Δεν έχει σταματημό η Κατρακύλα.
 

*** Ξεκινώ αιρετικά·

το «Big Brother» είναι «Η Καλύτερη Εκπομπή στην Ιστορία τής Παγκόσμιας Τηλεόρασης».

Και εξηγούμαι επιχειρηματολογώντας…

 

Ποια είναι η εκπομπή που αναδεικνύει τούς ειλικρινείς, δίκαιους, αληθινούς ανθρώπους;

Ποια είναι η εκπομπή που ξευτιλίζει τούς ξευτίλες;

Ποια είναι η εκπομπή που ξεμπροστιάζει τούς ψεύτες, τούς υποκριτές, τούς γλοιώδεις;

Ποια είναι η εκπομπή που ξεγυμνώνει τούς χαρακτήρες βάσει ατράνταχτων στοιχείων;

Και κυρίως,

ποια είναι η εκπομπή που μάς προσφέρει χαρακτήρες για να ταυτιστούμε

και -ανάλογα με την επιλογή μας- αναδεικνύει ή ξευτιλίζει και εμάς τούς ίδιους;

 

Αυτή η εκπομπή είναι το «Big Brother».

Μία συγκλονιστική κοινωνική προφητεία τού Τζορτζ Όργουελ,

μία τηλεοπτική εκδοχή αυτής τής ασύλληπτης επινόησης,

ένα -συχνά δυσβάσταχτο- «κοινωνικό πείραμα»,

που παρ’ ότι ισορροπεί πάνω σε εξαιρετικά λεπτές μεταιχμιακές καταστάσεις

όπως είναι η Παραβίαση τής Ιδιωτικότητας, η Κατάργηση τού Αυθορμητισμού,

ο Εγκλεισμός, η Συνύπαρξη με Αγνώστους,

εν τέλει παράγει πάντοτε την Αλήθεια.

Η βασικότερη πτυχή τής Αλήθειας, εν προκειμένω,

συμπυκνώνεται στον υπέροχο ηθογραφικό στίχο τής Γαλάτειας Καζαντζάκη..:

«Εικόνα σου είμαι, Κοινωνία, και σού μοιάζω…»!

 

Ο «Big Brother» (μάς) παρακολουθεί.

Ο «Big Brother» (μάς) καταγράφει.

Κάμερες παντού.

Χάνεται η ελευθερία μας. Ασφυκτιούμε. ΒΟΗΘΕΙΑ.

 

Θα ήταν έτσι, αν ήταν μόνο έτσι.

Όμως, επειδή στο «DN.A.» τού Ανθρώπινου Είδους

-όπως άλλωστε και στο «DN.A.» κάθε είδους

που διαθέτει τη Συνειδητότητα τού «Εγώ»-

δεν ενυπάρχει μόνο το Καλό, αλλά ενυπάρχει και το Κακό,

η εν λόγω εκπομπή παρέχει ανεκτίμητες υπηρεσίες στο Σύνολο.

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η θλιβερή «παπατζού»·

αυτή η παθολογική ψεύτρα και καθ’ έξιν διαστρεβλώτρια,

αυτή η αδίστακτη συμφεροντολόγα και φιλοτομαρίστρια

που δεν ορρωδεί

-ακόμη και με την ύπαρξη οπτικοακουστικών καταγραφικών μέσων-

να φλομώνει στο ψέμα τούς πάντες

και να αλλοιώνει την Αλήθεια και την Πραγματικότητα σε εξοργιστικό βαθμό.

 

Έως τώρα έχω γράψει δύο ακόμη πονήματα αναφερόμενος στα «κατορθώματά» της

και αναλύοντας διεξοδικά τον χαρακτήρα της·

στις 9 Οκτωβρίου εδημοσίευσα το άρθρο με τίτλο

«Η πιο αντιπαθητική παίκτρια τού “Big Brother

σε κοροϊδεύει μπροστά στα μάτια σου και στ’ αφτιά σου»

(https://www.zougla.gr/media/article/i-pio-antipa8itiki-pektria-tou-big-brother-se-koroidevi-mprosta-sta-matia-sou-ke-st-aftia-sou)

και στις 16 Οκτωβρίου εδημοσίευσα το άρθρο με τίτλο «Μαζέψτε την»

(https://www.zougla.gr/media/article/mazepste-tin).

 

*** Δεν είχα σκοπό να επανερχόμουν,

αλλά η κατάσταση με την περί ης ο λόγος ολοένα και χειροτερεύει.

 

Η «βοθρόστομη» συνεχίζει αδιαλείπτως να ξερνάει χυδαίες ύβρεις

που -όχι μόνο προσβάλλουν βάναυσα το Γυναικείο Φύλο, αλλά…-

δημιουργούν και ένα κάκιστο πρότυπο για τα νέα κορίτσια

που παρακολουθούν το πολυσυζητημένο ριάλιτι.

 

Κι όμως, το πενιχρό και συνάμα ποταπό λεξιλόγιό της,

καθίσταται ως στοιχείο ήσσονος σημασίας μπροστά στον χαρακτήρα της

και στα δύο πρόσφατα συμβάντα

όπου κατέθεσε ξανά τα αποκρουστικά διαπιστευτήριά της.

 

ΨΕΜΑ, ΨΕΜΑ, ΨΕΜΑ.

ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ, ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ.

Δεν σταματά να ψεύδεται, δεν σταματά να διαστρεβλώνει.

Και το πιο επικίνδυνο τής ιστορίας είναι,

ότι εμμένει στα ψέματά της σε βαθμό κακουργήματος και χωρίς ίχνος ηθικής αναστολής.

Είναι αδίστακτη και δεν σταματά να το επιβεβαιώνει,
ακολουθώντας διαρκώς στρατηγική, κατευθύνοντας ψηφοφορίες, στοχοποιώντας,  

αλλά και προσεγγίζοντας δολίως 

όποιο άτομο βρίσκεται -σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της- σε θέση ισχύος· 

διόλου τυχαίο ότι δεν ψηφίζει τον «Χάος», 

ενώ έφτασε να πλησιάσει μέχρι και τον «αντιδήμαρχο» και την Άννα-Μαρία. 

 

Πάμε, λοιπόν, να δούμε τα πιο πρόσφατα «χαμπέρια» της

(εκ των οποίων το ένα,

μονοπώλησε το ενδιαφέρον στο «live» τής προηγούμενης Παρασκευής), 

προκειμένου να πιστοποιήσουμε

γιατί αυτό το άτομο είναι μακράν το πιο φαύλο

από τούς πέντε σημερινούς υποψηφίους προς αποχώρηση. 

 

Η επίθεση στον Ζακ και το ψέμα

Ο άνθρωπος που τη στηρίζει, ο Δημήτρης Κεχαγιάς, έχει χάσει την ασυλία,

με συνέπεια η περί ης ο λόγος να εκδηλώνει έντονη νευρικότητα·

αφού έχει ήδη βρίσει τον άμοιρο ερωτευμένο Κεχαγιά για την απώλεια τής ασυλίας

(μία απώλεια που συνεπαγωγικώς τής αφαιρούσε τα λούσα

που προσφέρει η διαμονή στο «Δωμάτιο τού Αρχηγού»

και κυρίως την έθετε σε κίνδυνο να ήταν προτεινόμενη),

εξέσπασε την επιθετικότητά της στον πιο ήρεμο και διαλλακτικό συγκάτοικό της.

 

Επετίμησε, λοιπόν, τον Ζακ,

για το γεγονός ότι είχε δεχθεί να αναλάβει τα καθήκοντα τού αποθηκάριου,

ενώ μέχρι πρότινος τα απέφευγε.

Τον μέμφθηκε έντονα,

ισχυριζόμενη πως τον είχε ακούσει να λέει 

ότι δεν ήθελε να επιφορτιστεί με τη συγκεκριμένη «αγγαρεία» για να μη στοχοποιούταν. 

 

Τι κι αν ο Ζακ αρνούταν ότι είχε χρησιμοποιήσει τη λέξη «στοχοποίηση»..; 

Τι κι αν ο Ζακ επανελάμβανε ότι δεν είχε πει κάτι τέτοιο..; 

Η περί ης ο λόγος τον διεβεβαίωνε με τον πιο κατηγορηματικό και οξύ τρόπο

ότι το είχε ακούσει με τα ίδια της τ’ αφτιά.

 

Εφοδιαστείτε με κουράγιο και δείτε το σχετικό ντοκουμέντο,

όπου η παθολογική ψεύτρα ξεδιπλώνει για πολλοστή φορά τον χαρακτήρα της…

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Το βίντεο αντενδείκνυται στους ανθρώπους με στομαχική ευαισθησία)

 

Η απειλή κατά τού Πυργίδη και το ψέμα
Η Ραμόνα κάνει στενή παρέα με τον Πυργίδη
και τού αναφέρει ένα περιστατικό όπου η περί ης ο λόγος έλεγε για τον «Χάος»
ότι αν την ψηφίζει θα πάει στη Θεσσαλονίκη και θα τον ξευτιλίσει.

Έξαλλος ο θιγόμενος τη φωνάζει και τής ζητάει εξηγήσεις.

Αυτή εκρήγνυται·

ευρισκόμενη εν εξάλλω και υποδυόμενη ότι την πνίγει το δίκιο της,

ισχυρίζεται πως έχει πει τη φράση

«Άμα με ψηφίζει σερί εμένα,

ε, κι εγώ θα πάω στη Θεσσαλονίκη και θα ξευτιλιστεί μόνος του.

Αυτό είπα. Θα ξευτιλιστεί μόνος του. Αυτό είπα.»

(το θλιβερό και συνάμα γελοίο τής ιστορίας,

είναι ότι συνεπλήρωσε τη συγκεκριμένη φράση λέγοντας

«Έτσι ακριβώς. Γιατί εγώ δεν μπορώ τις παραφράσεις και τις μαλακίες.»).

 

Βεβαίως, ξανά η Αλήθεια ήταν απολύτως διαφορετική,

καθώς η περί ης ο λόγος είχε πει αυτολεξεί

«Καλά κάνει (που με ψηφίζει). Δεν θα τού πω εγώ (ποιον να ψηφίσει).

Κι εμένα μ’ αρέσει που με ψηφίζει,

γιατί όταν πάω στη Θεσσαλονίκη θα τον ξευτιλίσω.».

 

Εφοδιαστείτε με κουράγιο και δείτε το σχετικό ντοκουμέντο,

όπου η παθολογική ψεύτρα ξεδιπλώνει για πολλοστή φορά τον χαρακτήρα της…

(ΠΡΟΣΟΧΗ: Το βίντεο αντενδείκνυται στους ανθρώπους με στομαχική ευαισθησία)

 

Το συγκεκριμένο ντοκουμέντο προεβλήθη (και) στο «live» τής προηγούμενης Παρασκευής.
Και ενώ θα επερίμενε κάποιος,
ότι η περί ης ο λόγος θα είχε έστω κι ένα ελάχιστο ψήγμα τσίπας και αξιοπρέπειας
ώστε να παραδεχόταν το λάθος της και να εζητούσε συγγνώμη προς άπαντες,
αυτή ήθελε να βγει κι από πάνω.

«Εδώ πέρα παίζετε με τις λέξεις…», «Έχω πει ό,τι θέλετε…»,

«Δεν εννοώ αυτό που πιστεύετε…», «Είναι πολύ λογικό να είμαι επιθετική…»,

ήταν οι -έμπλεες απύθμενου θράσους- χαρακτηριστικές διατυπώσεις της.

 

Εζητούσε και τα ρέστα…

Δεν εννοούσε αυτό που είπε, το είπε με (δήθεν) χαμόγελο,

αλλά τα ερωτήματα που προκύπτουν είναι αμείλικτα..:

Όταν λες κάτι και εννοείς κάτι άλλο,

γιατί δεν παραδέχεσαι τι είπες αλλά σπεύδεις να το διαστρεβλώσεις;

Όταν λες κάτι και εννοείς κάτι άλλο,

γιατί βγάζεις ψεύτη τον άνθρωπο που είπε αυτό ακριβώς που είπες;

Όταν λες κάτι και εννοείς κάτι άλλο,

γιατί δεν λες κατ’ ευθείαν αυτό που εννοείς (το «κάτι άλλο» δηλαδή),

αλλά λες το «κάτι» που δεν εννοείς;

(ξέρω·

αν διαβάσει αυτήν την τελευταία ερώτηση η περί ης ο λόγος,

θα τής καεί ο εγκέφαλος).

… 

 

Και κάτι ακόμη…

Σύμφωνα με τον ισχυρισμό τής περί ης ο λόγος, η φράση της ήταν..:

«Άμα με ψηφίζει σερί εμένα,

ε, κι εγώ θα πάω στη Θεσσαλονίκη, και θα ξευτιλιστεί μόνος του.

 

Προσέξτε γελοία διατύπωση..:

«…εγώ θα πάω στη Θεσσαλονίκη και θα ξευτιλιστεί μόνος του.».

Δηλαδή, για να ξευτιλιστείς μόνος σου στη Θεσσαλονίκη,

θα πρέπει να έρθει στη Θεσσαλονίκη η περί ης ο λόγος·

αλλιώς, δεν γίνεται να ξευτιλιστείς.

 

Οπότε, να ξέρετε όλοι εσείς, Συνελληνίδες και Συνέλληνες,

πως αν κάποια στιγμή θελήσετε στη ζωή σας να ξευτιλιστείτε μόνοι σας,

θα πρέπει να έρθει στην πόλη σας η περί ης ο λόγος.

Ειδάλλως, αν δεν βρίσκεται στην πόλη σας,

ό,τι κι αν κάνετε, όσο κι αν προσπαθήσετε,

θα είναι αδύνατον να ξευτιλιστείτε μόνοι σας.

 

*** Τώρα, λοιπόν,

ερχόμαστε στην κοινωνικό-ηθογραφική προσφορά τού «Big Brother».

 

Μετά από όλα αυτά τα ρεζιλίκια (και μάλιστα, σε πανελλήνια μετάδοση),

υπάρχουν όντα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας

και έχουν και δικαίωμα ψήφου,

που δικαιολογούν την περί ης ο λόγος,

που την αποθεώνουν επειδή -τάχα μου, τάχα μου- έβαλε στη θέση τους

τον Ανδρέα Μικρούτσικο και τούς επικριτές της,

που παρακάμπτουν τα κατάπτυστα ψέματά της

και στιγματίζουν αψήφιστα τη Ραμόνα με τον χαρακτηρισμό «ρουφιάνα».

 

Μένεις σύξυλος·

αποθεώνεται η αποδεδειγμένα ψεύτρα

και αποδοκιμάζεται η κοπέλα που κατήγγειλε το ψέμα.

 

ΔΥΣΤΟΠΙΑ.

 

Άτομα χωρίς ίχνος κριτικής ικανότητας,

παρακάμπτουν με εγκληματική ευκολία το Μείζον

και επικεντρώνονται στο (ανύπαρκτο) Έλασσον.

 

Άτομα ίδια.

Άτομα ίδια με την περί ης ο λόγος.

Άτομα που ξερνοβολούν ψέμα στη ζωή τους

και ψάχνουν εναγωνίως την αθώωση μέσα από ένα θλιβερό «τηλεοπτικό πρότυπο».

 

Η Δυστοπία, δε, φτάνει στο ζενίθ της,

όταν σκεφτούμε, αναλογιστούμε, συνειδητοποιήσουμε,

ότι η περί ης ο λόγος δεν έχει την παραμικρή ηθική τροχοπέδη

να λέει αυτά που λέει και να κάνει αυτά που κάνει μπροστά στις κάμερες.

Φανταστείτε όταν δεν έχει κάμερες να την καταγράφουν,

τι είναι ικανή να πει και να κάνει…

 

*** Κλείνω με αναφορά στο πρόσωπο,

το οποίο έχει ταυτιστεί με την περί ης ο λόγος στο «Big Brother».

Κλείνω με διεξοδική ανάλυση περί τού Δημήτρη Κεχαγιά…

 

Ο Κεχαγιάς είναι ένας συμπαθητικός τύπος,

που έχει αποδείξει ότι διαθέτει αρχές και ηθικό υπόβαθρο·

πρόκειται για άνθρωπο που τιμά τις σχέσεις του (είτε φιλικές, είτε ερωτικές)

και τα συναισθήματά του.

 

Όμως,

συνάμα έχουμε να κάνουμε με έναν αφελή, ευάλωτο και μεγαλόστομο νεαρό άνδρα,

ο οποίος έχει διαρκώς την ανάγκη

να αναφέρεται στις δομικές αξίες τού φύλου του

και να τις διατυμπανίζει μέσα από τον αυτοπροσδιορισμό «παντελονάτος».

Εδώ, λοιπόν, υπάρχει πρόβλημα…

 

Οι κατηγορίες των ανδρών

που έχουν την ανάγκη να αναφέρονται διαρκώς στα «παντελόνια» τους,

είναι τρεις..:

1η) Ο άνανδρος, ο ψεύτης, ο οποίος προσπαθεί να δημιουργήσει προπέτασμα.

2η) Ο ανασφαλής, ο έχων έλλειμμα επιβεβαίωσης.

3η) Μείξη των δύο προηγουμένων.

 

Ο Δημήτρης Κεχαγιάς ανήκει στη δεύτερη κατηγορία·

δεν είναι άνανδρος, δεν είναι ψεύτης

(τουλάχιστον, δεν έχουμε δει έως τώρα κάποια σχετική ύποπτη συμπεριφορά),

αλλά είναι καραμπινάτα ανασφαλής και ευάλωτος στη σχέση του με το Γυναικείο Φύλο.

Ως εκ τούτου, χάνει συχνά τη σοβαρότητά του…

 

Ποιος σοβαρός άντρας θα επήγαινε να βρει τον έρωτα

στην εκπομπή με τα «ραντεβού στα τυφλά»

που έκανε προ ολίγων ετών ο Μάρκος Σεφερλής;

 

Ποιος σοβαρός άντρας θα δεχόταν να τον προσβάλλει διαρκώς

η γυναίκα με την οποία είναι ερωτευμένος;

 

Ποιος σοβαρός άντρας θα δεχόταν από τη γυναίκα που είναι ερωτευμένος,

να τού λέει υποτιμητικά ότι έχει χειριστεί πολλούς σαν και τού λόγου του

στα νυχτερινά κέντρα όπου αυτή τραγουδάει;

 

Ποιος σοβαρός άντρας θέλει δίπλα του μία «βοθρόστομη» γυναίκα;

 

Ποιος σοβαρός άντρας θέλει δίπλα του μία παθολογική ψεύτρα και διαστρεβλώτρια;

 

Ποιος σοβαρός άντρας θέλει δίπλα του μία γυναίκα

που τον βλέπει μόνο ως «ασυλία» και ως «βέτο»;

 

Εν κατακλείδι,

εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν σφοδρά ερωτευμένο άντρα

και μία γυναίκα που στην πραγματικότητα δεν τής καίγεται καρφάκι γι’ αυτόν·

τον παίζει στα δάχτυλά της, είναι το «κοροϊδάκι» της, είναι το «ευκολάκι» της,

είναι πασίδηλο ότι τον χρησιμοποιεί ως αποκούμπι

για την παραμονή της στο «παιχνίδι».  

 

Η μητέρα τού Δημήτρη Κεχαγιά,

αυτή η υπέροχη γυναίκα με το βαθύ μητρικό ενδιαφέρον

και την έξοχη διορατικότητά της,

προέβη σε μία άκρως διακριτική -πλην όμως, εκκωφαντική- προσπάθεια

να αφυπνίσει τον κανακάρη της·

μάνα είναι, γυναίκα είναι, (ΔΙ)ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ, ΒΛΕΠΕΙ, ΞΕΡΕΙ.

 

Στην πρόσφατη συνάντησή τους εντός τού ριάλιτι,

τού έκρουσε τον κώδωνα τού κινδύνου·

όχι,

δεν το έκανε ως μία «κακιά πεθερά»

που σε κάθε γυναίκα με την οποία σχετίζεται ο γυιος της

βλέπει την «επάρατη νύφη» που θα τής αρπάξει το παιδί·

τα λόγια της ήταν μετρημένα, δημοκρατικά, γεμάτα με αγάπη.

 

Όμως, ο 28χρονος «παντελονάτος» Δημήτρης αγρόν ηγόρασε·

τυφλωμένος από τον μονόπλευρο έρωτά του

-και παρ’ ότι κατά βάθος (δι)αισθάνεται κι ο ίδιος την Αλήθεια-

στηρίζει με κάθε του κύτταρο τη «Miss Ψέμα».

 

Ποιος δεν θυμάται το στιγμιότυπο, 

όπου η «Παπατζού» έλεγε απευθυνόμενη στη Χριστίνα Ορφανίδου

-και αναφερόμενη στη σχέση τής αποχωρήσασας μελαχρινής

με τον έναν από τούς «διδύμους»-

την αισχρή φράση

«Το μουνί σέρνει καράβι, χρόνια τώρα. Αιώνες το μουνί σέρνει καράβι.

Κι εσύ, το ’χεις το “καράβι” σου εδώ πέρα…».

 

Αυτό είναι ο Κεχαγιάς για την παθολογική ψεύτρα·

ένα «καράβι» (για την ακρίβεια, ένα… καρυδότσουφλο).

Τον παίζει στα δάχτυλά της, τον παίζει στα ζάρια, παίζει με τα συναισθήματά του.

 

Ως εκ τούτων,

διόλου τυχαίο και το «θεατράκι» της όταν πήρε το προηγούμενο «βέτο» ο Κεχαγιάς·

ούσα σίγουρη ότι θα την έσωζε ξανά (όπως, δηλαδή, έχει κάνει τόσες φορές),

τού εζητούσε να μην τη σώσει.

Η Υπέρτατη Δηθενιά, η Υπέρτατη Προσποιητή Αυτοτέλεια.

 

*** Κάνω πρόβλεψη..:

Όταν τελειώσει το «Big Brother»,

ο Δημήτρης Κεχαγιάς και η περί ης ο λόγος δεν θα ξαναμιλήσουν·

η «μετά ριάλιτι» σχέση τους,

θα τερματιστεί εντός ολίγων ημερών ή εβδομάδων

και ο ερωτευμένος «παντελονάτος» δεν θα θέλει να την ξαναδεί στα μάτια του.

 

Ποιος σοβαρός άντρας, ποιος wanna be «σοβαρός άντρας»,

θέλει δίπλα του μία παθολογική ψεύτρα, μία καθ’ έξιν διαστρεβλώτρια, μία «βοθρόστομη»;

 

Επί τού Πιεστηρίου:

Στέλνω τον σεβασμό μου στη μητέρα τού Δημήτρη Κεχαγιά.

Μόνο αυτή η άξια μητέρα και αξιοσέβαστη γυναίκα

δύναται να θέσει «βέτο» και να σώσει τον αφελή γυιο της από την Ξευτίλα.

Τα σέβη μου…

 

Ο Υπο-Κοσμικός