Όταν είναι πολλές οι συμπτώσεις, παύουν να είναι συμπτώσεις.

Ο φετινός διαγωνισμός τής «Eurovision»

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

είχε μία πρωτοφανή εξέλιξη στα χρονικά τής διοργάνωσης·

ναι μεν η ιταλική συμμετοχή κατέκτησε επαξίως την 1η θέση,

όμως αυτή η επιτυχία καπελώθηκε από το στιγμιότυπο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

όπου ο τραγουδιστής τού συγκροτήματος «Måneskin», ο 22χρονος Νταμιάνο Ντάβιντ,

συλλαμβάνεται από τις τηλεοπτικές κάμερες

να έρχεται σε αμφιλεγόμενο τετ-α-τετ με το γυάλινο τραπέζι

που βρίσκεται μπροστά στον ίδιο και στα μέλη τού γκρουπ του.

 

Η εικόνα παρέπεμπε -διακριτικώς μεν, ευθέως δε-

σε σκηνή από την αξέχαστη ταινία «Scarface»,

όπου ο «Σημαδεμένος» γκάνγκστερ Τόνι Μοντάνα είχε μετατρέψει τη μύτη του

σε στενή συνεργάτιδα τής Κοκαΐνης.

Εν ριπή οφθαλμού, το επίμαχο πλάνο έκανε τον γύρο τού κόσμου·

όταν ένα πρόγραμμα έχει 200.000.000 τηλεθεατές,

είναι κομματάκι δύσκολο να περάσει απαρατήρητη η οποιαδήποτε λεπτομέρεια.

 

Τα «Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης» ήταν η πιστολιά τού αφέτη

που έδωσε το έναυσμα για να ξεκινήσει ένας μαραθώνιος εικασιών·

από τη μία,

υπήρχαν οι διαλλακτικοί τηλεθεατές που διετύπωναν την ερώτηση

«Ο τραγουδιστής τής Ιταλίας σνιφάρει κοκαΐνη;»,

και από την άλλη,

υπήρχαν οι κατηγορηματικοί τηλεθεατές

που -αφαιρώντας από τη συζήτηση το εκφράζον αμφιβολίες ερωτηματικό-

κατέληγαν με βεβαιότητα στο συμπέρασμα ότι

«Ο τραγουδιστής τής Ιταλίας σνιφάρει κοκαΐνη.».

 

Η Συνωμοσιολογία αποτελεί καταστροφικό μικρόβιο για τη Σκέψη,

διότι εμφανίζει διαρκείς μεταλλάξεις

που προέρχονται από τα χαμερπή ανθρώπινα ένστικτα

κι από τη χαμηλής ποιότητος αδρεναλίνη που παράγει η Ίντριγκα.

Ευτυχώς, όμως, υπάρχουν ως αντίδοτα η Γνώση και η Λογική.

 

Υπ’ αυτό το πλαίσιο -και με δεδομένο ότι δεν ήμασταν εκεί-

θα προσπαθήσουμε να ξεδιαλύνουμε τι ακριβώς συνέβη

χρησιμοποιώντας αυτούς που ήταν εκεί·

ποδοσφαιρικά μιλώντας,

μπορούμε να πούμε ότι πρόκειται για μία πολύ δύσκολη φάση,

αλλά σε τέτοιες περιπτώσεις η λύση δίνεται συχνά από τα «συμφραζόμενα».

Και όντως, τα «συμφραζόμενα» είναι τέτοια,

ώστε να στοιχειοθετούν πως πιθανότατα έγινε αυτό που εικάζουμε.

 

Πάμε να δούμε ένα-ένα τα καρέ

που συγκροτούν το παζλ των συμπτώσεων και των αντιφάσεων,

αφού αναφέρουμε την άκυρη απάντηση που έδωσε για το περιστατικό

-στην ακολουθήσασα συνέντευξη Τύπου-

ο εμπλεκόμενος τραγουδιστής..:

«Είχε σπάσει ένα ποτήρι ο Τόμας (ο κιθαρίστας).», είπε,

συμπληρώνοντας ότι η κίνηση που έκανε

ήταν για να απομακρύνει ένα κομμάτι γυαλί από το τραπέζι.

 

Η βαθμολογία βρίσκεται σε εξέλιξη, η αγωνία έχει φτάσει στο κατακόρυφο,

ο ντράμερ τού συγκροτήματος «τρώει» από την αμηχανία τα δάχτυλά του.

Την ίδια στιγμή,

ο τραγουδιστής Νταμιάνο δείχνει να έχει αλλού τον νου του

και είναι ο μοναδικός που εμφανίζει συναισθητική αποστασιοποίηση.

Ρίχνει μία αστραπιαία ματιά στους υπόλοιπους τού γκρουπ

και βεβαιώνεται ότι είναι απασχολημένοι

να κάνουν προπόσεις με τα υψωμένα ποτήρια τους.

Ταυτοχρόνως, έχει ήδη χαμηλώσει το σώμα του,

προαναγγέλλοντας ότι κάτι σκοπεύει να πράξει αμέσως μετά.

Και όντως, το πρόσωπό του και το τραπέζι γίνονται ένα. 

Τι συμβαίνει, λοιπόν..;

Η σαμπανιέρα κρύβει μεν την πλήρη εικόνα,

αλλά η απάντηση έρχεται από την άρδην διαφοροποίηση που παρατηρούμε

στους μορφασμούς τού μέχρι προ ελαχίστων δευτερολέπτων αγωνιούντος ντράμερ.

Αρχικώς -όπως θα δείτε και στο σχετικό βίντεο που ακολουθεί-

λοξοκοιτάζει τον φίλο του

και αμέσως ένα πονηρό μειδίαμα απλώνεται στο πρόσωπό του,

ενώ ταυτοχρόνως τον σκουντάει έντονα με τα πόδια του

για να τον επαναφέρει στο περιβάλλον και στη δημόσια συνθήκη που βιώνουν.

 

Και ερωτώ..:

Έχει καταγραφεί έστω και μία περίπτωση στην Ιστορία τής Ανθρωπότητας,

που κάποιος να κοιτά με πονηρό χαμόγελο και να σκουντάει έναν άνθρωπο

επειδή τον βλέπει να διώχνει ένα σπασμένο γυαλί από το τραπέζι;

Γυαλάει ο κόσμος, λέμε…

 

Και ερωτώ ξανά..:

Έχει καταγραφεί έστω και μία περίπτωση στην Ιστορία τής Ανθρωπότητας,

που όταν θέλεις να απομακρύνεις ένα σπασμένο γυαλί από το τραπέζι

δεν το διώχνεις με το χέρι σου αλλά χώνεις ολόκληρη τη μούρη σου πάνω στο τραπέζι;

Γυαλάει ο κόσμος, ξαναλέμε…

 

Κατόπιν τούτων,

αρχίζω να αναρωτιέμαι

μήπως η μύτη τού Νταμιάνο έχει τη δύναμη πανίσχυρης ηλεκτρικής σκούπας

και δύναται να ρουφάει μέχρι και γυαλιά. 

 

Επίσης,

μετά από αυτήν τη φωτογραφία που χρησιμοποιεί το συγκρότημα

για να στοιχειοθετήσει το αθωωτικό αφήγημά του…

…φτάνω να σκέφτομαι μήπως ο -ήδη πολυσυζητημένος- τραγουδιστής

ενόμισε ότι βρισκόταν σε κάποιο από τα σκάφη αναψυχής

που υπάρχουν σωρηδόν στα εξωτικά μέρη

και έχουν γυάλινο κατάστρωμα

για να μπορούν οι τουρίστες να θαυμάζουν τη μαγεία τού βυθού.

Έτσι κι ο Νταμιάνο·

έχωσε τη μούρη του πάνω στο διάφανο τραπέζι

και αφέθηκε στη μαγεία τού σπασμένου ποτηριού που κειτόταν σα ναυάγιο στο πάτωμα.

 

Ως ανακεφαλαίωση και πιστοποίηση των εικόνων 

-και αφού τονίσω ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε

πως η κοκαΐνη δύναται να εισέλθει στον οργανισμό ΚΑΙ από τη στοματική οδό- 

ιδού το βίντεο με το επίμαχο στιγμιότυπο,

όπου πιστοποιείται με αδιάψευστο τρόπο

ότι η δικαιολογία που εξεστόμισε ο Ιταλός τραγουδιστής ήταν ένα καραμπινάτο ψέμα.

Επιμύθιο:
Οι λέξεις ήταν, είναι και θα είναι πάντοτε ισχυρές·
όμως, όταν θέλεις να φτάσεις στην Αλήθεια,
ο πλέον ασφαλής δρόμος είναι το Πρόσωπο.

Το Πρόσωπο. Τα Μάτια. Το Βλέμμα. Ιδίως το Βλέμμα.

Δείτε το πρόσωπο τού νεαρού τραγουδιστή,

ακριβώς τη στιγμή που -εν μέσω τής πανηγυρικής συνέντευξης Τύπου-

δέχεται από δημοσιογράφο την ερώτηση «Έκανες χρήση κοκαΐνης;».

Ο τύπος είναι… ΚΟΚΚΑΛΟ.

ΚΟΚΚΑΛΟ.

Θολά τα μάτια, βλέμμα θολό,

γυαλάδα στα μάτια και στο βλέμμα,

χείλη στεγνά, χείλη στεγνωμένα.

Αποσβολωμένος και απολύτως αμήχανος ακούει την απρόσμενη ερώτηση.

ΚΑΙ είναι «κόκκαλο», ΚΑΙ μένει «κόκκαλο».

 

Κατά τη διάρκεια τής βραδιάς,

αυτός ο έκφυλα πανέμορφος νεαρός άντρας

έκανε επανειλημμένα τις κλασικές γκριμάτσες που προσιδιάζουν σε χρήστη κοκαΐνης

(ήτοι, διαρκές σούφρωμα τής μύτης, πλατάγισμα χειλιών,

γλώσσα σε «ανεξήγητη» κινητικότητα).

 

Αυτά τα συμπτώματα τα έχουμε δει μπροστά μας πάμπολλες φορές·

τρανά παραδείγματα αποτελούν

οι ημεδαποί δημοφιλείς τραγουδιστές και τραγουδίστριες,

που μάς έχουν προσφέρει αφειδώς τις σχετικές προσλαμβάνουσες

με τα «τικ» που κουβαλούν ως παρακαταθήκη τής χρόνιας χρήσης

και τού μεγαλοϊδεατικού τρόπου που έχουν επιλέξει

για να καίνε τα -ενίοτε τελευταία- κύτταρα τού εγκεφάλου τους.

 

Όχι,

δεν μέμφομαι έναν πιτσιρικά

που όντας επί χρόνια περιφερόμενος στους δρόμους

-καθώς οι «Måneskin» εξεκίνησαν ως «μπάντα τού δρόμου»-

μπήκε ενδεχομένως στη διαδικασία μίας (μετ)εφηβικής κραιπάλης·

αυτό που με ενοχλεί είναι να εμπλέκεται το Ναρκωτικό στη «Διαδικασία τής Αντισυμβατικότητας»

(βεβαίως, όπου η λέξη «ναρκωτικό»,

οφείλουμε πάντα να ξεκινούμε τις προσεγγίσεις μας

με τα νομιμοποιημένα και φονικά ναρκωτικά που λέγονται «Τσιγάρο» και «Αλκοόλ»).

 

Όσο για τις τοξικολογικές εξετάσεις που -φέρεται να- υπεβλήθη ο Νταμιάνο

και -φέρονται να- είχαν αρνητικά αποτελέσματα,

η ερώτηση που προκύπτει είναι τόσο απλή και εύλογη,

ώστε καταλήγει να είναι ρητορική..:

«Τι θα προτιμούσε η διοργανώτρια Αρχή τής “Eurovision”, η “E.B.U.”;

Να αφήσει να ξεσπάσει ένα τεράστιο σκάνδαλο

ή να το συγκαλύψει και να είναι όλοι χαρούμενοι;».

 

Εν κατακλείδι,

η «Eurovision» θα δεχόταν τεράστιο επικοινωνιακό πλήγμα

αν ανακοινωνόταν ότι ο νικητής τής διοργάνωσης έκανε χρήση κοκαΐνης

και μάλιστα σε live πανευρωπαϊκή μετάδοση,

οπότε η αθωωτική συμπαιγνία με ένα εργαστήριο, (ίσως) κατέστη μονόδρομος·

με σύμμαχο, βεβαίως, το Ιατρικό Απόρρητο.

 

Οι φαιδρές επεξηγήσεις που έδωσε για το θέμα ο Ιταλός τραγουδιστής,

είναι ο ορισμός τής εξόφθαλμης μεθόδευσης και συγκάλυψης..:

«Προσφέρθηκα να κάνω αμέσως το τεστ ανίχνευσης ναρκωτικών ουσιών,

αλλά η “E.B.U.” μού εδήλωσε την εμπιστοσύνη της

και με προέτρεψε να κάνω τις δέουσες εξετάσεις όταν θα επέστρεφα στην Ιταλία.».

 

Χαχαχα, λίγο ακόμη και θα τού έλεγε η διοργανώτρια Αρχή

«Πήγαινε, αγόρι μου, στη χώρα σου, και αν θυμηθείς να κάνεις το τεστ, κάν’ το.

Αλλά και να μην το κάνεις, δεν τρέχει κάστανο·

εμείς σού έχουμε εμπιστοσύνη, διότι σε ξέραμε κι από χθες.».

 

«Εικασίες.», θα μού πείτε.

Συμφωνώ απολύτως,

αλλά πρόκειται για εικασίες με ισχυρές αποχρώσες ενδείξεις

και με ένα αποδεδειγμένο ψέμα που αυτομάτως δείχνει την Αλήθεια.

 

Ως εκ τούτων,

όταν μαζεύονται πολλές συμπτώσεις στον ίδιο χώρο,

παύουν να είναι συμπτώσεις και μετατρέπονται σε «Προμελετημένο Έγκλημα».

 Ακούστε που σάς λέω. Έχω μύτη εγώ…

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης