Οι απαράδεκτες τοποθετήσεις τού φανφαρόνου παρουσιαστή, προκαλούν οργή. 

Υπάρχουν στιγμές στη ζωή, που βιώνεις την οδυνηρή κατάσταση

«Δεν πιστεύω τι ακούν τ’ αφτιά μου…».          

Ε, λοιπόν, αυτή η αίσθηση παρήχθη αφειδώς στη σημερινή εκπομπή «Το Πρωϊνό»,

όπου ο ανεπιτυχώς εμφορούμενος τις Αρχές τής Ισότητας, Γιώργος Λιάγκας,

υπέπεσε σε εκκωφαντικά ολισθήματα

αναφερόμενος στην πολυσυζητημένη και εξαιρετικά ευαίσθητη υπόθεση

που απασχολεί αυτές τις μέρες την Ειδησεογραφία και -κυρίως- την Κοινωνία.

Το οικτρό σεξιστικό παρελθόν τού Λιάγκα

είναι επανειλημμένως κατατεθειμένο στη Συλλογική Θέαση και Κρίση·  

θυμίζω ενδεικτικώς,

το υποδαυλισμένο ξεγύμνωμα τής Τζένης Χειλουδάκη στο πάλαι ποτέ «δελτίο ειδήσεων» τού «Star»

και τα ακατάσχετα χάχανα που είχαν αποτελέσει την ηχητική συνοδεία

στο περιστατικό που συνέβη στο «Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης», 

όταν -εν ώρα μαθήματος στο αμφιθέατρο- ένα άρρεν έμεσμα είχε εκσπερματίσει στην πλάτη φοιτήτριας.

Έκτοτε ο παρουσιαστής κάνει προσπάθειες να αποτινάξει το παρελθόν του,

αλλά είναι πασίδηλο ότι η εσωτερικευμένη-λουφαγμένη πατριαρχί(λ)α του

τον εμποδίζει να κάνει ουσιαστικά βήματα στην νοοτροπία του

και τον οδηγεί σε επιδεικτικές πομφόλυγες που καταρρέουν ωσάν χάρτινοι πύργοι.

Η Ελένη Χρονοπούλου είναι νομική σύμβουλος στην «Ευρωπαϊκή Επιτροπή»

και στέλεχος τού «ΠΑ.ΣΟ.Κ.-ΚΙΝ.ΑΛ.»

(αναφέρω το ονοματεπώνυμό της διότι έχει κάνει ήδη σχετική ανάρτηση).

Ο Αλέξης Γεωργούλης είναι δημοφιλής ηθοποιός

και ευρωβουλευτής τού «ΣΥ.ΡΙΖ.Α.».

Η Ελένη Χρονοπούλου καταγγέλλει τον Αλέξη Γεωργούλη για βιασμό και ξυλοδαρμό.

Ο Αλέξης Γεωργούλης βρίσκεται ενώπιον σοβαρότατων κατηγοριών.

Το θέμα είναι πολύπτυχο και αναπόφευκτα πυροδοτεί την προσοχή τής Κοινής Γνώμης,

οι ισορροπίες είναι λεπτές, ο χειρισμός οφείλεται από άπαντες να εμπεριέχει Ευσέβεια.

Όμως, πέρα από τις εύλογες απαιτήσεις τής ευαίσθητης συνθήκης,

είναι τέτοια η μορφή ετούτης τής ιστορίας,

που εν τέλει ο καθείς θα βγάλει αυτά που έχει μέσα του.

Ο Λιάγκας έβγαλε σήμερα -για πολλοστή φορά- αυτά που έχει μέσα του.

Αρχικώς, έκανε μνεία στο γεγονός, 

ότι η αρχική καταγγελία δεν περιελάμβανε το ονοματεπώνυμο τού -φερόμενου ως- δράστη

και εθεώρησε ότι αυτό το εξόχως σοβαρό θέμα επιδεχόταν διαστάσεις νουβέλας:

«Να ρωτήσω κάτι εγώ τώρα,

το οποίο δεν το γνωρίζω και δεν είναι και στη σφαίρα του κουτσομπολιού,

αλλά οφείλω να το ρωτήσω..:

Μήπως υπήρχε μία πιο σοβαρή και όχι μια ευκαιριακή σχέση των δύο,

οπότε τής ήταν πιο δύσκολο να τον καταγγείλει εκείνο το διάστημα

και μόλις ξεκαθάρισαν τα πράγματα μεταξύ τους

-δηλαδή, χωρίσανε·

γιατί ακούμε και για μια Ιταλίδα που στην πορεία μπήκε στη ζωή του κυρίου Γεωργούλη-

μήπως όταν ξεκαθάρισαν τα πράγματα πια ανάμεσά τους

και έκανε και τις δημόσιες δηλώσεις ο κύριος Γεωργούλης εναντίον τής Βίας,

τότε τρελάθηκε η κυρία Χρονοπούλου και πήγε και έκανε επώνυμα πια την καταγγελία,

δηλαδή έδωσε όνομα και επώνυμο για τον άνθρωπο που τη βίασε και την κακοποίησε,  

απ’ ό,τι η ίδια ισχυρίζεται.».

Φρικώδης εικασία και καραμπινάτο κουτσομπολιό απόπατης φαλλοκρατικής αισθητικής,

που κορυφώνονται στο ρήμα «ΤΡΕΛΑΘΗΚΕ».

Προσωπικώς,

όσο κι αν σέβομαι την Τρέλα ως πνευματική-ψυχική πάθηση

και την εκτιμώ ως αφετηρία δημιουργίας κι ως αντισυμβατική συμπεριφορά

(εξ ου και το απόφθεγμά μου «Η Τρέλα είναι η Ενήλικη Καταδίκη τής Παιδικότητας.»),

αντιμετωπίζω ως χυδαία ύβρι το παντελώς άκαιρο «Άρλεκιν» τού αρλεκίνου Λιάγκα.

Μία γυναίκα που (ισχυρίζεται ότι) έχει βιαστεί και έχει ξυλοκοπηθεί,

κρατάει το βάρβαρο πάθημά της στο συρτάρι ως ατού της

και το χρησιμοποιεί εκδικητικά όταν διαπιστώνει πως έχασε το παιχνίδι από μία άλλη γυναίκα.

Ο θλιβερός Λιάγκας

-ο οποίος, σημειωτέον, δημοσίως έχει αρκετές φορές προσβάλλει βάναυσα τις συνεργάτιδές του

(οποία «αρσενική» σύμπτωσις, σπανίως διαξιφίζεται με τούς άρρενες τής εκπομπής)-

φτάνει στο έσχατο σημείο χαμέρπειας να συστήνει τον Άντρα ως «μήλον τής Έριδος»

και τη Γυναίκα ως ένα ποταπό ον

που δεν ορρωδεί να μετατρέπει τον βιασμό και τον ξυλοδαρμό της

σε διαπραγματευτικά όπλα για την ερωτική επιβεβαίωση τού «εγώ» της.

Μιλάμε για αποτρόπαιο μαγάρισμα τού ιερού κινήματος «Με Too»,

μιλάμε για δυσώδη εικοτολογία που ρίχνει νερό στον «Μύλο τού Μισογυνισμού».

Κι όμως, όπως αποδείχθηκε μετά από λίγη ώρα,

αυτό το ατόπημα ήταν μόνο η αρχή τού σεξιστικού παραληρήματος

και ωχριούσε μπροστά σε ό,τι επρόκειτο να αναφερόταν στη συνέχεια.

Ο Λιάγκας προβαίνει σε κατάπτυστες έμφυλες τοποθετήσεις για την Ελένη Χρονοπούλου

και πιστοποιεί ότι είναι παντελώς ακατάλληλος να διαχειρίζεται θέματα

που ανασύρουν τσουναμηδόν στην επιφάνεια τα αβυσσαλέα συμπλέγματά του:

«Είναι μία γυναίκα μορφωμένη. Πολύ.

Μία γυναίκα με έντονη προσωπικότητα.

Μία όμορφη γυναίκα, ξεκάθαρα· 

παίζει ρόλο και η Ομορφιά σ’ έναν άνθρωπο· μην τα κρύβουμε αυτά.

Έχει ένα πολύ ελκυστικό πακέτοη γυναίκα αυτή.

Και…,                                      

το Ελληνικό “Me Too” για πρώτη φορά φεύγει απ’ τα πλαίσια της Τέχνης

και πάει πια στον χώρο τής Πολιτικής.

Και προσέξτε..: Πάει με μία γυναίκα-σύμβολο”.

Αν αυτά (που καταγγέλλει) δεν είναι ψέματα,

η γυναίκα αυτή -να δείτε, ότι- θα ’χει μακρά πορεία.

Δηλαδή, μπορεί να υπέστηΝ αυτό που υπέστηΝ

-και να μην το πάθει κανένας άνθρωπος-

αλλά επειδή έχει αυτό το ελκυστικό πακέτο

μόρφωσης, καλλιέργειας, καριέρας, εξωτερικής εμφάνισης και κοινωνικής αναγνώρισης,

πιστεύω ότι η γυναίκα αυτή

-με αυτόν τον σταυρό που κουβάλησε

και με αυτό που φέρει τώρα δημοσιοποιώντας αυτό που τής συνέβη-

θα δείτε ότι…, δεν λέω ότι θα το εκμεταλλευτεί πολιτικά,

αλλά θα παίξει σημαντικό ρόλο στα πολιτικά πράγματα τα επόμενα χρόνια.

Το λέω σήμερα…

Το λέω σήμερα·

γράφτε το, ότι το ’πε ο Λιάγκας, και μετά από μερικά χρόνια ελάτε να το δούμε…».

ΦΡΙΚΤΟ.

ΦΡΙΚΤΟ κι όταν τ’ ακούς, ΦΡΙΚΤΟ κι όταν το απομαγνητοφωνείς.

Η Κορωνίδα τής Σεξιστικής Κατάντιας.

Η οδυνηρή κατάσταση «Δεν πιστεύω τι ακούν τ’ αφτιά μου…» είναι εδώ.

Αισθάνομαι να στερεύουν τα λόγια, οι λέξεις,

αισθάνομαι ότι χρεωκοπεί η Ετεροντροπή.

Ο Λιάγκας είναι ο Χρεωκόπος τής Ετεροντροπής.

Ο Έμφυλος Ρατσισμός,

ο βγαλμένος από τα σκουριασμένα μπαούλα τής Καθυστερίλας και τής Μικροαστικής Βόλεψης,

δηλώνει κραυγάζοντας τη φάλτσα παρουσία του και ύπαρξή του,

αντιμετωπίζοντας μία (φερόμενη ως) βιασμένη και ξυλοκοπημένη γυναίκα

ως πολύφερνη νυφούλα που θα ήταν ιδανική για τον Νεοέλληνα Μπούλη

και θα απετελούσε καμάρι για τα πεθερικά της.

«Η Ελενίτσα μας είναι μορφωμένη, με έντονη προσωπικότητα, όμορφη,

είναι δικηγόρος στην Κομισιόν”, βγάζει πολλά λεφτά,

και είναι μεγάλη τύχη για τον κανακάρη μας που την έχει στη ζωή του.

Εντάξει, την πήραμε λιγουλάκι βιασμένη και ξυλοκοπημένη,