Ο Μισογυνισμός τής Νεοελληνικής Τηλεόρασης. 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτος 2037.

Ο αποκρουστικός εγκληματίας Μπάμπης Αναγνωστόπουλος

που το 2021 είχε δολοφονήσει τη γυναίκα του

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

και -σκηνοθετώντας θανατηφόρα ληστεία-

είχε στραγγαλίσει και κρεμάσει τη σκυλίτσα τής οικογένειας

προκειμένου να γινόταν πιο πειστικός στις Αρχές για τη (δήθεν) αθωότητά του,

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

έφτασε η ώρα να αποφυλακιστεί εκτίοντας τη μίνιμουμ ποινή των 16 ετών

που προβλέπεται σε περιπτώσεις ισόβιας κάθειρξης.

 

Λίγο τα ψυχολογικά προβλήματα που καμώνεται ότι έχει αποκομίσει

με την παραμονή του πίσω από τα κάγκελα,

λίγο η «καλή» συμπεριφορά που έχει επιδείξει κατά τη διάρκεια τού εγκλεισμού του,

λίγο τα «διπλά μεροκάματα»,

οδήγησαν την πάντοτε… μεγάθυμη Ελληνική Δικαιοσύνη να τού δίνει «απολυτήριο».

 

Έξω από τις φυλακές Κορυδαλλού η κατάσταση είναι έκρυθμη, 

καθώς εκατοντάδες πολίτες έχουν συγκεντρωθεί

και διαμαρτύρονται για την πρόωρη αποφυλάκιση τού άνανδρου εμέσματος·

πολίτες που αρνούνται να ξεχάσουν,

γυναίκες που αντιτίθενται στην «Κουλτούρα τής Γυναικοκτονίας»,

φιλόζωοι που καταθέτουν μνήμη στο επίσης αδικοχαμένο ζώο.

 

Όλοι αυτοί οι ευαίσθητοι άνθρωποι είναι εξαγριωμένοι

και η οργή τους κορυφώνεται όταν αντικρίζουν τον ψυχρό δολοφόνο

να περνάει αγέρωχος την πύλη τού σωφρονιστικού ιδρύματος

και να βγαίνει ελεύθερος στον δρόμο·

οποία ειρωνεία, οι αστυνομικές δυνάμεις που κάποτε τον συνέλαβαν,

τώρα τον προστατεύουν από το λιντσάρισμα τού πλήθους.

 

Ξάφνου,

εμφανίζεται πασίγνωστο υψηλόβαθμο στέλεχος τηλεοπτικού σταθμού,

παραμερίζει με αφοπλιστικό ύφος τούς αστυνομικούς και πλησιάζει προς το μέρος του.

«Μπάμπη, ήρθα να σε πάρω να φύγουμε από ’δώ. Μη φοβάσαι, εγώ είμαι μαζί σου.».

 

Έκπληκτος ο ψυχρός δολοφόνος υπακούει·

κάτι τού λέει ότι θα πρέπει να εμπιστευτεί αυτόν τον άγνωστο άνδρα.

Χώνονται γρήγορα σε ένα πολυτελέστατο αυτοκίνητο

και σε λίγη ώρα βρίσκονται στις εγκαταστάσεις

ενός από τούς μεγαλύτερους μιντιακούς ομίλους τής χώρας.

Μπαίνουν στο τεράστιο γραφείο τού διευθυντή·

εκεί, ο δολοφόνος τής 20χρονης Καρολάϊν και τής ενός έτους σκυλίτσας Ρόξι,

ακούει την αδιανόητη πρόταση συνεργασίας..:

«Θέλουμε να είσαι εσύ ο επόμενος “Bachelor”.».

 

Οι δύο πλευρές δίνουν τα (ματωμένα) χέρια,

τα δελτία Τύπου εκδίδονται αστραπιαία και είναι πανηγυρικά:

«Ο Μπάμπης Αναγνωστόπουλος είναι ο «“Bachelor” τού 2037.

Οι γυναίκες πεθαίνουν για χάρη του, η γοητεία του σκοτώνει,

μάτσο τα θύματα που αφήνει στο πέρασμά του·

ως πιλότος, ξέρει πώς να στέλνει τα θηλυκά στον Παράδεισο.

Αυτό το ακαταμάχητο αρσενικό θα ταξιδέψει τις γυναίκες στον Άλλον Κόσμο.».

 

ΔΥΣΤΟΠΙΑ.

Μία σοκαριστική δυστοπία που είχε προαναγγελθεί από το 2021.

 

Επιστρέφουμε στο Σήμερα…

 

Ο τηλεοπτικός σταθμός «Alpha»

-σε επίπεδο συνολικής προσέγγισης τού προφίλ του

και χωρίς να παραβλέπουμε ότι ενίοτε υπάρχουν παραφωνίες

(όπως, επί παραδείγματι, η εκπομπή τής Τατιάνας Στεφανίδου)-

εκπέμπει αξιοπρέπεια, σοβαρότητα και λειτουργεί με σεβασμό προς την Κοινωνία.

 

Όμως, στην περίπτωση τού φετινού «Bachelor»,

οι ιθύνοντες τού «Alpha» υπέπεσαν σε μέγιστο ολίσθημα,

επιβραβεύοντας τις αισχρές και απροκάλυπτα μισογυνικές συμπεριφορές

ενός -απεγνωσμένα διψούντος για δημοσιότητα- πρώην συμμετέχοντος τού «Survivor».

 

Μιλάμε για άτομο που εν όσω βρισκόταν στο πολυσυζητημένο «ριάλιτι επιβίωσης»,

είχε οδηγήσει κοπέλες να κλαίνε με αναφιλητά

εξ αιτίας τής χειριστικής, προσβλητικής και απάνθρωπης στάσης του.       

Μάλιστα, η κορύφωση τού μισογυνισμού του,

επήλθε όταν προσέδωσε στην Άννα-Μαρία Βέλλη τον αποτρόπαιο χαρακτηρισμό «καρκίνωμα»

(γκετοποιώντας με αυτόν τον ακραία ανάλγητο τρόπο 

όλες τις γυναίκες που έχουν νοσήσει από την ιδιαιτέρως σοβαρή -και ενίοτε θανατηφόρο- ασθένεια

και εμμέσως καθυβρίζοντας τις ίδιες και τις οικογένειές τους).

 

Ο μισογυνισμός τού περί ου ο λόγος,

εντοπίσθηκε και καταδικάσθηκε από (σχεδόν) όλα τα «Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης»

και ιδίως από το σύνολο των τηλεοπτικών εκπομπών·

ήταν, βλέπετε, επιτακτική και η συγκυρία,

καθώς η συμμετοχή του στο «Survivor»

είχε συμπέσει με την έξαρση τού κινήματος «Me Too» στη χώρα μας

και με τις καταγγελίες πληθώρας αναγνωρίσιμων γυναικών

για τις σεξουαλικές κακοποιήσεις και τούς βιασμούς που υπέστησαν

από αναίσχυντα άτομα με θέσεις ισχύος στον χώρο τής «ShowBiz».

 

Με το πέρασμα των μηνών, όμως,

η διαχρονικά λιγούρικη, υποκριτική και φτηνιάρικη Νεοελληνική Τηλεόραση

επανήλθε στις «εργοστασιακές ρυθμίσεις» της

όπου κυριαρχούν ο Μισογυνισμός, η Σεξουαλική Αδηφαγία, η Ξευτίλα.

Ο μέχρι πρότινος μισογύνης,

γινόταν πλέον αντικείμενο ανελέητου κυνηγητού από θλιβερές εκπομπούλες,

που όταν καλούνται να σταθούν μπροστά στην Ποιότητα, στην Αισθητική και στην Αξιοπρέπεια,

αντιπαρατάσσουν ως μοναδικό επιχείρημά τους τα «Νούμερα».

 

Ναι, τα «Νούμερα», αυτή η χυδαία λέξη, αυτή η ουτιδανή πανάκεια,

είναι το «Επιχείρημα τής Τηλεοπτικής Κατάντιας», 

ώστε να καθηλώνονται οι πολίτες στη χαμηλότερη βαθμίδα των απαιτήσεων

και να μετατρέπεται η Κοινωνία σε απέραντο χαμαιτυπείο. 

 

Και όσο κι αν υπάρχουν αναρίθμητα παραδείγματα που πιστοποιούν

ότι οι υψηλές τηλεθεάσεις δύνανται να επιτυγχάνονται

χωρίς να ξεπουλιούνται η Ηθική, η Ενσυναίσθηση και η Δεοντολογία,

το υπάρχον «Σύστημα» αρνείται να απαρνηθεί τις αγαπημένες του συνήθειες.

Ως εκ τούτου, ουδεμία έκπληξη προκαλεί το γεγονός,

ότι επελέγη ως «Bachelor» ένας χειριστικός νάρκισσος

που έχει καταθέσει δημοσίως και αδιαμφισβητήτως τα διαπιστευτήριά του.

 

Ήταν 23 Δεκεμβρίου 2020

όταν -αναφερόμενος στον πρώτο κύκλο αυτής τής κατάπτυστης εκπομπής-

ανήρτησα το πόνημα με τίτλο

«Ο “Έμμισθος Αγαπητικός” και το μικροαστικό χαρέμι του»

και με υπότιτλο

«“The Bachelor”: Η Δυσφήμιση ΚΑΙ τού Ανδρικού ΚΑΙ τού Γυναικείου Φύλου»

(https://www.zougla.gr/media/article/o-emis8os-agapitikos-ke-to-mikroastiko-xaremi-tou).

 

Ε, λοιπόν,

αυτός ο μικροπρεπής συρφετός

που αποτελείται από έναν έμμισθο αγαπητικό

και από ένα χαρέμι γυναικών που έχουν μαλώσει με την Αυτοεκτίμηση,

τώρα μετατρέπεται σε εκκωφαντικό «συγχωροχάρτι» και σε «πλυντήριο».

 

Ένας «Bachelor» και 21 γυναίκες,

ένας εξασφαλισμένος γκόμενος και 21 ανεξασφάλιστες κι ανασφαλείς γκόμενες,

ένας επιδειξίας και είκοσι μία επιδειξίες,

ένα κακόγουστα πλουμιστό, ψεύτικο, θλιβερό, φαλλοκρατικό και μισογυνικό «show», 

όπου το μοναδικό επιδιωκόμενο είναι τα «Νούμερα»

και η σαθρή κουλτούρα που αυτά παράγουν.

 

Έτσι, φτάνουμε στο 2037·

δεκαέξι χρόνια μετά την αποτρόπαια διπλή δολοφονία στα Γλυκά Νερά,

οι εκατοντάδες διαμαρτυρόμενοι πολίτες που -αρνούμενοι να λησμονήσουν-

συγκεντρώθηκαν έξω από τον Κορυδαλλό

για να αποδοκιμάσουν τον άνανδρο αποφυλακιζόμενο,

είναι πια η απόλυτη μειοψηφία.

 

Τώρα πια,

η Κοινωνία έχει γίνει ακόμη πιο στυγνή και απάνθρωπη,

η Κοινωνία -με την απόλυτη συνέργεια τής Τηλεόρασης- έχει γίνει ακόμη πιο αιμοδιψής,

η Κοινωνία έχει παραδοθεί στα «Νούμερα».

Και ως γνωστόν, πάντοτε οι δολοφόνοι κάνουν «νούμερα».

 

Κυρίες και Κύριοι,

καλωσορίστε τον «“Bachelor” τού 2037», τον γοητευτικό πιλότο Μπάμπη Αναγνωστόπουλο.

Θα διεκδικήσουν την καρδιά του 21 αποφασισμένες γυναίκες και 21 πιστές σκυλίτσες.

Η Καρολάϊν και η Ρόξι μπορεί μεν να δολοφονήθηκαν, αλλά ουδεμία αναντικατάστατη.

 

Κυρίες και Κύριοι,

επιτέλους έχουμε καταφέρει στο έπακρο το σχέδιό μας

και σάς καταντήσαμε «αιματορουφήχτρες».

Συντονιστείτε στη συχνότητά μας· έφτασε καινούργιο «αίμα».

 

Κυρίες και Κύριοι, πώς μάς αντέχετε τόσα χρόνια;

Κυρίες και Κύριοι, πόσο ξευτιλισμένοι είστε;

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης