Η Columbus media, που είναι το πρώτο παγκόσμιο δίκτυο ανεξάρτητων εταιριών παροχής υπηρεσιών media. Σε συνεργασία με τα 28 ανεξάρτητα μέλη της σε 24 χώρες, συγκέντρωσε και ανέλυσε τα στοιχεία τηλεθέασης των 64 αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2010.

Οι 24 χώρες μέλη του δικτύου είναι: Ελλάδα, Αργεντινή, Αμερική, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδάς, Γαλλία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ιαπωνία, Περού, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Ν. Αφρική, Ισπανία, Σουηδία, Ουκρανία, Ουρουγουάη, Βενεζουέλα, Ολλανδία, Γερμανία, Αυστραλία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Ελλάδα το επίσημο μέλος του δικτύου Columbus είναι η Oxygen media. Το παγκόσμιο κύπελλο ποδοσφαίρου είναι το αθλητικό γεγονός που προκαλεί, το ενδιαφέρον όχι μόνο των ποδοσφαιρόφιλων αλλά και των επιχειρηματιών όλου του κόσμου.

Η τελευταία διοργάνωση στη Νότιο Αφρική, ως η πρώτη σε αφρικανικό έδαφος, συγκέντρωσε κοινό τηλεθεατών μεγαλύτερο των 4 δισεκατομμυρίων. Με άλλα λόγια, τηλεθέαση κατά 4% υψηλότερη της αντίστοιχης διοργάνωσης στη Γερμανία το 2006.

Σημείωση: αθροιστικά τηλεθεατές  των 24 χωρών (Ελλάδα, Αργεντινή, Αμερική, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδάς, Γαλλία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ιαπωνία, Περού, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Ν. Αφρική, Ισπανία, Σουηδία, Ουκρανία, Ουρουγουάη, Βενεζουέλα, Ολλανδία, Γερμανία, Αυστραλία).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι ομάδες που συγκέντρωσαν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των τηλεθεατών ήταν:

Σημείωση: αθροιστικά τηλεθεατές των 24 χωρών (Ελλάδα, Αργεντινή, Αμερική, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδάς, Γαλλία, Ιρλανδία, Ιταλία, Ιαπωνία, Περού, Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ρωσία, Ν. Αφρική, Ισπανία, Σουηδία, Ουκρανία, Ουρουγουάη, Βενεζουέλα, Ολλανδία, Γερμανία, Αυστραλία).

Οι 5 πρώτοι σε τηλεθέαση αγώνες στην Ελλάδα ήταν:

Η συγκριτική τηλεθέαση σε Ελλάδα και Αργεντινή, στον μεταξύ τους αγώνα ήταν:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης