Ο ΜΑΥΡΟΣ ΦΛΕΒΑΡΗΣ… στα Μίντια

Αφεντικό, αυτός ο Φεβρουάριος για όλους εμάς που δουλεύουμε στην χαβούζα των μίντια στην Ελλάδα θα είναι μήνας – σταθμός, για τις εξελίξεις που έρχονται. Οι εξελίξεις του ALPHA, δυστυχώς, ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ.

Οι κρίσιμες ώρες που περνάει για μία ακόμη φορά το κανάλι που από την γέννησή του, μοιάζει να πορεύεται σε ηλεκτρική καταιγίδα, είναι κάτι περισσότερο από γεγονός.

Λυπάμαι για τους άθλιους εκείνους που θέλουν να «πουλήσουν» εκδουλεύσεις σε εργαζόμενους, παραπληροφορώντας τους… Λυπάμαι για τα σαλεμένα μυαλά εκείνων που ενώ μας απειλούσαν τηλεφωνικώς, έδιναν σύνθημα με το χέρι να αποδοκιμάσουν εργαζόμενοι του ALPHA, οι οποίοι δεν γνώριζαν ποιος ήταν ο άνθρωπος στην άλλη γραμμή (ήμουν εγώ…)…

Αυτή την χυδαία μειοψηφία φοβάμαι τούτες τις κρίσιμες ώρες. Φοβάμαι κάποιους «έγκριτους» που υπογράφουνε ρεπορτάζ τηλεοπτικό σε… μεγάλες και έγκυρες εφημερίδες, που όταν τους ζητήθηκε η γνώμη τους για την κρίση στον ALPHA… δήλωσαν ότι «αγνοούν ότι υπάρχει κρίση στον ALPHA και ότι αυτά είναι της Παλαιτσάκη»…

Την ώρα που έκαναν τέτοιες δηλώσεις, στον ALPHA είχανε φτάσει περιπολικά, καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπεύθυνος ασφαλείας του κτιρίου, είχε εκτιμήσει ότι οι διαθέσεις των εκπροσώπων των εργαζομένων, θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε πιθανές ακρότητες…

Όταν ένα κανάλι, μεγάλο κανάλι, βρίσκεται στην μέση ηλεκτρικής καταιγίδας, δεν ξέρω ποιοι ΔΕΝ πρέπει να ανησυχούν. Ή μάλλον ξέρω. Εκείνοι που έχουν καβαντζώσει  μπικικίνια… Τα πολύ γνωστά λαμόγια δηλαδή των οποίων την προσφορά γνωρίζουν όσοι εργάζονται και όσοι έχουν «βιασθεί» πολλαπλώς βάζοντας πλάτη.

ΠΟΣΟΙ ΒΑΛΑΝΕ ΠΛΑΤΗ;;;

«ΠΛΑΤΗ» για την σωτηρία του ALPHA… πρώην ΣΚΑΪ, από την εποχή που εξέπεμψε στις 23 Σεπτεμβρίου του 1993, έχει βάλει στρατός εργαζομένων. Μέλη του «στρατού» αυτού υπάρχουν και σήμερα εκεί. Εγώ και πολλοί ακόμη, φύγαμε – απολυμένοι φυσικά… από την διοίκηση Τσοτσορού, χωρίς ΚΑΝΕΝΑΣ τότε να μας εξηγήσει τους λόγους που δεν θα μπορούσαμε να έχουμε λεφτά,  ούτε… για σούπερ – μάρκετ… Θυμάμαι ότι την εποχή που παρουσίαζα το «Κόκκινο Βελούδο» με σκηνοθέτη τον Βασίλη Θωμόπουλο (ο οποίος τώρα σκηνοθετεί την «Πολυκατοικία»), περιμέναμε σαν τους λαθρομετανάστες… την υπεύθυνη παραγωγής του σταθμού να μας μετρήσει κάτι χιλιάρικα… «έναντι»  για τέσσερις μήνες δουλειάς… «Βάζαμε πλάτη τότε» για να σωθεί το μαγαζί… Θυμάμαι, ότι από την μεγάλη δυσκολία να βρεθεί ρευστό… ΕΙΧΑΝΕ ΚΟΨΕΙ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ… και οι καλεσμένοι του σόου, μαζί με τους δημοσιογράφους και τους τεχνικούς της εκπομπής, πηγαίναμε για τσίσα μας, φορώντας ημίψηλα και παγιέτες, για τις ανάγκες του σόου, σε ένα… μαγέρικο στην Αχαρνών που πούλαγε «γίδα βραστή»!!!…Ναι… ναι… ο σταθμός δεν είχε πληρώσει την ΕΥΔΑΠ και στο στούντιο που γράφαμε (σε ένα τσοντάδικο στην Αχαρνών) το νερό είχε κοπεί…

Θυμάμαι ότι για να «βάλουμε πλάτη στο μαγαζί»… «πλάτη» που τότε μας την είχε ζητήσει ο Νίκος Κακαουνάκης, ως γενικός διευθυντής, δεν είχαμε χαρτί στο φωτοτυπικό για να τυπώσουμε τα δελτία με αποτέλεσμα να λέμε τα δελτία… από το… μυαλό μας… Σε εκείνες τις τραγικές ώρες του ΣΚΑΪ, μετά ALPHA… είχαμε μείνει πέντε στον αέρα… έχοντας πίσω μας μια μαύρη κουρτίνα για σκηνικό. Η Λιάνα Κανέλη, κάνοντας τέσσερις ώρες πρόγραμμα την νύχτα, ο Κώστας Τσαρούχας, ο Νίκος Ευαγγελάτος, η Αλεξάνδρα Καπελετζή και εγώ.    

Θυμάμαι… ότι στο «ξεψύχισμα» του ΣΚΑΪ… το MEGA είχε στείλει κάμερες και κατέγραφαν απέξω τις τελευταίες δραματικές συσκέψεις… Θυμάμαι τις ουρές στο ταμείο του σταθμού… όταν έβγαινε η πληροφορία ότι «πληρώνουνε»… Ωωωωώρες… περιμέναμε την σειρά μας… για να ακούσουμε πολλοί από εμάς λίγο πριν φτάσουμε στο ταμείο, από το στόμα της Ελένης Μαραγκού, τότε «παιδιά τα λεφτά τελείωσαν»… θα σας ειδοποιήσουμε…

Τότε… τότε που είχανε φύγει όλοι οι… «μεγάλοι»… περιμέναμε πόσο θα απέδιδε η πλάτη που βάζαμε… Το «κακό μαντάτο» μας το μήνυσε ο Κακαουνάκης. «Παιδιά παίξαμε και χάσαμε»… Το θυμάμαι ως τώρα αυτό το μαντάτο… Θυμάμαι τον Νίκο Μήλα, υπεύθυνο τεχνικής λειτουργίας του σταθμού, να επιμελείται το τελευταίο κρόουλ του ΣΚΑΪ… «Κυρίες και κύριοι από αυτή την στιγμή ο ΣΚΑΪ ανήκει στην ιστορία… Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας»…

Θυμάμαι τον Αντρέα, τον κάμεραμαν, να κλαίει με λυγμούς αγκαλιά με μια κάμερα. Θυμάμαι την Αλεξάνδρα Καπελετζή, να με πιάνει αγκαζέ και να μου λέει ότι πρέπει να πάρουμε τα σκυλιά που ήταν στην πόρτα του ΣΚΑΪ, σπίτι μας, θυμάμαι την Μαρίνα την Κλεμάν, υπεύθυνη του αρχείου του ΣΚΑΪ, να μου λέει ότι πρέπει να πάρουμε στα αυτοκίνητα, τις μπέτα με το αρχειακό υλικό του σταθμού με το φόβο ότι θα γίνει πλιάτσικο…!!! Θυμάμαι ότι όσοι είχαμε μείνει… κλαίγαμε σαν να… χάναμε άνθρωπο… Θυμάμαι ότι… την ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ… ανακοινώθηκε ότι ο Γιάννης Αλαφούζος είχε φύγει από τον σταθμό και ιδιοκτήτης πλέον ήταν ο μέχρι πριν λίγο οικονομικός διευθυντής του Στάθης Τσοτσορός…

Μετά από λίγες μέρες… μαθαίναμε ότι καμιά κατοσταριά απ’ όσους είχαμε βάλει «πλάτη»… ήμασταν άνεργοι… Κανείς δεν μας είπε το λόγο… κανείς δεν μας δέχτηκε… κανείς δεν είχε χρόνο να μας δει… και κανένας από τους εκπροσώπους της ΕΣΗΕΑ, δεν έκανε κάτι για… να λυθούν τα πρακτικά, ανθρώπινα, καθημερινά μεγάλα προβλήματά μας… Άλλοι εγκατέλειψαν την χώρα… άλλοι το έριξαν στο ποτό, άλλοι κάνανε δουλειές του ποδαριού, άλλοι μείνανε χωρίς πετρέλαιο, άλλοι δανείστηκαν… Εγώ εξαιτίας της Μαλβίνας, να είναι καλά η ψυχή της, βρέθηκα στον Γιώργο Κουρή και στο «Κανάλι 5», μερικούς μήνες αργότερα…

Αυτό που διαβάσατε ήταν… για την ιστορία «της πλάτης»… που ξεκίνησε να «παίζει» ως καραμέλα απ’ όλες τις διοικήσεις του σταθμού… με συνέπεια κατά περιόδους…

Το έγραψα, ως στοιχείο για όσους θέλουν να ξέρουν μερικά κομματάκια του παζλ για την ιστορία των μίντια στην Ελλάδα… Το έγραψα για να καταλάβουν όλοι όσοι έχουν αγωνίες δουλειάς, ότι… ότι γράφω είναι γιατί… έχω πληρώσει και εγώ, όπως πολλοί ακόμη, το τίμημα να εργάζεσαι σε μια… χαβούζα όπως τα μίντια…

Σε κάθε κρίση… εγώ θα εκφράζομαι μόνο βιωματικά. Αυτόν τον τρόπο έχω επικοινωνίας και αυτό θα κρατήσω μαζί σας… Επειδή είμαι πολύ φορτισμένη… με τα τελευταία γεγονότα, για πολλούς, πολλούς, πολλούς λόγους… Επειδή στον ALPHA, δουλεύουν φίλοι καρδιάς, από τότε που παρουσίασα το πρώτο δελτίο του σταθμού, γράφω… με φόβο για αυτά που θα έρθουν… Ξέρω ότι οι εξελίξεις στον ALPHA, θα  επηρεάσουν όλη την αγορά. Ήδη με δεδομένη την «γερμανική τακτική» εταιρείες παραγωγής… κοστολογούν την εργασία… σύμφωνα με γερμανικές προδιαγραφές…

Δυστυχώς είμαστε μόνο στην αρχή… μιας κρίσης που για να την αντιμετωπίσουμε… πρέπει να φύγουνε από την μέση… τα λαμόγια.

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΝΕΣΗ

Έμαθα ότι στην γενική συνέλευση που έγινε, παρουσία των εκπροσώπων των εργαζομένων, ο Νίκος Μάνεσης, ήταν ο μόνος από τους «μεγαλοεκπομπάρχες», ο οποίος είπε ότι δέχεται να παραιτηθεί του… μισθού του για να μην απολυθούν τεχνικοί του σταθμού. Επιχειρηματολόγησε λέγοντας ότι για εκείνον είναι πολύ πιο εύκολο να βρει δουλειά. Σκέφτομαι απλώς πόσο θα βοηθούσε στην παρούσα φάση αν κάποιοι που εισπράττουν πάρα πολλά δεχόντουσαν να μειώσουν σε κάποιο μικρό ποσοστό το εισόδημά τους για να βοηθήσουν εκείνους που εισπράττουν 1.000 ευρώ το μήνα…

Στο καφενείο του σταθμού, πάλι διαδραματίζονταν σκηνές που… αφορούν στις ανθρώπινες ιστορίες εκείνων που κλήθηκαν να αποδεχθούν την πρόταση της εθελουσίας κάτω από ψυχολογική φόρτιση. Μια τεχνικός του σταθμού, 30 ετών και ανύπαντρη, δήλωνε σε άλλους συναδέλφους ότι προτίμησε να πάει εκείνη να υπογράψει την αίτηση, για να «σωθεί» η συνάδελφός της που έχει δύο παιδιά και είναι διαζευγμένη. Οι υπόλοιποι κλαίγανε. 

Μπράβο και στις δηλώσεις που έκανε η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΖΑΡΙΦΗ. Η Κατερίνα, λοιπόν, μπροστά στην κάμερα της εκπομπής μας, δήλωσε ότι μόνη της θα ζητήσει μείωση του μισθού της για να σωθεί ο μισθός ενός μοντέρ.

ΟΙ ΤΡΙΧΕΣ ΤΟΥ ΛΑΚΗ!!!

Επειδή η ζωή φυσικά δεν είναι μόνο μαύρο, επειδή η ζωή δεν είναι ούτε άσπρο, ούτε μαύρο… επειδή η ζωή μας κλείνει το μάτι συνέχεια και είναι έτοιμη για ανατροπές… επειδή εγώ γουστάρω να μου κλείνει και να της κλείνω το μάτι… ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ…

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΦΗ ΤΟΥ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ…

Κορίτσια εγώ πηγαίνω και κάνω μανικιούρ – πεντικιούρ – μπικίνι – βαφή – κούρεμα στον Χατζή. Όμως οι κολλητές μου πηγαίνουν και στον Δουδέση και στον Παλαιολόγο και στον Σελασιέ… άρα… είμαι ΟΝ LINE… ME ΤΙΣ ΑΔΥΣΩΠΗΤΕΣ ΠΗΓΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΡΕΠΟΡΤΑΖ…

Τα καλύτερα πολιτικο – μιντιακο – καλλιτεχνικά νέα τα μαθαίνω στα κομμωτήρια.

Την Παρασκευή, λοιπόν, μια βλαμμένη ξανθιά κολλητή μου που ήθελε να κολλήσει ένα στρασάκι στο μικρό δάχτυλο του ποδιού, πήγε για πεντικιούρ στον Δουδέση… Εκεί λοιπόν υπάρχει στον δεύτερο όροφο, ένας χώρος πριβέ, με κουρτίνες, για τις αποτριχώσεις, το μπικίνι… (αφεντικό «μπικίνι» δεν προλαβαίνω να σου εξηγήσω τώρα τι εννοώ, ρώτα την Κιμ)…  Ναι… τόσο ανατριχιαστικά στοιχεία θα σας δίνω για να ξέρετε πόσο έγκυρο είναι το ρεπορτάζ… Στον Δουδέση ο πριβέ χώρος των αποτριχώσεων είναι στον δεύτερο όροφο, στον Χατζή στο υπόγειο, στον Σελασιέ στον τρίτο… κ.λ.π… Πάει η κολλητή μου λοιπόν για το στρασάκι… και βλέπει ότι ο πριβέ χώρος για την αποτρίχωση – μπικίνι είναι «κλειστός»…

Κάποια στιγμή… αφού πέρασε ώωωωρα πολλή… ανοίγει η κουρτίνα… και αντί να βγει από μέσα… αποτριχωμένη η… Ελένη Μενεγάκη… βγαίνει ο Λάκης Λαζόπουλος!!!… Καταλαβαίνεις, αφεντικό, τι σημαίνει για την ξανθιά, βλαμμένη, κολλητή μου, που παθαίνει κρίση πανικού, όταν της φεύγει το στρασάκι, να δει «φάτσα – μούρη» τον Λάκη Λαζόπουλο, ο οποίος εμφανίζεται από την κουρτίνα… της …αποτρίχωσης!!!

Η κολλητή παθαίνει «τετραπληγία». Συνέρχεται. Μου τηλεφωνεί. Την καθοδηγώ στεπ  μπάι στεπ. Της ζητώ να μάθει, τι ακριβώς έκανε ο Λάκης πίσω από την κουρτίνα… Περιμένω τρώγοντας τα νύχια μου το τηλεφώνημά της. Αργεί. Αγανακτώ. Την καλώ. Δεν απαντάει… Της στέλνω υβριστικό μήνυμα. Με καλεί. Έχει νέα. «ΒΑΦΤΗΚΕ»!!! Μου λέει… «Πού» την ρωτάω; «Μαλλιά» μου λέει… Καταλαβαίνω ότι μου μιλάει σαν την Ρουμάνα που είχαμε στο σπίτι… ή σαν τον Βέλτσο… που ξεχνούσε τα… ρήματα… (Την συμπόνεσα ήταν από το σοκ).

«Τι χρώμα βαφή έκανε;»… Ρώτησα. «Μαύρο – μπλε»… Μου λέει… «Μήπως έκανε και φλασάκια;»… (Αφεντικό, δεν προλαβαίνω να σου εξηγήσω τα «φλασάκια» ρώτα την Κιμ)… «Όχι ενιαίο… μαύρο»…

ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ (σκέφτομαι)… Ο ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΦΕΙ ΜΑΛΛΙ!!!

Αφεντικό… πάω στην Κουτσελίνη, με το ΡΕΠΟΡΤΑΖ – ΒΟΜΒΑ… Η πηγή αξιόπιστη. Το αναδεικνύω… από το ΜΠΛΑ – ΜΠΛΑ… Η Κατιάνα η σκηνοθέτιδα μας… σπλιτάρει και τα πλάνα… Ο Λαζόπουλος πριν την βαφή και μετά… (από την εκδήλωση των βραβείων STATUS)… TO  ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ… Η ΕΙΚΟΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ…

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΛΑΚΗ…

«ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΦΩ ΚΑΙ ΦΟΡΑΩ ΠΕΡΟΥΚΙΝΙ»

Μετά το σήμα τέλους της εκπομπής… λαμβάνω τηλεφώνημα… Ο Λάκης είχε διπλώσει από τα γέλια… ΟΜΩΣ… επιθυμεί ΝΑ ΔΙΑΔΩΣΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ…

ΤΟ ΠΕΡΟΥΚΙΝΙ!

Ο Λαζόπουλος, λοιπόν, για τις ανάγκες της παράστασης φοράει ΚΑΙ περουκίνι. Το περουκίνι, τοποθετείται στο κεφάλι από τον Δουδέση. Το περουκίνι είναι μαύρο. Άρα πρέπει όλο το μαλλί να έχει το ίδιο χρώμα… Απολύτως κατανοητό… Ο Λάκης δεν θα επέλεγε αυτή την βαφή ΠΟΤΕ, ως Λάκης, ως ρόλος όμως επιβάλλεται…

ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΔΩΣΩ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΟΥΚΙΝΙ…

Και φυσικά εγώ τηρώ τις υποσχέσεις μου…

ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΟΥ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΙΚΟΥΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ… ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ…