Προχωρά άμεσα η καθιέρωση γραμμωτού κώδικα (barcode) για την online παρακολούθηση και τον έλεγχο των κυκλοφοριών των εφημερίδων, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής.

Στόχος και αυτής της πρωτοβουλίας του υπουργείου, είναι να γίνει άλλο ένα βήμα διαφάνειας και ειδικότερα, μέσα από την αποτύπωση σε πραγματικό χρόνο των επίσημων στοιχείων των πωλήσεων των έντυπων ΜΜΕ να διασφαλίζεται η αντιμετώπιση των σκιών φοροδιαφυγής (σσ να εξασφαλίζεται δηλαδή ότι θα καταβάλλεται ο φόρος) όσο και αλλοίωσης των στοιχείων πωλήσεων. Πολύ περισσότερο όταν, βάσει των στοιχείων αυτών, διανέμεται η κρατική διαφήμιση, αλλά και συνολικά η διαφημιστική δαπάνη.