ΡΗΓΜΑ ΣΤΟ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΤΟΥ ΛΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ… ΛΑΚΗ

Είναι εντυπωσιακό, αν και νωρίς ακόμη, ότι το Μέγκα με τον Λάκη τον γλυκούλη κατάφερε να χτυπήσει τον Λαζόπουλο, σε σημείο που να τολμήσω από τώρα να γράψω ότι μπορεί και να φτάσει ο «γλυκούλης» να ξεπεράσει σε ποσοστά τηλεθέασης το τσαντίρι.

Ο Λαζόπουλος σαν τσαντίρι, νομοτελειακά θα περνούσε κάποια στιγμή σε κάμψη. Παρακολούθησα την τελευταία του εκπομπή. Ο Λάκης δείχνει να έχει χάσει το κέφι του. Με την υπόθεση της  Ντενίση έδειχνε αμήχανος… Τα μονταρισμένα βίντεο που χρησιμοποίησε για να απαντήσει στην κριτική που δέχτηκε από πάρα πολλούς, για τα όσα είπε την μέρα του γάμου της,  φανέρωναν μια προσπάθεια του ίδιου να εξηγήσει τους λόγους που «σατίρισε» την Μιμή… Από την στιγμή που τον είδα να μπαίνει στην διαδικασία εξήγησης και ερμηνείας της σάτιράς του, κατάλαβα ότι αναζητούσε επιχειρήματα για τους επικριτές του.  Μα… Λάκη μου, αν πίστευες ότι έκανες σάτιρα… δεν χρειαζότανε να εξηγήσεις τους λόγους που «σατίρισες» τη Ντενίση. Αν πάλι πίστευες ότι πέρασες «γραμμές» και ότι προκάλεσες πόνο σε ανθρώπους… νομίζω ότι υπήρχαν πολλοί τρόποι να επανορθώσεις. Όχι για την Μιμή, ούτε για τον Πολύζο, αλλά για το κοινό που σε εμπιστεύεται, που σε ακολουθεί, που σε  χειροκροτεί και σε επιβραβεύει… Το κοινό, όταν γυρίζει την πλάτη του, έχει τους λόγους του. Είναι πολύ εύκολο να γυρίσει την πλάτη του στην κριτική ο Λάκης. Δικαιωμά του… Με δεδομένο όμως ότι έχει πλασαριστεί ως ιδιαίτερα ευφυής και ταλαντούχος, οφείλει να μην παρουσιάζεται ούτε σαν κακιασμένος, ούτε σαν μικρόψυχος. Απαξίωσε από το τσαντίρι την κριτική που του κάνουνε οι μεσημεριανές εκπομπές. Δικαιωμά του να τις απαξιώνει… αλλά από το υλικό των μεσημεριανάδικων, από τους καλεσμένους, τα βίντεο και τους φιλοξενούμενους έκανε σουξέ το τσαντίρι του…

Το τσαντίρι έχει εμμονές. Ο Γαλάτης, η Θώδη, ο «Εθνικός Σταρ», η Βροχοπούλου, η Μαλιωτάκη, η Τζούλια, είναι εύκολο βούτυρο στο ψωμί του «γύφτου»… Είναι ακίνδυνοι πρωταγωνιστές της σάτιράς και γελωτοποιοί αγαπημένοι στο κοινό που γελάει με τις περιπέτειές τους. Ο Καρβέλας δεν ήταν εύκολη περίπτωση για τον Λάκη. Γι’ αυτό και τα όσα είπε ο συνθέτης αντιδρώντας στον «μακάκα» ενόχλησαν τον Λαζόπουλο. Το ίδιο ενοχλήθηκε και με τον Τριανταφυλλόπουλο και απάντησε υπερασπιζόμενος την οικογένειά του, τη μητέρα του, την κόρη του και την πρώην σύζυγό του. Γιατί αντέδρασε; Μα γιατί η «σάτιρα» των θυμάτων του, προξένησε πόνο στον ίδιον.

Δυστυχώς για τον Λάκη, οπαδούς δεν έχει μόνο ο ίδιος. Έχει και ο Καρβέλας, έχει και ο Τριανταφυλλόπουλος, έχει και η Ντενίση. Σόρυ, αλλά μπορεί να είναι «ατάλαντη» ηθοποιός για τον Λάκη, αλλά τριάντα χρόνια, χιλιάδες άνθρωποι την χειροκροτούν στις παραστάσεις της… Αυτοί που χειροκροτούν την Μιμή, αυτοί που αγαπάνε την Ντενίση, δεν ενοχλήθηκαν τη μέρα του γάμου της από τα υπονοούμενα του Λάκη…; Φυσικά. Εδώ λοιπόν έπρεπε να έχει κάνει την υπέρβαση ο ίδιος. Αν τα «σφάζεις όλα και τα μαχαιρώνεις, Λάκη μου», γιατί δεν «σατίρισες» με τον ίδιο τρόπο την Ελένη Μενεγάκη και τα βαφτίσια του μωρού της;… Την βάζω την ερώτηση γιατί ο κόσμος που σου γυρνάει την πλάτη, νομίζει ότι δεν το κάνεις από δειλία επειδή είστε στο ίδιο κανάλι… Τη Θώδη είναι εύκολο να την «ξεσκίσουμε», γιατί είναι… η Θώδη… δεν είναι η Γιάννα Αγγελοπούλου.

Όσα γράφω, ξέρετε δεν είναι «δικά μου», είναι λόγια του κόσμου… Είναι ό,τι μου λέει ο Κώστας που βάζει βενζίνη στο αυτοκίνητο, οι νοσηλεύτριες στο «Λητώ» που πήγα για εξετάσεις, η οδοντίατρός μου, άνθρωποι γενικά που έχουν αποθεώσει τον Λαζόπουλο, είτε σαν τσαντίρι, είτε σαν «Μήτσους»… Χτες μάλιστα τον βράδυ, το παιδί στο μαγαζί που αγοράζω τροφές για τα ζώα μου… με ρώτησε «Καλά, μπας και ο Λαζόπουλος γουστάρει την Μιμή;»… Έμεινα και κοιτούσα τον Γιάννη που είναι και πιτσιρικάς… Οι τηλεθεατές τελικά είναι πάρα πολύ υποψιασμένοι και πάρα πολύ δίκαιοι… Η αποδοχή του «Λάκη του γλυκούλη», μόνο τυχαία δεν είναι. Ήρθε ως παραγωγή σε μια χρονική στιγμή που πολλοί ψάχνανε να απιστήσουνε στον «γύφτο»… όχι αναίτια κατά την γνώμη μου. Εδώ είμαστε και θα δείτε ότι ο «γλυκούλης» θα ανεβάζει ποσοστά… Στην επιτυχία του, οφείλει πολλά στον Λαζόπουλο, ο οποίος εγκλωβίστηκε και παρασύρθηκε στην «καφρίλα» που ορισμένες φορές το κοινό της αρένας τον οδηγεί.