Διαδικτυώτισσες και Διαδικτυώτες,
καλήν Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου να έχουμε…
Να ’μαστε πάλι μαζί, με την αγαπημένη σας στήλη «Τουϊτέρατα»,
την οποία διαβάζετε μανιωδώς καθημερινά
και νοσταλγείτε μανιωδώς τα Σαββατοκύριακα…
Από χθες,
το σκάνδαλο «Novartis» κυριαρχεί πολυεπιπέδως στην επικαιρότητα.
Οι πάντες βάλλουν κατά πάντων
και κεντρικό στοιχείο τής πολεμικής που έχει αναπτυχθεί
είναι η αμφισβήτηση τής αξιοπιστίας των προστατευομένων μαρτύρων.
Όπως ήταν φυσικό, το Διαδίκτυο τοποθετήθηκε επί τού θέματος,
και εγώ, ως ο «Επίσημος Σταχυολογητής τού Twitter»,
ήμουν για μία ακόμη φορά ακροβολισμένος,
προκειμένου να συλλάβω τις απόψεις σας
και να τις οδηγήσω στα ενδότερα τής «Ζούγκλας».
Πάμε, λοιπόν, να δούμε το «Κορυφαίο Δέκα»,
και τα ξαναλέμε στο ΥστερόΓιωργο..!
…
Λέει ΨΕΜΑΤΑ.
Η Ο.Ν.ΝΕ.Δ. δεν ξεχνά τι σημαίνει «Δεξιά».
Χιτσκοκικό-Γκρανγκινιολικό Φινάλε!
Άλλοι γράφουν ιστορία κι άλλοι γράφουν υστερία.
Ούτε ένα πλυντήριο μαύρου χρήματος δεν έχουν οι αναρχοάπλυτοι.
Μεροκαματάκι.
Τρολάκια τής «Novartis».
Για την ακρίβεια, στο Λιανοκλάδι.
Το Σύμπαν και τα ηλίθια hashtags είναι άπειρα•
αν και για το Σύμπαν δεν είμαι βέβαιος.
Κι εσύ, τον πίστεψες;
…
ΥστερόΓιωργο..:
Παιδιά (όλων των ηλικιών),
αρνούμαι να συμμετάσχω σε αυτό το Διαδικτυακό Πεζοδρόμιο,
στο οποίο δεσπόζει ο Ξερολισμός τού Αμαθούς.
Ουδείς πολίτης δύναται τούτην την ώρα να γνωρίζει την Αλήθεια,
αλλά η Ελληνική Παρόλα δεν λέει να σιωπήσει•
μιλάμε ότι το «δεξιότερα, Κουροπάτκιν» γνωρίζει μεγάλες πιένες
(η φράση «Δεξιότερα, Κουροπάτκιν» έγινε Σύμβολο τού Νεοελληνικού Ξερολισμού,
όταν το 1904 η εφημερίδα «Οι Καιροί» εκυκλοφόρησε με αυτόν τον τίτλο,
σε άρθρο όπου δινόντουσαν οδηγίες στον Ρώσο στρατηγό Κουροπάτκιν,
για τούς χειρισμούς που έπρεπε να έχει στον Ρωσο-Ιαπωνικό πόλεμο).
Εγώ, λοιπόν, δεν θα υπεισέλθω στο δικαστικό σκέλος τής υπόθεσης•
αρκούμαι να αναφερθώ στο καταπληκτικά αβανταδόρικο tweet που άφησα τελευταίο: «Ένας μάρτυρας μού είπε πως είναι ψευδομάρτυρας».
Άθελά της η συμπολίτισσά μας (η οποία έγραψε τη συγκεκριμένη ατάκα),
καταδεικνύει σε απόλυτο βαθμό το μείζον πρόβλημα τής Νεοελληνικής Κοινωνίας.
Ποιο είναι αυτό..;
Η διάθεσή μας να πιστέψουμε αυτόν που εμείς οι ίδιοι θεωρούμε ως ψεύτη,
φτάνει μόνον αυτός ο ψεύτης να πει το ψέμα που μάς βολεύει.
Για να το πω και πρακτικά..:
Αν ένας από τούς προστατευόμενους μάρτυρες ψεύδεται στην κατάθεσή του
και βγει και υποστηρίξει
ότι η κατάθεσή του ήταν από την αρχή της ως το τέλος της ένα ψέμα,
γιατί θα πρέπει να τον πιστέψουμε;
Αν έχει κάποιος ένα πραγματικά σοβαρό επιχείρημα σε αυτό το ερώτημα,
παρακαλώ να το καταθέσει στον Δημόσιο Διάλογο.
Κατά τα λοιπά,
ας περιμένουμε να δούμε τα στοιχεία και στη συνέχεια να κρίνουμε.
Εφ’ όσον υπάρχει σχηματισμένη δικογραφία,
ουδείς είναι ένοχος και ουδείς αθώος ακόμη.
Αυτά…
…
Όμως, για μία ακόμη φορά φτάσαμε στην Αρχή Μας,
που για όλους τούς υπόλοιπους είναι το «τέλος».
Και το μόνο που απομένει,
είναι η στερεότυπη και -πάνω απ’ όλα- αγαπημένη προτροπή..:
Φωτίστε το βλέμμα σας με την πόλη που φλέγεται.
Γεια Χαρά…
Γιώργος Μιχάλακας
Αλήτης -αλλά όχι ρουφιάνος- Δημοσιογράφος
(Twitter: @GeorgeMihalakas)