ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ

ΓΙΑ ΤΗΝ «ΞΕΚΑΛΟΥΠΩΤΗ»

Να τοποθετηθώ; Ως τι όμως; Ως επαγγελματίας; Ως γυναίκα; Ως σύντροφος; Ως πρώην σύζυγος; Ως μητέρα; Ως μάνα; Ως μάνα γιου; Μπέρδεμα.

Τι ήταν αυτό αφεντικό με το απόσπασμα του «μια νύφη για τον γιο μου;»…

Το είδα και μου πήρε μισή ώρα… να ιεραρχήσω το συναίσθημα. Καταρχάς ήταν πολλές οι μάνες. Οι κυρίες αποφάσισαν να απευθυνθούν στο τηλεοπτικό κανάλι για να βρούνε νύφη. Θέλουν μία καθαρή, χριστιανή ορθόδοξη, νοικοκυρά και φαντάζομαι παρθένα (Αυτό δεν το δήλωσαν, το υπέθεσα καθότι αυτονόητο).

Φυσικά το γεγονός ότι το μόνο παρθένο που κυκλοφορεί γύρω μας είναι το λάδι είναι απλώς λεπτομέρεια. Για μια «καθαρή, χριστιανή ορθόδοξη και νοικοκυρά», το καταλαβαίνω… Είναι εύκολο. Εκεί που ταράχτηκα όμως, είναι που ένας από τους γιους των μαμάδων, την θέλει ΚΑΙ… ΞΕΚΑΛΟΥΠΩΤΗ!!!

Μετά το «σουργιελίζομαι» του Βασιλείου, το «διακρατεί» του μοντέλου, ήρθε και το «ξεκαλούπωτη» και ίσιωσα.

Η Φωτεινή Πιπιλή, την οποία είχαμε καλεσμένη σε απευθείας σύνδεση, το «ξεκαλούπωτη» το ερμήνευσε στην αρχή ως… χοντρή. Αμέσως όμως κατάλαβε το λάθος της και έδωσε την σωστή ερμηνεία στην «ξεκαλούπωτη». «Είναι η χύμα»… (Γκόμενα) σκέφτηκα από μέσα μου. «Κάτι σαν και μένα», συμπλήρωσε η Πιπίλω.

Εγώ γι αυτή την παραγωγή ενθουσιάστηκα τελικά… Το «μια νύφη για τον γιο μου» είναι βέβαιο ότι καταρχάς θα ανοίξει τις δουλειές στα κομμωτήρια. Καταλαβαίνετε ότι όλες οι υποψήφιες πεθερές θα κρεπάρονται, σε στυλ «μαμάς υποψήφιου γαμπρού»… Αυτές οι κυρίες ανήκουν στην ίδια φυλή . Καταρχάς φοράνε ταγιέρ , τρία νούμερα μικρότερο από το σάιζ που ανήκουν. Επιλέγουν μεσάτα σακάκια των οποίων τα κουμπιά δεν πρόκειται να συναντηθούν ΠΟΤΕ μεταξύ τους. Οι φούστες είναι πάντα στενές με φερμουάρ μισάνοιχτο και οι γόβες ασυζητητί ένα νούμερο μικρότερο από το κου ντε πιε. Όλα τα αξεσουάρ δηλαδή, από τον λαιμό και κάτω είναι εξαιρετικά σφιχτά.

Το παιχνίδι όμως επικεντρώνεται στο κεφάλι . Το κρεπάρισμα για λογοδόσιμο, σε «μάνα γιου» κρατάει είκοσι λεπτά… Κάθε τούφα κρεπάρεται ξεχωριστά. Πριν πιάσει η συνάδελφος κομμώτρια την επόμενη, ψεκάζει με λακ – κόλλας, με άρωμα λεμόνι. Μόλις ολοκληρώσει τις τούφες, ψεκάζει όλο το κεφάλι. Μόλις σιγουρευτεί ότι οι τρίχες δεν διαθέτουν καμία ελαστικότητα, αρχίζει με σπάτουλα και μίνι τανάλια , να τις επαναφέρει, μία – μία προς τα αυτιά. Το κεφάλι σιγά – σιγά θυμίζει τόπι με μαλλιά. Το συγκεκριμένο χτένισμα, έρχεται για να μείνει στο κεφάλι, από το λογοδόσιμο, έως και τα τριήμερα τραπεζώματα με τους συν συμπέθερους.

Το κραγιόν τώρα είναι πάντα σε απόχρωση πορτοκαλί, μωβ, κόκκινη ή μπορντό ενώ το τσαντάκι μεγέθους καρτ βιζίτ, που κρατάει η «μαμά του γιου» έχει μακρύ λουρί τόσο ώστε να ακουμπάει στο σημείο που βρίσκονται οι «γοφοί».

Εγώ με τις μαμάδες των γιων, την θέση μου την έχω. Άλλο δεν καταλαβαίνω. Αυτά τα παιδιά που βάλανε τις μανάδες τους να ψάξουνε να τους βρούνε νύφες πήγανε φαντάροι;; Το ερωτώ με δεδομένο ότι την παραγωγή θα την δούνε και εκείνοι που διοικούν στρατόπεδα , κάποιος που θα δει, μπορεί να υπήρξε διοικητής φαντάρου που τώρα ψάχνει να παντρευτεί μέσω της μάνας του και του Άλφα. Τι μπορεί να πει σε εμένα αυτός ο διοικητής για τον παλιό του φαντάρο; Δηλαδή, εγώ με το συμπάθιο, πάντα, άντρα που χρησιμοποιεί την μαμά του, για να βρει γυναίκα, δεν τον έχω στον στρατό να κρατήσει όχι όπλο, αλλά ούτε τηγάνι… Θα ζητούσα λοιπόν περικαλώ, να μάθω αντιδράσεις στρατοπέδων την στιγμή που θα προβάλλεται η παραγωγή.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η «ΝΑΝΑ» ΣΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ;

Πόσα γυναικεία ονόματα έγραψε η Χριστίνα Λαμπίρη στο παπούτσι της; Δεκαοκτώ ονόματα χώρεσαν, σε παπούτσι νούμερο 38. Μέχρι και στο τακούνι έγραφε. Όμως το δεύτερο όνομα ήταν το «ΝΑΝΑ»… Το είδα το πρωί στην Μελέτη και βούτηξα το τηλέφωνο να το ανακοινώσω στην Έρη… «Δες Σταρ, η Χριστίνα, γράφει στο παπούτσι «Νανά»… (Απάντηση της ξανθιάς κολλητής) «Δεν ξέρω καμιά Νανά». «Καλέ εμένα πώς με λένε;;;», «Γιατί εσένα γράφει;». «Πώς με λένε;» «Νανά. Αλλά γιατί να είσαι εσύ;», «Τι γιατί ρε Έρη; Γιατί είμαι αστεφάνωτη, αλλά και γιατί ποια άλλη Νανά ξέρεις;» «Είχα μία στο μπαλέτο, ξέρω και την φίλη της Μάγιας που παίζω μπιρίμπα»… «Η Χριστίνα όμως;»… «Εγώ την Χριστίνα δεν την έχω δει ποτέ από κοντά…» «Καλέ δεν με ενδιαφέρει αν εσύ ξέρεις την Χριστίνα για να έχετε κοινές φίλες Νανές, εμένα ξέρει η Χριστίνα»… «Α! λες να έγραψε το όνομά σου; (σιωπά για λίγο… και συνεχίζει). Γιατί θα παντρευτείς;;; Δεν μου είπες τίποτα. Πώς το έμαθε η Χριστίνα;»

Εκεί το έκλεισα το τηλέφωνο.

Πάντως ένα «Νανά» το έγραψε. Όχι, αφεντικό, εσύ άμα ακούσεις το όνομα «Νανά» που πάει το μυαλό σου.

«Σε συμφορά;;;».

Δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι μπορεί να μπήκα στο παπούτσι. Αφού μέχρι και η Ελεονώρα, κοίταξε την Τζωρτζέλα και την ρώτησε: «Πήρε το μάτι μου ένα Νανά, στο πέδιλο της Χριστίνας;» «Για ποια Νανά», ρώτησε η Ελεονώρα;

Αφεντικό μην μου βάζεις ιδέες; Τι να ξέρει ο ανταγωνισμός και να μην ξέρω εγώ;

Μμμμ… κρυάδες.

ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ

Για την εορταστική ατμόσφαιρα στα πλατό …

Τι κέφια στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη την Δευτέρα το πρωί;;;
Η παρουσιάστρια έψαχνε το «χαμένο της χαμόγελο»… (Προφανώς θα το είχε στείλει να πληρώσει τα τέλη κυκλοφορίας). Τι άλλο να υποθέσω;
Το υπέροχο χαμόγελο της Ελένης, εξυμνούσε μια τηλεθεάτρια. «Πού το είδατε σήμερα»;;; Απάντησε εκείνη. Η τηλεθεάτρια, συνέχιζε να κοπλιμεντάρει και κάποια στιγμή… αποχαιρέτισε. Εκεί κάπου, λίγο πιο νωρίς, λίγο πιο αργά… δεν είμαι και βεβαία θυμήθηκαν ότι γιόρταζε και ο πιανίστας της εκπομπής, ο Στέφανος Κόκκαλης. Δηλαδή, για να είμαι ακριβής, οι συνεργάτες της εκπομπής το θυμήθηκαν και με την σειρά τους το… θύμισαν στην Ελένη.

Αφεντικό, μην απαξιώνεις την σημειολογία μου καθόλου. Η ατμόσφαιρα εκεί, δεν είναι Χριστουγεννιάτικη.

ΟΙ ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΖΕΛΑ

Πραγματικά θα ήθελα να μην παρακολουθούσα ποτέ αυτή την συνάντηση. Δυστυχώς είδα αποσπάσματα σε αναπαραγωγή. Επειδή το κυρίαρχο συναίσθημά μου είναι απόλυτη στεναχώρια, αλλά απόλυτη, πιστεύω ότι ο επιστήμονας που έχει αναλάβει διαχείριση απόπειρας αυτοκτονίας, θα έπρεπε να προφυλάξει σε αυτή την φάση τους πρωταγωνιστές ακόμη και όταν αναφερόμαστε στην Άντζελα Δημητρίου και την κόρη της. Τι να γράψεις και τι να πεις, όταν οι σχέσεις γονιού παιδιού, στην συγκεκριμένη μετατραυματική φάση, προσφέρονται σε συσκευασία εορταστικού πακέτου με λαμπιόνια, γκλίτερ, εφαρμοστά κολάν, μισόγαντο και πόζες που ευνοούν την έκθεση των κοντινών πλάνων;

Η ψυχή και τα σλάλομ που επιφυλάσσει ιδιαίτερα στην μετεφηβική ηλικία, είναι κεφάλαιο στο οποίο νομοθέτες, κοινωνιολόγοι και ψυχίατροι επιχειρούν να προστατεύσουν με κάθε τρόπο και κάθε μέσο από την εποχή του Πλάτωνα έως και στις άγριες και αδυσώπητες τηλεοπτικές μέρες.

ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΤΗΣ ΜΑΡΙΕΤΑΣ ΧΡΟΥΣΑΛΑ

Θα φτάσει τα 700.000 Ευρώ. Πόσο απογοητεύτηκα. Γιατί τόσο λίγα; Προφανώς στοιχίζει το ότι δεν εργάζεται φέτος η Μαριέτα και σκέφτηκαν να κινηθούν σε ποιο οικονομικό επίπεδο. Κρίμα.