Ο ΠΡΩΗΝ ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΤΟΛΟΥ – Η ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΤΣΙΜΤΣΙΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΩΡΗΚΤΟ ΑΒΕΡΩΦ ΣΕ ΡΟΛΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΛΕΡΙ

Ας γεράσουνε μαζί. Αυτή είναι η ευχή μας για το νιόπαντρο ζευγάρι Πατίτσα – Χρουσαλά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στον πολυήμερο εορτασμό του γάμου τους ένα από τα γλέντια δόθηκε στο Θωρηκτό Αβέρωφ.

Καταρχάς η επιλογή θα μπορούσε να θεωρηθεί εκπαιδευτική για τα πολλά μοντέλα που παραβρέθηκαν και έμαθαν ότι το θωρηκτό είναι πλοίο του πολεμικού ναυτικού και όχι μόνο η μαμά του Βουτσά στην ελληνική ταινία.

Φυσικά υπήρχαν αντιδράσεις, διότι για πάρα πολλούς Έλληνες το συγκεκριμένο πλοίο θεωρείται σύμβολο και όχι χώρος που μπορεί να αντικαταστήσει την παλιά «Νεράιδα» του Κακέτση και όπου δεκάδες μοντέλα χορεύουν το «γλύκα-γλύκα» και το στα «Τρίκαλα στα δυο στενά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό έχουν προκύψει πολλά πάρτι, γάμοι, αρραβώνες, βαφτίσια, λογοδοσίματα και οι χώροι που μπορούν να φιλοξενήσουν υπερπλούσιους δεν είναι και πολλοί.

Η πικρή αλήθεια είναι ότι στην Ελλάδα δεν έχουμε χώρους για δεξιώσεις αντίστοιχες του εκτοπίσματος των πολύ ευκατάστατων ανθρώπων που ζουν σε αυτή την χώρα. Χώροι που πιθανόν να αρμόζουν στο ύφος των υπερ-πλουσίων και που δεν είχαν καπαρωθεί την τελευταία εβδομάδα για να φιλοξενήσουν μπάτσελορ πάρτι και μεταγαμήλιες εκδηλώσεις ήταν το «θωρηκτό Αβέρωφ», ο Παρθενώνας, η στοά του Αττάλου και η Επίδαυρος.

Ο Παρθενώνας για μπάτσελορ, σύμφωνα με πληροφορίες μου, αποκλείστηκε γιατί δεν προλάβαιναν οι ελαιοχρωματιστές να περάσουν τα κολωνάκια ένα κουφετί ροζ για να ταιριάζει με τα τακούνια της νύφης…

Η Στοά του Αττάλου πάλι έχει μεγάλο μειονέκτημα… Δεν επιτρέπεται να ντυθεί με χλωροτάπιτα η είσοδος , με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν ελεύθερα εκεί κοτρόνες.

Αυτό αμέσως αποκλείει τα δωδεκάποντα «μιου-τσιου» που χωρίς «μίου-τσίου» δεν κάνεις πάρτι. Η Μελίνα Μερκούρη είχε κάποτε χρησιμοποιήσει τον συγκεκριμένο χώρο αλλά η Μελίνα δεν σχεδίαζε τα events σε σχέση με τα τακούνια.

Η Επίδαυρος που διαθέτει πολλά πλεονεκτήματα έχει ΈΝΑ τεράστιο μειονέκτημα! Δεν βγαίνουν εύκολα τα λινκ, καθώς μετά τις περικοπές κοστολογίου θεωρείται «εκτός έδρας»… άρα τι μένει πρόχειρο; Το «θωρηκτό»!

Ο Λεό, η Μαριέτα και η εταιρεία ζήτησε, λοιπόν, από το ΓΕΝ άδεια να δοθεί το πλοίο για να γλεντήσουν, στα πλαίσια των οικογενειακών τους εορτασμών. Παλαιότερα είχε δοθεί και στην Ελένη Μενεγάκη για να παρουσιάσει εκπομπή και είχε δημιουργηθεί σάλος.

Λύστε μου μια απορία όμως… Πως χορεύεις το «γλύκα–γλύκα» ή πως ρίχνεις μια φούρλα τσάμικου, εκεί που έχει γίνει μακελειό;;; Πως χορεύεις τσιφτετέλι εκεί που μάτωσαν παλικαράκια; Τη ρημάδα την απορία την έχω…

Να μοιραστώ μαζί σας ένα υποθετικό σενάριο; Ας υποθέσουμε ότι ένας ΦΟΝ με πολλά εκατοντάδες εκατομμύρια μάρκα επέλεγε το «Άουσβιτς» για να προσφέρει στους καλεσμένους τριήμερο SPA… Πως φοράς το παρεό στο συγκεκριμένο τόπο με πρόθεση να κάνεις μια απλή σταφυλοθεραπεία; Εγώ σας ορκίζομαι ότι όσο και να υποληπτόμουνα τον «ΦΟΝ» δεν έβγαζα παπούτσι στο Άουσβιτς να φορέσω σαγιονάρα που να μου φόραγε διαμάντι σα φουντούκι σε κάθε δάχτυλο ποδιού. Ωραιότατο ντεκόρ διαθέτει επίσης η Αγία Σοφιά στην Πόλη. Είναι και ψηλοτάβανη με μάρμαρα κάτω… αλλά αν στήσουνε οι Τούρκοι τριήμερο φεστιβάλ χορού της κοιλιάς, προς τιμή του εθνικού τους χορού… σκεφτείτε τι θα λέει ο Άδωνης Γεωργιάδης στα παράθυρα. Εκεί βουνό το δίκιο του ε;;;

Παρακολούθησα το θέμα λοιπόν του «θωρηκτού Αβέρωφ» στο tv weekend. Ο Πρώην Αρχηγός Στόλου σε τηλεφωνική με την Σταματίνα Τσιτσιλή και η παρουσιάστρια, επιτυχώς για μένα, να κρατάει το μέτρο σε ένα θέμα που η πρόκληση του φωτογραφικού στιγμιότυπου φλέρταρε με το συναίσθημα της ιεροσυλίας. Δεν ήταν εύκολη κουβέντα αλλά το μέτρο κρατήθηκε ακόμη και αν έγινε προσπάθεια να εκπροσωπηθεί και η πλευρά του υπερπλούσιου νιόπαντρου ζευγαριού.

Εγώ πάντως δεν καταλογίζω καμία κακή πρόθεση στα παιδιά. Είναι νέοι, ωραίοι και πιθανόν να αγνοούν την ιστορία. Εδώ τα σύμβολα της χώρας τα προσβάλουν οι κυβερνώντες, εδώ δοθήκανε τα Ίμια, τι να περιμένω; Να παίξει η Χρουσαλά τον ρόλο της κυράς της Ρω;

Θέλετε να σας πω ένα περιστατικό που έζησα εγώ με ένα νεαρό αγόρι συνάδελφο, ο οποίος είναι δημοσιογράφος και είναι συνομίληκος της Μαριέττας;

Τρία χρόνια πριν, λοιπόν, παρακάλεσα τον συγκεκριμένο συνάδελφο να ζητήσει πλάνα του Ελευθερίου Βενιζέλου από το αρχείο του ALTE. «Πρόσεξε» του είπα, «δεν θέλω του Βαγγέλη, του Ελευθέριου θέλω»… Κατεβαίνω στο κανάλι, λοιπόν, και πάω στο μοντάζ καθώς μου είχε στείλει μήνυμα ότι τα πλάνα που ζήτησα ήταν ήδη «φορτωμένα» … Πάω να τσεκάρω και τι να δω… Ένα τέταρτο έβλεπα αεροπλάνα. Ο Ελευθέριος Βενιζέλος για τον νεαρό συνάδελφο και πολύ καλό πραγματικά παιδί ήταν μόνο αεροδρόμιο. Με πολύ απλό τρόπο, το παιδί μου εξήγησε τηλεφωνικώς ότι αγνοούσε πλήρως την ύπαρξη πολιτικού με το όνομα Ελευθέριος Βενιζέλος… απλώς κάτι θυμότανε αμυδρά αλλά δεν ήταν και σίγουρος…

ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΘΑ «ΚΛΕΙΣΕΙ» ΣΠΙΤΙΑ

Ο Αλέξανδρος και η Σύλια είναι φίλοι μου. Αγαπήθηκαν στο Λονδίνο, παντρεύτηκαν και έχουν ένα παιδάκι 5 χρονών. Ο Αλέξανδρος έχει μεγάλη αδυναμία στη γυναίκα του και εκείνη επίσης… Προχτές ο Αλέξανδρος όμως ήταν έξαλλος. «Αν χωρίσω θα φταίει το Τούρκικο»… μου είπε. «Ξελογιάστηκε η Σύλια με τον Γκερέμ; Να της πεις ότι τον έχει καπαρώσει η Δάρδα»… «Νανά μου δεν πλένει το παιδί αν δεν τελειώσει το σήριαλ».

Σύλια αν χάσεις κάποια στιγμή, ( απευθύνομαι τώρα στη φίλη μου αλλά και σε όλες εκείνες που βλέπετε), βρείτε τη Μάρω Λεονάρδου. Δεν έχει χάσει…. «καρέ». Για ένα φοβάμαι. Επειδή τώρα η φίλη μου η Μάρω έβαλε εξτένσιον… μήπως με την αγωνία του τούρκικου αρχίσει να τα βγάζει μόνη της και τζάμπα το μαλλί.

ΕΞΑΛΛΕΣ ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕ(Γ)Α

«ΜΕΓΑ ΕΚΕΙ»;;; Η φωνή της νοικοκυράς που πολύ πρωί απευθύνεται σε συνάδελφο του μεγάλου καναλιού πριν ακόμη βγει στον «αέρα» ο Κολυδάς στη ζώνη Καμπουράκη – Οικονομέα… ακούστηκε δυνατή και στριγκιά.

«ΜΕΓΑ ΕΔΩ» απαντάει ο συνάδελφος. «Τι θέλετε;;;»

«ΕΝΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΩΡΑ!!!! ΣΥΝΔΕΣΤΕ ΜΕ, ΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΩΡΑ!!! ΑΚΟΥΤΕ;;; ΜΕΓΑ ΕΚΕΙ;;; ΠΟΙΟΣ ΠΗΓΕ ΤΗΝ «ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΣ» ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ;;; ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΩΡΑ!!! ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΤΕ!!!»

ΟΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

Παρά το γεγονός ότι πολλές φορές οι υπέρλαμπροι παρουσιαστές θεωρούν ότι οφείλονται αποκλειστικά στην παρουσία τους, αλλοίμονο άλλωστε, οφείλονται και σε εκείνους, τους πολλούς, πάρα πολλούς που δουλεύουν ΠΙΣΩ…

Καθώς η χρονιά τελειώνει θα αρχίσω να αναφέρω συναδέλφους που με το φιλότιμο, τη συνέπειά τους, την ψυχραιμία τους και το πάθος τους… σώσανε καταστάσεις και προχώρησαν την ιστορία των παραγωγών ένα βήμα παρακάτω….

ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΣΗΜΗΝΑΚΗΣ: Ο Floor manager – φετίχ. Είναι πανέτοιμος να παρουσιάσει την εκπομπή αν υπάρξει πρόβλημα με παρουσιαστή. Ο ταχύτερος και ο αποτελεσματικότερος.

ΘΟΔΩΡΗΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ: Στέντι καμ από το πιο γρήγορα της πιάτσας. Μεγαλώνουμε μαζί παρέα στα κανάλια και έχει και σούπερ μηχανή.

ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΝΥΔΡΙΩΤΗΣ (EXECUTIVE PRODUCER) – ΘΑΝΑΣΗΣ ΜΗΤΡΕΛΙΑΣ (PROGECT MANAGER): Nομίζω οι πρώτοι που οργάνωσαν τα μεγάλα ριάλιτυ παιχνίδια που ήρθαν στην Ελλάδα.

ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΚΑΛΛΗΓΙΑΝΝΗΣ (δ/ντης παραγωγής «Χ – Factor» και «Ελλάδα έχεις Ταλέντο»): Η δουλειά τους έχει εντυπωσιάσει και την Γερμανική εταιρεία παραγωγής (Constantin) του ALPHA.

«ΤΟ ΓΟΥΡΙ ΤΟΥ ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΥ», Ο έγχρωμος ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΕΚΕΣ: Βοηθός παραγωγής, από τα καλύτερα παιδιά που έχει καταφέρει να τον αναζητούν όλοι με πάθος, όμως, γιατί… γιατί είναι άψογος στη δουλειά, ευγενικός και καλό παιδί.

ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΣΚΥΛΑΚΗΣ (Τεχνικός διευθυντής του ΑΝΤ1): Θεωρώ μεγάλη έλλειψη που δεν έχω φωτογραφία του Ματθαίου γιατί είναι από τις συγκλονιστικότερες προσωπικότητες που έχω γνωρίσει.

ΕΡΡΙΚΟΣ ΜΕΡΟΝΤΗΣ: (Ο μάγος) στη διεύθυνση φωτογραφίας

ΦΩΤΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ (Σκηνοθέτης στον ΑΝΤ1): Από τα πιο καλά παιδιά και καλός επαγγελματίας.

ΣΤΕΛΙΟΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ( Ένα όνομα, μια ιστορία που λέγεται ΑΝΤ1)

ΦΙΛΙΠΟΣ ΣΑΠΟΥΤΖΑΚΗΣ ( Ένα όνομα, μια ιστορία που λέγεται MEGA)

ΦΩΦΩ ΣΓΟΝΤΖΟΥ: Τεράστιο αστέρι στο μακιγιάζ και στις μεταμορφώσεις αλλά πολύ, πάρα πολύ καλό κορίτσι.

ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΩ ΕΔΏ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΓΓΙΞΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ . ΤΟ ΜΠΙΚΟΥΤΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης