Ζέχνει Πατριαρχί(λ)α η τεταρτοκοσμική Νεοελληνική Μπανανία.
 

Ο Νεοέλληνας. 

Διαχρονικά θρασύδειλος. Διαχρονικά ψευτόμαγκας. Διαχρονικά «Ξέρεις ποιος είμ’ εγώ;».

 

Ο Νεοέλληνας. 

Μαμάκιας και συνάμα επιβητορίσκος. Οικογενειάρχης και συνάμα μπουρδελιάρης.

Αυτοσυστηνόμενος ως «Παντελονάτος», αλλά μονίμως πίσω ή κάτω από μία φούστα.

Φαντασμένος. Φανφαρόνος. Φιγουρατζής.

Με μία λέξη: ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ.

 

Ο Κομπλεξικός Νεοέλληνας.

Έμπλεος συμπλεγμάτων κατωτερότητας,

ταλανίζεται από τη διαρκή απελπισία να τονίσει την (ανύπαρκτη) υπεροχή του.

Έτσι,

καταφεύγει στην πλέον δοκιμασμένη μέθοδο που μετέρχονται τα μειονεκτικά άτομα

προκειμένου να αισθανθούν ότι κατέχουν σημαίνουσα θέση στην Κοινωνική Ιεραρχία.

 

Αν είσαι Αδύναμος, αν είσαι Ζώο, αν είσαι Παιδί, αν είσαι Γυναίκα,

ο Κομπλεξικός Νεοέλληνας θα εμφανιστεί για να κάνει επίδειξη δύναμης πάνω σου.

Το Ζώο είναι έσχατη μορφή ζωής,

το Παιδί είναι εκ των πραγμάτων χειραγωγήσιμο,

η Γυναίκα είναι ο πιο δυσκατάβλητος στόχος.

Ο «Υπ’ Αριθμόν Ένα» Εχθρός τού Νεοέλληνα είναι η Γυναίκα.

 

Αρωγός στον Μισογυνισμό τού Νεοέλληνα είναι η Επίσημη Θρησκεία τού Κράτους,

η οποία θρησκεία -είτε σε επίπεδο θλιβερών και καταγέλαστων βιβλικών παραδόσεων,

είτε σε επίπεδο γκετοποιητικής τελετουργικής αντιμετώπισης-

αντιμετωπίζει τη Γυναίκα ως Κατώτερο Ον, ως Σύμβολο τού Κακού,

ως ένα μίασμα που δεν δικαιούται να συμμετέχει σε όλες τις λατρευτικές βαθμίδες

διότι θα προκαλέσει συμφορά και καταστροφή.

 

«Ο Άντρας εκπροσωπεί το Καλό. Η Γυναίκα εκπροσωπεί το Κακό.».

Η μητέρα τού «Θεανθρώπου» προσδιορίζεται ως «Παναγία»

επειδή είναι «Αειπάρθενος», επειδή δεν κάνει σεξ, επειδή δεν είναι «μολυσμένη».

Η «Παναγία» συλλαμβάνει τον «Θεάνθρωπο» 

όταν άγγελος εξ ουρανού τής ενεχειρίζει έναν κρίνο.

Πατριαρχίλα. Καθυστερίλα. Ψυχασθενίλα.

 

Έτσι πήρε πορεία η δισχιλιετής παλαβομάρα. 

Η Θρησκεία είναι «Βιομηχανία Παραγωγής Ενοχών»,

όπου ως βασικό συστατικό χρησιμοποιείται η Γυναίκα.

Η Γυναίκα βαφτίζεται συνώνυμη με την Αμαρτία.

Πολλοί άνθρωποι καταφεύγουν στον Θεό επειδή δεν τούς καταδέχεται η Αμαρτία.

 

Ναι, η Γυναίκα είναι Φυσική Πρόκληση.

Ναι, η Γυναίκα είναι το συγκλονιστικό και ακαταμάχητο δημιούργημα τής Φύσης,

που από μέσα του περνάει παντί τρόπω η Ζωή

(είτε μιλάμε για την Αναπαραγωγική Διαδικασία,

είτε για την Υπέρτατη Απόλαυση που λέγεται «Σεξ»).

Ως εκ τούτων,

το πρόβλημα δεν το έχει ο Προκαλών, αλλά ο Προκαλούμενος. 

 

Ποιο είναι το σεσημασμένο επιχείρημα που χρησιμοποιούν οι βιαστές;

Ποιο είναι το σεσημασμένο επιχείρημα που αναμασούν οι μεσαιωνιστές;

Ποιο είναι το σεσημασμένο επιχείρημα

που ακόμη και μέχρι σήμερα βρίσκει χώρο κι ευήκοα ώτα στα ημεδαπά δικαστήρια;

«Η Γυναίκα -ήτοι, το Θύμα- ήταν προκλητικά ντυμένη.».

 

Ψυχανώμαλοι θρησκόπληκτοι, σιχαμεροί κτηνοβάτες και καθυστερημένα ταλιμπαναριά,

οι γυναίκες δεν θα σάς ρωτήσουν πώς θα ντυθούν, πώς θα γδυθούν, πώς θα γαμηθούν.

Ψυχανώμαλοι θρησκόπληκτοι, σιχαμεροί κτηνοβάτες και καθυστερημένα ταλιμπαναριά,

η σκληρή αλήθεια είναι πως ακόμη κι όταν μία γυναίκα δεν προκαλεί,

εσείς θα ανακαλύψετε πρόκληση εκ τού μη όντος, 

ακριβώς επειδή είστε πυρηνικώς διαβρωμένοι.

Ψυχανώμαλοι θρησκόπληκτοι, σιχαμεροί κτηνοβάτες και καθυστερημένα ταλιμπαναριά,

το πρόβλημα δεν είναι η Γυναίκα,

αλλά εσείς που αδυνατείτε να δεχθείτε το ιερό δικαίωμά της στην Ισότητα και στην Αυτοδιάθεση.

 

Σε αυτό το σημείο θέλω να επισημάνω το εξής..:

Ετούτο το άρθρο δεν είναι ένα στείρο φεμινιστικό μανιφέστο,

μηδέ μία παρωπιδική αγιοποίηση τού Γυναικείου Φύλου·

όπως υπάρχουν έντιμοι και ανέντιμοι άντρες,

αντιστοίχως υπάρχουν έντιμες και ανέντιμες γυναίκες.

Όμως,

προσωπικώς (θα) τάσσομαι πάντοτε με τη μεριά τού εκάστοτε πλάσματος

που τελεί σε θέση αδυναμίας, που διώκεται αναιτίως,

που βάλλεται για τα χαρακτηριστικά που τού προσέδωσε η Φύση. 

Και βεβαίως, διατηρώ μονίμως εν εγρηγόρσει την ευθυκρισία μου,

ώστε να δύναμαι να εντοπίσω πότε ένας άνθρωπος είναι πραγματικά θύμα

και πότε προβαίνει τεχνηέντως σε αυτο-θυματοποίηση.

 

Πάμε τώρα να συγκεκριμενοποιήσουμε-προσωποποιήσουμε το θέμα μας,

καθώς αφορμή για το παρόν πόνημα είναι όσα έχουν λάβει διαδικτυακή χώρα

μετά από τις αναρτήσεις που έκανε η Χριστίνα Μπόμπα στο «Instagram»

με φωτογραφίες από επαγγελματικό ταξίδι της στο Μιλάνο.

Ιδού…

 

Έχω επανειλημμένα καταθέσει δημοσίως την απέχθειά μου για το «Instagram»

και για το «Lifestyle» που πρεσβεύει-διασπείρει η συγκεκριμένη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης·

η «Εποχή τής Εγωμανίας», η «Εποχή τής Αυτο-Αναφορικότητας»,

οι καιροί άκρατου ναρκισσισμού και οπορτουνισμού που διάγουμε,

έρχονται να εικονογραφηθούν με κάθε λογής ασήμαντα στιγμιότυπα

που εμφανίζονται μπροστά μας ως φωτογραφίες ή ως μικρής διάρκειας videos

(τα επονομαζόμενα ως «stories»,

τα οποία -ειρήσθω εν παρόδω-

είναι στη συντριπτική πλειοψηφία τους παντελώς ανέμπευστες εγωκεντρικές μαλακίες

χωρίς το παραμικρό ενδιαφέρον και χωρίς τον παραμικρό λόγο ύπαρξης). 

 

Δεν με νοιάζει να δω το «duck-face» σου,

δεν με νοιάζει να δω τα χείλη σου που πιστοποιούν ότι έχεις νοητικό «DN.A.» ροφού,

δεν με νοιάζει να δω το δάχτυλο που εχτύπησες στην κόχη τού τραπεζιού,

δεν με νοιάζει να δω τι εμαγείρεψες,

δεν με νοιάζει να δω το δωμάτιο που ετοιμάζεις για το επερχόμενο παιδί σου,

δεν με νοιάζει να δω τη φουσκωμένη κοιλιά σου,

δεν με νοιάζει να δω εικόνα σου από το μαιευτήριο,

δεν με νοιάζει να δω γενικώς εικόνα σου από νοσοκομείο,

δεν με νοιάζει να δω πώς κάνεις γυμναστική,

δεν με νοιάζει να δω πώς φιλιέσαι,

δεν με νοιάζει να δω πώς είσαι πριν κάνεις σεξ,

δεν με νοιάζει να δω πώς είσαι αφ’ ότου έχεις κάνει σεξ,

δεν με νοιάζει -εν γένει- να δω πώς ζεις.

ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.

 

Αυτό το «ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ.» που συμπυκνώνει όλα τα μικρά «δεν με νοιάζει»,

δεν είναι απανθρωπιά, δεν είναι αδιαφορία, ούτε έχει προσωπική αφετηρία,

αλλά πυροδοτείται από την Επαναληπτικότητα

και από την ξεχειλίζουσα απόγνωση για συγκομιδή σχολίων και «likes».

Αν δεν εμφανίζεσαι κάθε στιγμή μπροστά μου

ωσάν γλοιώδης και ταυτοχρόνως χειριστικός επαίτης,

σαφώς και με νοιάζει(ς).

Εν κατακλείδι, φρόντισε η παρουσία σου να μη μετατρέπεται σε… οίδημα.

 

Οι συγκεκριμένες φωτογραφίες που ανήρτησε η Χριστίνα Μπόμπα

απέχουν από το δυστοπικό πλαίσιο που μόλις περιέγραψα,

καθώς διαθέτουν υψηλή αισθητική και δεν εκπέμπουν ατενσιονχοριλίκι.

Σύμφωνοι, η εν λόγω νεαρή γυναίκα

-είτε κατά μόνας, είτε μαζί με τον σύντροφό της, τον παρουσιαστή Σάκη Τανιμανίδη-

έχουν δώσει δικαιώματα για να την εγκαλέσουμε για διαδικτυακή κατάχρηση,

αλλά εδώ δεν είχαμε μία τέτοια αρνητική συνθήκη·

τουναντίον,

κυριαρχούν η Μεσογειακή Ομορφιά, η Θηλυκότητα, η Κομψότητα, το Στυλ!

 

Ε, αυτά ακριβώς τα στοιχεία απετέλεσαν βόμβα στα θεμέλια τής Πατριαρχί(λ)ας,

όπου -τι θλιβερό- συμμετέχουν στη σαθρή κουλτούρα της και ιδρυματισμένες γυναίκες

που έχουν υϊοθετήσει αυτόν τον προδοτικό τρόπο

για να επιβιώνουν στην ανδροκρατούμενη τεταρτοκοσμική Νεοελληνική Μπανανία.

Το υπέροχο -και θεμιτά βαθύ- ντεκολτέ τής Χριστίνας Μπόμπα έγινε η αφορμή

ώστε να ανασυρθούν στην επιφάνεια οι αιτίες που κρατούν καθηλωμένη την ημεδαπή κοινωνία.

 

Αναπαράγω τις δημοσιεύσεις-σταχυολογήσεις που έκανε η Χριστίνα Μπόμπα

με τις άκρως αντιπροσωπευτικές μεσαιωνικές επικρίσεις που υπέστη…

 

Η Σαπίλα τής Πατριαρχί(λ)ας.

Σαθρές αντιλήψεις, λοβοτομημένα στερεότυπα, αποτυχημένα συγκαλυμμένος φθόνος,

όπου ξεχειλίζει το μισογυνικό υπόβαθρο των εκφραστών τους.

 

«Καλέ, βάλε τα βυζιά σου μέσα. Μάνα έχεις γίνει πια· δεν είναι ωραία εικόνα αυτή.

Με αγάπη το σχόλιο!».

 

«Και υποτίθεται ότι όταν κάποια γίνει μάνα, σοβαρεύει, 

και πάνω από όλα σέβεται το παιδί της.

Τι να πω…».

 

«Και εσύ θα????? Με τα βυζιά μάνα.».

 

«Πολύ ωραία φωτογραφία, αλλά γιατί το στήθος έξω;».

 

«Έφτιαξε τα βυζιά της και τα πετάει συνέχεια έξω;».

 

«Με το στήθος έξω, γιατί; Και μετά σού λένε…».

 

«Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τις γυναίκες που αφήνουν συνέχεια τα μωρά τους πίσω

και ταξιδεύουν συνεχώς κάνοντας τη ζωάρα τους σα να μην άλλαξε τίποτα.

Ειδικά εκείνες που παιδεύτηκαν τόσο γι’ αυτό (εννοεί: για την τεκνοποίηση).

Κι εγώ πέρασα από σαράντα κύματα για να αποκτήσω την κόρη μου

και δεν μπορώ να το διανοηθώ.

Όσο για το look, θεωρώ ότι -όσο τέλειες αναλογίες κι αν έχεις-

όταν γίνεσαι μητέρα πρέπει η εμφάνισή σου να είναι πάντα ευπρεπής

για να δίνεις στα παιδιά σου το καλό παράδειγμα· 

ειδικά όταν έχεις κορίτσια.

Ως influencer και μητέρα, δίνεις το λάθος παράδειγμα στις γυναίκες.».

 

«Τα παιδιά στον “αυτόματο”. Άμα αντέχουν…».

 

«Θα σε ήθελα για μάνα μου. Όλο λείπεις και θα είχα την ησυχία μου.».

 

Συμπυκνώνω τον μόλις αναγνωσθέντα κοινωνικό απόπατο…

 

Η Γυναίκα μπορεί να πετάει τα βυζιά της έξω προς άγραν γαμπρούλη,  

αλλά από τη στιγμή που παντρεύεται και γίνεται μάνα,

οφείλει να καταχωνιάζει στο «Χρονοντούλαπο τής… Ανοργασμίας» τα πρότερα «εργαλεία» της.

Η Γυναίκα μπορεί να είναι ένα γελοίο ον,

αλλά αυτομάτως η Μητρότητα τη χρίζει ως «Μνημείο Σοβαρότητας». 

Η Γυναίκα οφείλει να δίνει το καλό παράδειγμα στα θήλεα παιδιά τους, 

καθώς τα άρρενα παιδιά έχουν συμπεριφορική ασυλία. 

Η Γυναίκα όταν γίνεται μάνα, οφείλει να ξεχνάει ότι είναι γυναίκα. 

Η Γυναίκα πρέπει διαρκώς -ως μάνα- να προκαλεί ασφυξία στα παιδιά της,

ώστε να θεωρείται «καλή μάνα».

Η Γυναίκα οφείλει να κάνει τα πάντα για να γίνει μάνα,

διότι αλλιώς θα θεωρείται από το περιβάλλον της και από την κοινωνία

ως μία ανάπηρη ύπαρξη χωρίς λόγο ύπαρξης.

 

Για το τέλος, άφησα το πιο επικίνδυνο και άρρωστο σχόλιο·

εκκωφαντικώς παρούσα η «Κουλτούρα τού Βιασμού»

-η οποία αποτελεί σαφή προάγγελο για την «Κουλτούρα τής Γυναικοκτονίας»-

μέσα από το ημιτελές μήνυμα που έγραψε ένα θρασύδειλο ον.

«Με το στήθος έξω, γιατί; Και μετά σού λένε…».

Ας συμπληρώσουμε το ημιτελές μήνυμα:

«Με το στήθος έξω, γιατί; Και μετά σού λένε ότι φταίει ο Βιαστής.».

 

Επιμύθιο:

Ψυχανώμαλοι θρησκόπληκτοι, σιχαμεροί κτηνοβάτες και καθυστερημένα ταλιμπαναριά,

το αξεπέραστο πρόβλημά σας είναι η αδυναμία σας να συνειδητοποιήσετε και να (παρα)δεχθείτε

τα κόμπλεξ σας, τις αδυναμίες σας, τις ανεπάρκειές σας.

 

Ψυχανώμαλοι θρησκόπληκτοι, σιχαμεροί κτηνοβάτες και καθυστερημένα ταλιμπαναριά,

είστε συρόμενα και φερόμενα νεαντερταλικών πεποιθήσεων,

είστε οι καλύτεροι πελάτες για τη «Βιομηχανία Ενοχών»,

είστε αποκρουστικοί υποκριτές που εκλιπαρείτε για λίγη αμαρτία

και την ξορκίζετε λυσσαλέα επειδή τρώτε «πόρτα»

ή επειδή δεν αντέχετε που κινητοποιεί τις μύχιες και καταπιεσμένες επιθυμίες σας.

Αναμενομένως, λοιπόν, δεν ορρωδήσατε να ανακαλύψετε «βυζιά έξω»,

σε στιγμιότυπα που αποθεώνουν καλαισθήτως το Γυναικείο Μπούστο και συνολικώς τη Γυναικεία Φύση.

 

Χριστίνα Μπόμπα, έσκασες στα χέρια τού Μεσαίωνα και τον εξαΰλωσες.

Χριστίνα Μπόμπα, ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)