Περισσότεροι από 350 σύνεδροι παρακολούθησαν το φετινό Interactive Marketing Conference, που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή, 18 Νοεμβρίου στο Athens Metropolitan Expo.

Σε επετειακή ατμόσφαιρα, γιορτάζοντας τα 10 χρόνια του IAB Hellas, και υπό τον τίτλο “Vision 20/20: Digital communication into the next decade” διακεκριμένα στελέχη από την Ευρωπαϊκή αγορά του digital marketing όπως οι κ.κ. Luc Tran-Thang, VP & Head of Digital Advertising Business worldwide, Orange Advertising, Ruud Wanck, Head Of Interaction EMEA, GroupM/WPP, Mike Read, SVP & Man. Dir., comScore Europe Tom Bowman, VP Global Ad Strategy & Operations, BBC, μετέφεραν στο Ελληνικό κοινό το όραμά τους για το μέλλον της digital διαφήμισης, από τις οπτικές γωνίες ενός διαφημιστή, ενός εκδότη, ενός μιας εταιρείας μετρήσεων και ενός παρόχου υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας.

Τη λίστα των ομιλητών από το εξωτερικό συμπλήρωσαν οι κ.κ. Robert Bridge, B2B Marketing Director EMEA, Yahoo! και Justin Dewhirst, Area Executive Producer, CEE & MEA, MSN, με ενδιαφέροντα case studies από πανευρωπαϊκές multi-platform καμπάνιες.

Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον επίσης παρακολούθησαν οι συμμετέχοντες τις παρουσιάσεις των κ.κ. Σταύρου Δρακουλαράκου, Director of Operations & Deputy CEO της 24 Media, και Κατερίνας Καραγιάννη, Head of Digital Marketing, Atcom.

Το συνέδριο έκλεισε με 2 panels από την ελληνική αγορά. Το πρώτο, υπό το συντονισμό της κας Ξένιας Κούρτογλου, Προέδρου & CEO, Focus Bari και με συμμετοχές από τους κ.κ. Μιχάλη Σαραντινό, Διευθύνοντα Σύμβουλο, Steficon, την Σμαρώ Κουρή, Εμπορική Διευθύντρια, Newsbeast.gr και Γιώργο Ζαλοκώστα, Διευθυντή Media, Unilever, συζήτησε το θέμα της δημιουργικότητας στο digital advertising, και κατά πόσο η τοπική αγορά έχει εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες που προσφέρονται.

Το δεύτερο panel, υπό το συντονισμό του κ. Σπύρου Ζαβιτσάνου, Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου, Nielsen Audience Measurement, και με συμμετοχές των κ.κ. Άλεξ Καραγεώργη, Country Manager Ελλάδας, Κύπρου και Αλβανίας, Think Digital, Σπύρου Παπαγεωργίου, Founder & Managing Partner, Adweb και Ειρήνης Σαχά, Αποκλειστικής Αντιπροσώπου Yahoo! για Ελλάδα και Κύπρο, εξέτασε την έννοια της αποτελεσματικότητας στην εποχή της ψηφιακής διαφήμισης.

Οι παρουσιάσεις του συνεδρίου θα βρίσκονται στο site του συνεδρίου (www.iab.gr/vision2020) μέσα στην εβδομάδα.