*** Φίλες και Φίλοι,
η Μαρία Μπακοδήμου έχει… ενσωματωμένο photoshop.
Βάζω, που λέτε,
να παρακολουθήσω μετά από πολύν καιρό το «Power Of Love»,
και αντικρίζω τη Μαρία με το στιλπνό πρόσωπο 18χρονης
(και μόνο που με έκανε να θυμηθώ τη λέξη «στιλπνό»
καταλαβαίνετε πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα).

* Είμαι τόσο ενθουσιασμένος,
που φτάνω να αισθάνομαι συγκίνηση για την εντυπωσιακή αλλαγή
που είδα στο πρόσωπο τής ξανθιάς παρουσιάστριας•
μέχρι και παροιμία ενεπνεύσθην από την εντυπωσιακή αλλαγή..:
Άλλοι ζευγαρώνουν και άλλοι ξανανιώνουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Βεβαίως,
τι να πω εγώ ο μικρός,
ο δουλοπάροικος τού Πνεύματος,
ο πληβείος τής Νοημοσύνης,
μπροστά στο «Ιερό Τέρας τής Διανόησης», την Αθηνά.

 * Η παρ’ ολίγον συνομήλικη τής Ζωζώς Σαπουντζάκη
εξέφρασε τις ενστάσεις της για όσα γράφονται στα «social media»,
λέγοντας ότι
«…γι’ αυτό υπάρχει μια παροιμία: Μην κρίνεις, για να μην κριθείς.».

* Η ρήση «Μην κρίνετε, ίνα μην κριθήτε…» που αποδίδεται στον Ιησού,
βαφτίστηκε «παροιμία», φίλες και φίλοι,
και κάπως έτσι ο Χριστούλης
μού πήρε την πρωτοκαθεδρία στη δημιουργία παροιμιών.
Μιλάμε ότι η μόρφωση και η ευγλωττία τής πολυσυζητημένης Αθηνάς
είναι… παροιμιώδης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

*** Συνολικά η αίσθηση που απεκόμισα βλέποντας το συγκεκριμένο ριάλιτι,
είναι ένας πνιγηρός μικροαστισμός,
μία θλιβερή ιδρυματοποίηση και η αποθέωση τού Κιτς•
η πιο κακόγουστη ενσάρκωση όσων περιγράφονται και υπονοούνται
στον έξοχο στίχο τής Λίνας Νικολακοπούλου από το «Θεός αν είναι»:
«Οι φίλοι μου όλοι εδώ και χρόνια, ζευγάρια γίναν’, φτιάξαν’ σπίτια…».

* Μιλάμε για απελπισμένη «ζευγαροποίηση»,
με άτομα που είτε βρίσκονται υπό την επήρεια
συναισθηματικής αυθυποβολής,
είτε εφαρμόζουν μία ιδιότυπη εκδοχή τής φράσης «Η ισχύς εν’ τη ενώσει»
προκειμένου να επιβιώσουν σε ένα τηλεοπτικό προϊόν.
Σχέσεις μικρής διάρκειας σε εκπομπή μακράς διάρκειας.

* Σ’ αυτό το σημείο, όμως,
αξίζει να αναφερθούμε στην ουσία τού «Μην κρίνεις, για να μην κριθείς».
Η μιντιακή εμπειρία (και όχι μόνον η μιντιακή) έχει δείξει,
ότι η συγκεκριμένη φράση χρησιμοποιείται από άτομα
που έχουν πολλούς «σκελετούς» στη ντουλάπα τους
και επιχειρούν με αυτόν τον -τάχα μου, τάχα μου- ιεραποστολικό τρόπο
να βρίσκονται στο Απυρόβλητο.
Να διευκρινίσουμε κάτι, λοιπόν…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

* Η συγκεκριμένη φράση διέπεται από μία σαφέστατη συνθήκη•
λέει ότι αν δεν θέλεις να κριθείς, μην κρίνεις.
Σωστά;
Σωστά.

* Άρα,
το «Μην κρίνεις, για να μην κριθείς»
δεν αναφέρεται στους ανθρώπους οι οποίοι δεν έχουν πρόβλημα να κριθούν.
Ο δημοκρατικός άνθρωπος, ο διάφανος, ο ελεύθερος,
οφείλει και να κρίνεται και να κρίνει•
η Άκριτη Κοινωνία είναι Aποκύημα Φασισμού και Βλακείας,
οπότε αυτά τα δήθεν «χριστιανικά»
που χρησιμοποιούν κάποιοι για να κρύβουν τα «άπλυτά» τους,
είναι φιλοσοφικά φληναφήματα χωρίς την παραμικρή υπόσταση.

*** Όπως και να ’χει,
εγώ κρατώ τη ριζική μεταμόρφωση τής Μαρίας Μπακοδήμου,
διότι θα μάς πάει στο επόμενο θέμα μας•
διότι τέτοιο «photoshop» είχαμε να δούμε
από την αλήστου μνήμης φωτογράφιση τής Έλλης Στάη για το «DownTown».

* Έναν πανέξυπνο τρόπο βρήκαν οι σεναριογράφοι τής διαφήμισης
στην οποία πρωταγωνιστεί ο Τόνι Σφήνος,
να χρησιμοποιήσουν το επώνυμο τής γνωστής δημοσιογράφου
χωρίς να έχουν οικονομικό κόστος.
Στο εν’ λόγω σποτάκι,
ο Σφήνος υποδύεται τον υδραυλικό
και επαναλαμβάνει με νόημα την ατάκα «Στάει η βρυσούλα; Στάει;».
Με τέτοιαν «αυθαίρετη» αναφορά στο πρόσωπό της,
στά(ζ)ει ο ιδρώτας στο μέτωπο τής Στάη.

* Η καταπληκτική σύμπτωση είναι,
ότι στο περιβόητο και πολυσυζητημένο εξώφυλλο τής Έλλης Στάη,
ένα από τα πρόσωπα που προβάλλονται είναι ο Τόνι Σφήνος•
όσοι το προσέξατε ήδη, είστε σατανικοί•
όσοι δεν το είχατε προσέξει, λέτε εμένα «σατανικό».

*** Πάμε και στην «Αθλητική Κυριακή»,
όπου έχουμε «παρέλαση μαργαριταριών»
(και δεν είναι η πρώτη φορά).
Εχθές, μέσα σε λίγη ώρα μετρήσαμε τέσσερα.

 * (μαργαριτάρι Νο1)
Έως τώρα ξέραμε πως όταν γίνεται λόγος για «τριπλή ευκαιρία»,
πρόκειται για τρεις ευκαιρίες στην ίδια φάση.
Ε, λοιπόν, αυτά που ξέραμε να τα ξεχάσουμε,
καθώς ο ρεπόρτερ που περιέγραφε το ματς Κέρκυρα-Α.Ε.Κ.
εβάφτισε «τριπλή ευκαιρία» ένα πλασέ που έγινε από κοντινή απόσταση.
Εις μάτην ψάχναμε τι άλλο συνέβη• ουδέν άλλο συνέβη.
Προφανώς,
επρόκειτο για μία φλασιά
από αυτές που τρώμε όλοι μας κάποια στιγμή στη ζωή μας
και περιγράφουμε ένα γεγονός
με τρόπο που απέχει έτη φωτός από την Πραγματικότητα.

* (μαργαριτάρι Νο2)
Ο ίδιος ρεπόρτερ αναφέρθηκε στο δοκάρι τής Κέρκυρας
με σουρεαλιστικό-μετεωρολογικό τρόπο..:
«Έχουμε περάσει στις καθυστερήσεις τού αγώνα,
όπου η σποραδική ευκαιρία για να ανοίξει το σκορ είναι αυτή…».

* Πού ξαναειπώθηκε και πού ξανακούστηκε ο όρος «σποραδική ευκαιρία»;
Ούτε ο Τάσος Αρνιακός δεν θα περιέγραφε με τέτοιον τρόπο μία φάση…
(σαν να τον φαντάζομαι να λέει
«Σήμερα θα επικρατήσει ηλιοφάνεια στο κέντρο τού γηπέδου,
με σποραδικές ευκαιρίες στις δύο περιοχές…»)!

* (μαργαριτάρι Νο3)
Λίγο μετά,
ήρθε η σειρά τού ρεπόρτερ
που ήταν επιφορτισμένος να μάς ενημερώσει για την αναμέτρηση
ανάμεσα στον Παναθηναϊκό και τον Π.Α.Ο.Κ..
Εκεί, λοιπόν, ακούσαμε έναν κλασικό δημοσιογραφικό σολοικισμό..:
«Η εβδομάδα αυτή θα δείξει και πού πάει το πράγμα
όσον αφορά στην αγοροπωλησία τής Π.Α.Ε.».
Στην «αγορΟπωλησία».
Είναι να τραβάς τα μαλλιά σου
(και αν δεν έχεις εσύ μαλλιά, είναι να τραβάς τα μαλλιά τού διπλανού σου).

* Να ενημερώσουμε τούς αδαείς και τούς ημιμαθείς,
ότι η σωστή μορφή τής λέξης είναι «αγορΑπωλησία»•
«αγορΟπωλησία» θα λέγαμε στην περίπτωση
που ένα αγόρι θα πωλούταν σε κάποιο σκλαβοπάζαρο.
Γκέκε;

* (μαργαριτάρι Νο4)
Το έχουμε ξαναθίξει το θέμα σε αυτήν εδώ τη στήλη•
στις λογής-λογής δημοσιογραφικές εκπομπές
μπορείς να εκτοξεύεις μπούρδες και ανυπόστατα λόγια,
στα οποία δεν δίνεται η παραμικρή σημασία
από τούς υπόλοιπους συμμετέχοντες
και ουδείς σε διορθώνει.

* Έτσι, στον αγώνα Λαμία-Π.Α.Σ. Γιάννενα,
έχουμε μία ακόμη «ό,τι να ’ναι» περιγραφή•
το δεύτερο γκολ τής Λαμίας σημειώνεται
ενώ το χρονόμετρο στο πάνω μέρος τής οθόνης δείχνει 61:11,
αλλά ο ρεπόρτερ έχει διαφορετική οπτική για τον χρόνο
και μάς «ενημερώνει» ότι είμαστε «στο 82΄».
Σούπερ.

*** Και να κλείσουμε με μία εσάνς από λάμψη…
Τι λέτε ότι έκανε η Τζένιφερ Λόπεζ
για να πάρει λίγη αίγλη από την Τζούλη Τραχανά;
Ε, τι λέτε ότι έκανε;

* Και μη μού πείτε ότι δεν ξέρετε ποια είναι η «Τζούλη Τραχανά»,
και μη σκεφθείτε ότι σάς κάνω πλάκα•
μιλάμε για υπαρκτό πρόσωπο
και συγκεκριμένα για τη γυναίκα τού Γιώργου Μάγκα.

* Στο θέμα μας, όμως…
Η Τζούλη Τραχανά είναι γνωστή για την πολύ μακριά κώμη της•
ε, αυτό το γατάκι η «Τζέϊ Λο», η «Τζένη φρομ δε μπλοκ»,
πήγε κι έκανε το μαλλί της να φτάνει μέχρι τη μέση της•
είναι σαφές ότι προσπαθεί να γίνει «Τζένιφερ Τραχανά»,
αλλά εμείς θα τής ρίξουμε «χυλόπιτα»
διότι στηρίζουμε τα αυθεντικά ελληνικά προϊόντα.

* Ορίστε, κάντε και τη σύγκριση,
για να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι
την υπεροχή μας απέναντι στα «αμερικανάκια».
Αγαπάμε Γιώργο Μάγκα και Τζούλη Τραχανά.
Αμέ…

 * Φεύγω για να σάς λείψω
και θα επιστρέψω για να μη σάς λείπω…

*** Ες σήμερον τα σπουδαία, ες αύριον τα σπουδαιότερα…

*** Τα λέμε αύριο…

Ο Υπο-Κοσμικός

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης