου παρουσιάστριας που θέλανε ήταν μια ξανθιά γυναίκα που να είναι έξυπνη, αλλά να μην το δείχνει, φιλόδοξη, αλλά και φιλική με την γυναίκα τηλεθεάτρια, έτοιμη να ζυμώσει κεφτεδάκια φορώντας γόβα και μίνι φούστα.

Η Ρούλα Κορομηλά «κουμπώνει» απόλυτα στην συγκεκριμένη ανάγκη και ο «Πρωινός Καφές» της βγαίνει στον αέρα. Η Σεμίνα Διγενή τοποθετείται ως στρατηγός του εγχειρήματος, η εκπομπή αποκτά μόνιμες στήλες όπως αστρολογία, μαγειρική, μόδα, χρηστικά θέματα για την γυναίκα – νοικοκυρά, αλλά και… τζόγο, μια ιδέα της Σεμίνας, η οποία δίνει στην εκπομπή τεράστια δυναμική και κάνει τον Μίνωα Κυριακού να ανοίγει σαμπάνιες στο γραφείο.

Η Ρούλα εξελίσσεται σιγά αλλά σταθερά σε σούπερ σταρ του ΑΝΤ1, έχοντας δίπλα της το μυαλό της Σεμίνας Διγενή, την αισθητική της Μαργαρίτας Σακελαρίου, πρώτης συζύγου του Νίκου Μαστοράκη, η οποία διορθώνει όλα τα λάθη στην ελληνική γλώσσα της Ρουλίτσας, την απόλυτη στήριξη από πλευράς παραγωγής του Στέλιου Αντωνιάδη και την προστασία του Μίνωα Κυριακού, ο οποίος θεωρούσε τον «Καφέ» το τέταρτο παιδί του.

Όταν η Κορομηλά ξεκινάει τις πρώτες αποστολές στην επαρχία… η υποδοχή του κόσμου θυμίζει… υποδοχή που το κοινό στο εξωτερικό επεφύλασσε σε μεγάλους ροκ – σταρ. Ήταν αυτό το παραλήρημα του κόσμου για την Ρούλα που κάνει τον ΑΝΤ1 να της ζητήσει βραδινό σόου το περίφημο CIAO. Εκείνη την εποχή στο Ρουλάκι κλείνει το μάτι ο έρωτας. Στο πλατό του «Πρωινού Καφέ» γνωρίζει τον Σαρτίνι, τον ερωτεύεται κεραυνοβόλα και ξεκινάει μαζί του την πορεία προς την απόλυτη αποθέωση αφού μετά την επιτυχία του CIAO… εγκαταλείπει επεισοδιακά το κανάλι για να μεταγραφεί στο Μega.

Η ΡΟΥΛΑ ΦΕΥΓΕΙ, Η ΠΟΠΗ ΕΡΧΕΤΑΙ…

Αγαπημένο «παιδί» του Νίκου Μαστοράκη ήταν από το ξεκίνημα του ΑΝΤ1 η Πόπη Χατζηδημητρίου. Η Πόπη ήταν η πιο στενή συνεργάτιδα του Μαστοράκη στα τρέιλερ. Την χρησιμοποιεί όμως και σε ρόλο ηλίθιας ρεπόρτερ στην εκπομπή «ΟΧΙ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΑΝΤΕΝΑ». Επιλέχθηκε τότε λοιπόν να αντικαταστήσει την Κορομηλά, καθώς το κανάλι επένδυε στην ευχάριστη διάθεσή της και φυσικά στο ξανθό των μαλλιών της.

Η Πόπη προσπαθεί μεν αλλά… τα νούμερα τηλεθέασης δεν είναι ικανοποιητικά. Ο ιδιοκτήτης του Αντένα νοιώθει ότι το πιο αγαπημένο του τηλεοπτικό προϊόν με την φυγή της Ρούλας, έχει υποστεί ρήγμα σοβαρό. Την ίδια χρονική στιγμή που ο «Καφές» μοιάζει να χάνει την λάμψη του, στο κανάλι κάνει σουξέ το σήριαλ «Πατερ Ημών». Πρωταγωνιστής ο Κώστας Καράς, δίπλα του η μέχρι πριν λίγο καιρό «γλάστρα» του Πολυχρονίου στην «Μέγκα Μπάνκα»… Ελένη Μενεγάκη.

Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΑΛΙΚΗΣ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ

Ο Μίνωας Κυριακού και η Αλίκη ήταν εξαιρετικά στενοί φίλοι. Το ξέρω γιατί το είδα, γιατί μιλούσα με την Αλίκη, γιατί ήξερα πόσο γούρι του σταθμού την θεωρούσε ο Μίνως, άλλωστε η πρώτη που έδινε ευχές στον σταθμό ήταν η Αλίκη, γιατί ήταν η Αλίκη που είχε συμβουλεύσει δεκάδες φορές εμένα από επαγγελματικά έως προσωπικά, άσχετο που δεν την άκουσα… ήξερα τέλος πάντως ότι το μάτι της έκοβε, σκάναρε και… πρότεινε εκείνα τα πρόσωπα που εκτιμούσε ότι διέθεταν το ταλέντο της σταρ.

Είχανε δει λοιπόν στο γραφείο του Μίνωα ούτε μία, ούτε δύο φορές το «Πάτερ Ημών». Η γνώμη τόσο της Αλίκης και του ιδιοκτήτη του ΑΝΤ1, αλλά και του Στέλιου Αντωνιάδη για το πρόσωπο της Ελένης Μενεγάκη ίδια. Αποφασίζεται λοιπόν να κληθεί να συμπαρουσιάζει τον καφέ με την Πόπη Χατζηδημητρίου…

«Η΄ ΕΓΩ Η΄ΑΥΤΗ»

Η Ελένη επιλέγεται… καλείται στο γραφείο του Μίνωα, αλλά έχει τις επιφυλάξεις της… Νοιώθει ότι δεν μπορεί να ξυπνάει εύκολα από το χάραμα… αλλά και το οικονομικό κίνητρο δεν ήταν και τίποτα το σπουδαίο… Όσο η Ελένη σκεφτότανε το πρωινό ξύπνημα… οι καμπάνες χτυπούσανε για την Πόπη Χατζηδημητρίου. Το ενδεχόμενο να έχει συμπαρουσιάστρια δεν την αρέσει. «Ή Εγώ ή αυτή», δηλώνει στον Στέλιο Αντωνιάδη και η απάντηση από πλευράς σταθμού είναι λακωνική. «ΑΥΤΗ».

Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ

Η καινούργια βασίλισσα του «Καφέ» είναι έτοιμη να καθίσει στον θρόνο της… Η Ελένη διαθέτει χαρακτηριστικά που ο ΑΝΤΕΝΑ, λατρεύει να βλέπει. Έχει γαλανά μάτια, έχει ξανθιά μαλλιά, έχει φωνή ναζιάρικη, μασάει τισχλόφουσκα με γεύση φράουλα, φοράει δεκάποντα και έχει μπούκλες… Όταν ο σκηνοθέτης Σταύρος Ζερβάκης δίνει το πρώτο κοντινό της στον αέρα… μοιάζει ότι το «καλοκαίρι σου κλείνει το μάτι από το παράθυρο»…

Το πρόσωπο της Ελένης ήταν τόσο καθαρά όμορφο που η ίδια η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ενώ η ίδια είχε επιμείνει στον Κυριακού να δώσει στην Ελένη το πρωινό, είχε ζητήσει να μην καθίσει ΠΟΤΕ δίπλα στην Μενεγάκη για συνέντευξη για να αποφύγει την σύγκριση των κοντινών πλάνων…!!!

ΤΟ «ΣΤΡΑΒΟΠΑΤΗΜΑ» ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ…

Η Μενεγάκη ξεκινάει το ντεμπούτο της ως παρουσιάστρια του «Καφέ»… λιγότερο ξανθιά απ’ όσο έγινε στην πορεία… Μετά τους πρώτους μήνες το μαλλί της ανοίγει περισσότερο… τα πλάνα της γίνονται όλο και πιο σφιχτά… αλλά ο ανταγωνισμός δεν κάθεται ανενεργός… Τα στελέχη του Αντένα… βλέπουν ότι μετά τους πρώτους  καλούς από πλευράς τηλεθέασης μήνες αρχίζει… μια πτώση. Επιχειρούν διορθωτικές κινήσεις, η Ελένη δεν μοιάζει να υπακούει στις παρεμβάσεις, είναι άλλωστε στο ξεκίνημά της, άρα άπειρη, και… παραλίγο να της αφαιρεθεί ο θρόνος για να δοθεί σε μια κυρία επίσης ξανθιά και σέξι που δεν ήταν άλλη από την ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ…

Υπό την απειλή της αντικατάστασης… η Ελενίτσα, που στον επαγγελματικό τομέα αποδείχτηκε πιο επαγγελματίας από τους επαγγελματίες… γράφει την χρυσή δεκαετία του «Καφέ».

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ…

Νομίζω ότι δεν θα μπορούσα να μην αναδείξω τη στιγμή που καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη είναι η Ρούλα Κορομηλά. Η συγκίνηση είναι κάτι περισσότερο από εμφανής και το κλίμα στο πλατό φορτισμένο. Ο «Καφές» με την Ελένη γνωρίζει στιγμές δόξας λαμπρές. Ο γάμος της Ελένης με τον Γιάννη Λάτσιο απογειώνει τις τηλεθεάσεις της εκπομπής, καθώς η Ελενίτσα έχει κατορθώσει να γίνει το αγαπημένο παιδί κάθε ελληνικής οικογένειας. Την επόμενη του γάμου της παρουσιάζεται στην εκπομπή της ως νιόπαντρη… το κοινό περιμένει να μάθει λεπτομέρειες… ο ανταγωνισμός τρώει την σκόνη του νυφικού πέπλου και… το παραμύθι της σχέσης της Ελένης Μενεγάκη με τον ΑΝΤ1 ολοκληρώνεται στην δεκαετία επάνω.

Η ανακοίνωση για την αποχώρηση της Μενεγάκη από πλευράς σταθμού είναι λακωνική… η βασίλισσα της πρωινής ζώνης ακολουθεί τον άντρα της ζωής της ο οποίος είχε ήδη αναλάβει επιτελική θέση στον ΑLPHA και το Μαρούσι προετοιμάζεται να παρουσιάσει στους τηλεθεατές του… την καινούργια βασίλισσα που δεν είναι άλλη από την…

H ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗ

Την χρονική στιγμή που το βήμα της Ελένης Μενεγάκη έμοιαζε «μετέωρο», ο ΑΝΤ1 επιχειρούσε με ένα διαφορετικό μοντέλο γυναίκας να κρατήσει την αυτοκρατορία του «Καφέ» χωρίς μεγάλες απώλειες.

Η Ελεονόρα ξεκινάει με τους καλύτερους οιωνούς, την στήριξη του ομίλου, τον Γιώργο Παπαδάκη να της κάνει ποδαρικό και την Τατιάνα Στεφανίδου να πίνει εκεί τον πρωινό της καφέ μαζί με τα παιδιά της.

Την επιλογή «Μελέτη» που εκπροσωπούσε ένα διαφορετικό μοντέλο γυναίκας από εκείνο της Μενεγάκη ο ΑΝΤ1 την προωθεί με κάθε τρόπο και μέσο. Η Ελεονόρα υπάρχει παντού. Σε κάθε εκδήλωση του σταθμού, σε κάθε εξώφυλλο μηνιαίου περιοδικού, σε κάθε εβδομαδιαίο περιοδικό ποικίλης ύλης… Ο «καταιγισμός» πληροφοριών του κοινού… για καθετί που αφορά στη ζωή της Μελέτη γίνεται βάσει στρατηγικού σχεδιασμού και ο πρώτος χρόνος κλείνει καλά για τον «Καφέ» ενώ η Μενεγάκη μένει στην 3η θέση.

Η δεύτερη χρονιά της Ελεονόρας όμως όχι μόνο δεν απέδωσε… αλλά έκλεισε άσχημα τόσο για την ίδια, όσο και για τις τηλεθεάσεις της εκπομπής. Μια σειρά ατυχών δηλώσεων, η ασθένεια της παρουσιάστριας, οι αλλαγές στην συντακτική ομάδα, οι πειραματισμοί στην θεματολογία… οδηγούν την Ελεονόρα στο ΣΤΑΡ και προετοιμάζουν το έδαφος για το δίδυμο της… ανατροπής.

Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ

Το ντεμπούτο των νέων παρουσιαστών στην πρωινή ζώνη του «Καφέ»… δίνει στην εκπομπή υψηλότατες τηλεθεάσεις. Όμως η κοινή άποψη της πλειοψηφίας των τηλεθεατών του ΑΝΤ1, σοκάρεται από… την εικόνα δύο παιδιών που χορεύουν χωρίς πρόγραμμα, περιφέροντας τα σώματά τους, σε ένα πλατό που μοιάζει εξαιρετικά… κενό. Η Κατερίνα Ζαρίφη επιμένει να επικοινωνεί με εμμονικό τρόπο τα κιλά της, ο Νίκος Μουτσινάς αποχαιρετάει την καλή αίσθηση του χιούμορ και οι πληροφορίες θέλουν να μην συνεργάζονται με τις προτάσεις της εταιρείας παραγωγής του καναλιού, προτάσεις που εκφράζονται από τις δύο κυρίες που φέρουν την ευθύνη του «Καφέ». Ο Μουτσινάς άλλωστε έχει αρνηθεί να συνεργαστεί με τον Παύλο Σταματόπουλο, ο οποίος αναλαμβάνει την επιμέλεια της εκπομπής της Ναταλίας Γερμανού.

Η πορεία του καφέ είναι δραματικά πτωτική. Το παραδοσιακό προϊόν του ΑΝΤ1, φλερτάρει επικίνδυνα με μονοψήφιες τηλεθεάσεις από τον πρώτο μήνα που το εναλλακτικό  πείραμα μπαίνει σε εφαρμογή. Παρά την πτωτική πορεία της εκπομπής το κανάλι, με δημόσιες δηλώσεις του Γιάννη Λάτσιου, στηρίζει την επιλογή του αποφασίζοντας μέχρι και πριν λίγα εικοσιτετράωρα να αφήσει το νεανικό δίδυμο να κλείσει την φετινή τηλεοπτική σαιζόν.

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η συμπεριφορά του Νίκου Μουτσινά προς την κυρία Κεφαλά, η οποία κλήθηκε από την εταιρεία παραγωγής να βοηθήσει την «φρεγάτα» να μην συντριβεί. Τα όσα διαδραματίστηκαν μεταξύ Μουτσινά – Κεφαλά είναι εξαιρετικά δυσάρεστα και τα οποία δυστυχώς για όλους έγιναν μπροστά σε συνεργάτες. Μετά από το περιστατικό… ήρθαν οι μέλισσες…  

Οι τελευταίες πληροφορίες μετά τις πολύωρες συσκέψεις στο Μαρούσι θέλουν την Δέσποινα Καμπούρη και τον Γιώργο Λιανό να επιλέγονται ως υπηρεσιακοί παρουσιαστές της εκπομπής… Στην σύσκεψη της Πέμπτης 5 Μαρτίου, η Δέσποινα Καμπούρη δεν πήγε γιατί είναι ασθενής. Το δίδυμο Ζαρίφη – Μουτσινάς θα ενημερωθούν τις επόμενες ώρες για την απόφαση του καναλιού, απόφαση που πάρθηκε όχι εξαιτίας των χαμηλών τηλεθεάσεων, αλλά εξαιτίας των δημόσιων δηλώσεων. 

Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

O ΑΝΤ1 λόγω σημαντικής διαφωνίας αναφορικά με το περιεχόμενο του Πρωινού Καφέ αποφάσισε από κοινού με τους παρουσιαστές της εκπομπής Νίκο Μουτσινά και Κατερίνα Ζαρίφη τη λύση της συνεργασίας τους. Ο ΑΝΤ1 τους εύχεται κάθε επιτυχία σε οποιαδήποτε νέα τους προσπάθεια.

Ευχαριστούμε πολύ
Διεύθυνση Επικοινωνίας &
Δημοσίων Σχέσεων”

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης