Οδοιπορικό σε μία ανατριχιαστική σημειολογία.

ΣΤΙΒ ΜΙΛΑΤΟΣ. Έντεκα γράμματα, ένα ονοματεπώνυμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η είδηση ότι το γνωστό μοντέλο συνελήφθη για βιασμό 21χρονης Αγγλίδας τουρίστριας,

έρχεται να μετατρέψει αυτά τα έντεκα γράμματα σε σκόρπια κομμάτια ενός παζλ

και να οδηγήσει σε ανατριχιαστική σημειολογία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Κοιτάς ξανά το ονοματεπώνυμο «ΣΤΙΒ ΜΙΛΑΤΟΣ»

και διαπιστώνεις -προβαίνοντας σε μερικό αναγραμματισμό- ότι εμπεριέχει τη λέξη «ΒΙΑΣΜΟΣ».

 

Είναι απίστευτο, είναι σοκαριστικό:  

ο Στιβ Μιλάτος συνελήφθη για κακούργημα που υπάρχει στο ονοματεπώνυμό του.

 

Το παρόν πόνημα ουδόλως έρχεται να εκδώσει δικαστική ετυμηγορία·

όσο κι αν ενστικτωδώς, όσο κι αν αντανακλαστικώς,

τάσσομαι πάντοτε υπέρ τού εκάστοτε -φερόμενου ως- θύματος

(πόσω μάλλον,

όταν μιλάμε για τις γυναίκες

που υφίστανται επί χιλιετίες τις πάσης φύσεως πατριαρχικές κακοποιήσεις),

το «Τεκμήριο τής Αθωότητας» είναι απολύτως σεβαστό

και οφείλει να διέπει κάθε ευνομούμενη κοινωνία.

 

Παρ’ ότι, λοιπόν,

η τεταρτοκοσμική Νεοελληνική Μπανανία απέχει έτη φωτός

από το δικαίωμα να προσδιορίζεται ως «Κράτος Δικαίου»,

δεν θα σταθώ στο αυταπόδεικτο πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο συλληφθείς,

αλλά στο δευτερογενές στοιχείο που εκπορεύεται από αυτήν την υπόθεση.

Ποιος ξαφνιάστηκε από τη σύλληψη τού Μιλάτου για βιασμό;

 

Ο Στιβ (Στέφανος) Μιλάτος έγινε γνωστός στο Πανελλήνιο

από τη συμμετοχή του στο περυσινό «Big Brother» που προεβλήθη από τη συχνότητα τού «Σκάϊ».

Έχοντας αξιόλογη πορεία στις διεθνείς πασαρέλες

και διαθέτοντας στο βιογραφικό του σημαντικές συνεργασίες,

ήταν εμφανές ότι ο 30χρονος -εκ Καρδίτσας- επαρχιώτης

που έφτασε στα υψηλά κλιμάκια τής Παγκόσμιας Μόδας,

κατατρεχόταν και κατατρυχόταν από το άγχος να επιβεβαιώσει τη φήμη του.

Το θέαμα ήταν θλιβερό·

ένας απελπισμένος επιβητορίσκος γινόταν η απόλυτη ενσάρκωση και προσωποποίηση

τού περίφημου στίχου των Κατσιμιχαίων από το μνημειώδες άσμα «Κορίτσια τής Συγγνώμης»:

«Ένας γελοίος παρλαπίπας κοκοράκος, όπου με παίρνει κι εμένα κοκορεύομαι.».

 

Ο γελοίος παρλαπίπας κοκοράκος, ο γελοίος παρλαπίπας Στιβ Μιλάτος,

προσέβαλε με τη συμπεριφορά του ΚΑΙ το Ανδρικό Φύλο, ΚΑΙ το Γυναικείο Φύλο.

Εδώ δεν είχαμε να κάνουμε απλώς με έναν φανφαρόνο αυτο-αναφορικό νάρκισσο,

αλλά με έναν εγωμανή άρρενα που έζεχνε «Αρσενικίλα»

και διέσπειρε αφειδώς την «Τοξικότητα τής Τεστοστερόνης».

 

Ο απόπατης αισθητικής «πέφτουλας» είδε την ονείρωξή του να καταρρέει,

καθώς ο ξεχειλίζων φαλλοκρατισμός του έφερε τα αντίθετα -από τα προσδοκώμενα- αποτελέσματα.

Τι κι αν ο ίδιος εδήλωνε στο εισαγωγικό λογύδριό του

«Εγώ ακολουθώ μια παροιμία που μού ’χει πει η μάνα μου.

Συμπεριφέρσου στις γυναίκες όπως συμπεριφέρεσαι σε εμένα και θα σε ερωτευτούνε.»·

η συμπεριφορά του προς όσες γυναίκες αρνούνταν να υποτάσσονταν στη «γοητεία» του

ήταν εριστική, υποτιμητική, προσβλητική, απαράδεκτη,  

ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές

που αυτή η άκρως προβληματική επιθετικότητα έφτανε να γίνεται ταυτόσημη με τη Βία.

 

Κι ήταν κι εκείνα τα «τικ» στο πρόσωπο,

κι ήταν κι εκείνη η γυαλάδα στα μάτια,

κι ήταν κι εκείνη η νευρωτική αεικινησία,

που έρχονταν και ενίσχυαν το δυσοίωνο πλαίσιο.

 

Ο «Μιλάως»

(παρατσούκλι που τού είχα αποδώσει λόγω τού φασιστικού και επαναλαμβανόμενου «Μιλάω»,

που εξεστόμιζε με κοφτόν τρόπο

προς όποιο θηλυκό ετόλμαγε να αμφισβητήσει τη «νεαντερταλική» αυθεντία του),

ήταν σαφές ότι είχε μπει στο «Big Brother» ως «Ευνοούμενος τού Συστήματος».

Και ναι μεν κατέφερε να δημιουργήσει μία κλίκα γύρω του

-καθώς η παραγωγή τού ριάλιτι εφρόντιζε να βάζει στο «σπίτι» άτομα

με τα οποία γνωριζόταν πριν από την είσοδό του στο «Big Brother»-

αλλά απέτυχε παταγωδώς να συγκροτήσει «χαρέμι».

 

Συνάμα η δημοφιλία του παρέπαιε

και οι αντιδράσεις των πολιτών-τηλεθεατών για τα μισογυνικά ξεσπάσματά του

αυξάνονταν και πληθύνονταν.

Ο «Ευνοούμενος» τα είχε θαλασσώσει·

και το χειρότερο ήταν,

πως -βάσει τής σπασμωδικότητάς του και τής ψυχολογικής αστάθειάς του-

ελλόχευε ανά πάσα στιγμή ο κίνδυνος 

να προκαλούταν ανεπανόρθωτη ζημιά στο τηλεοπτικό προϊόν.

 

Ο «Σκάϊ» δεν είχε την «πολυτέλεια» για δεύτερη συνεχόμενη καταστροφή,

αφού ήταν ήδη τεράστια η ζημιά που είχε υποστεί στο αμέσως προηγούμενο «Big Brother»

από τον ρατσιστή-ομοφοβικό-μισογύνη-ψευτόμαγκα Αντώνη Αλεξανδρίδη  

που είχε υπερηφάνως δηλώσει

«…(με) Τις γκόμενες πάω με μία κάθε μέρα για να αδειάζει το “πακέτο”, αλλιώς έχει βιασμό…».

 

Έτσι, αναίμακτα, μέσω… ψηφοφορίας, ήρθε η μη χείρων βέλτιστη λύση:

«Από το “σπίτι” τού “Big Brother” αποχωρεί ο Στιβ Μιλάτος.».

 

Εννοείται ότι το Σύστημα δεν αφήνει τα δικά του παιδιά να πάνε χαμένα.

Το «ξέπλυμα» -για την ακρίβεια, η απόπειρα ξεπλύματος- ήρθε λίαν συντόμως

και είδαμε τον Στιβ Μιλάτο να αξιοποιείται

από το -πάντα φιλόξενο προς τέτοια πρόσωπα- κανάλι τού Φαλήρου,

με τη συμμετοχή του στο σίριαλ «Μόλις χθες».

Έκτοτε τα επαγγελματικά ίχνη του αγνοούνταν

και ο ίδιος εφρόντιζε να ανατροφοδοτεί τη ναρκισσιστική απελπισία του

μέσα από επιδεικτικές φωτογραφίες θλιβερών συνάξεων

με έτερους πρώην συμμετέχοντες τού ριάλιτι.

 

«Μόλις χθες» ο τίτλος τής σειράς όπου συμμετείχε ο Μιλάτος,

μόλις χθες εμάθαμε ότι συνελήφθη με την κατηγορία ότι διέπραξε βιασμό.

Η «Τριλογία Σημειολογιών» κλείνει με την εντυπωσιακή φυσιογνωμική ομοιότητα

που συνδέει τον Στιβ Μιλάτο με τον Κώστα Πάσσαρη.

 

Εννοείται ότι δεν συνιστά ενοχή να έχεις φυσιογνωμική ομοιότητα με έναν κακοποιό.

Εννοείται ότι δεν συνιστά ενοχή να έχεις συμμετάσχει σε ριάλιτι και σε σειρά τού «Σκάϊ».

Εννοείται ότι δεν συνιστά a priori ενοχή να κατηγορείσαι για βιασμό.

Όμως,

το πρόβλημα είναι ότι η Κοινωνία βλέπει στο πρόσωπό σου αποκρουστικά στοιχεία,

το πρόβλημα είναι ότι η Κοινωνία σε θεωρεί ατάλαντο ευνοούμενο τού Συστήματος,

και -ΚΥΡΙΩΣ- το πρόβλημα είναι

ότι η Κοινωνία δεν εκπλήσσεται στο άκουσμα τής είδησης 

πως συνελήφθης και κατηγορείσαι για βιασμό.

 

ΣΤΙΒ ΜΙΛΑΤΟΣ. Έντεκα γράμματα, ένα ονοματεπώνυμο.

Επτά από τα έντεκα γράμματα σχηματίζουν τη λέξη «ΒΙΑΣΜΟΣ».

«Ιστορία που γράφει η ζωή» ή «Φάρσα που γράφει η ζωή»;

Ίδωμεν…

 

Ο Υπο-Κοσμικός

(Twitter: @Ypokosmikos

https://twitter.com/Ypokosmikos)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης