Στροφή στα εκπτωτικά καταστήματα ένδυσης, ακόμα και σε ηλεκτρονική μορφή, κάνουν οι καταναλωτές διεθνώς. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, που διαθέτουν επώνυμα είδη σε τιμές έως και 70% χαμηλότερες, πυκνώνουν συνεχώς.

Τελευταίο παράδειγμα, η διεθνής ιστοσελίδα eΒay, η οποία λανσάρισε ηλεκτρονικό εκπτωτικό outlet τοποθετώντας στις σελίδες της προϊόντα οίκων μόδας σε χαμηλές τιμές. Μεγάλες αλυσίδες από την αγορά ένδυσης και αξεσουάρ στην Ελλάδα αποκτούν πλέον ηλεκτρονικά καταστήματα, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στην ραγδαία αναπτυσσόμενη ομάδα των online αγοραστών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βλέποντας ότι οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, και ιδίως των νέων σε ηλικία, αλλάζουν, οι Έλληνες λιανέμποροι στρέφονται στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Εκτιμούν μάλιστα ότι, λόγω της κρίσης και των νέων μέτρων, η τάση θα ενισχυθεί, καθώς οι τιμές των προϊόντων online -ακόμη και εκτός προσφορών- είναι έως και 30% χαμηλότερες, ενώ οι προσφορές φτάνουν το 50%.

Καθώς οι αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών αλλάζουν, οι Έλληνες λιανέμποροι επενδύουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

«Ναι» στις συναλλαγές μέσω Ίντερνετ λέει το 57% των καταναλωτών στην Ελλάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μέχρι πρότινος, οι λιανέμποροι πίστευαν ότι θα ήταν δύσκολη η πώληση ενδυμάτων μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι καταναλωτές δεν θα είχαν τη δυνατότητα να τα δοκιμάσουν πριν τα αγοράσουν. Ωστόσο, η επιτυχία σχετικών ιστοσελίδων, όπως αυτή της ΑSΟS που επικεντρώνεται στις ηλικίες 16 έως 34 ετών με ρούχα και αξεσουάρ στο στυλ διασημοτήτων, έχει δείξει ότι είναι εφικτή η πώληση ρούχων μέσω του Ίντερνετ.

Οι πωλήσεις της ΑSΟS αυξήθηκαν κατά 56% τον περασμένο μήνα, σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Οι πωλήσεις μέσω Διαδικτύου στην Βρετανία έχουν αυξηθεί κατά 25%, ενώ διεθνώς τον περασμένο μήνα υπερδιπλασιάστηκαν σε σύγκριση με πέρυσι. Στην Ελλάδα, πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το 57% των καταναλωτών είναι διατεθειμένο να ξεπεράσει τις ανησυχίες του περί ασφάλειας συναλλαγών και να πραγματοποιήσει τις αγορές του μέσω Διαδικτύου, στοχεύοντας με τον τρόπο αυτό σε καλύτερες ευκαιρίες.

Ανάλογες είναι οι συνήθειες των αγοραστών σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο με 83%, η Ιρλανδία με 74%, η Σουηδία με 62% και η Πορτογαλία με 51%, όπως έδειξε η ίδια έρευνα, η οποία διεξήχθη σε 11 χώρες της Ευρώπης.

Στην Ελλάδα, οι online αγοραστές έχουν τετραπλασιαστεί μέσα σε δύο χρόνια, και φτάνουν πλέον τους 620.000, ενώ περίπου 15% των αγορών τους αφορούν σε ρούχα και αξεσουάρ (η μεγαλύτερη κατηγορία είναι τα αεροπορικά, ακτοπλοϊκά εισιτήρια με 37%, και ακολουθεί ,με 25%, ο εξοπλισμός πληροφορικής).

Πηγή: Τα Νέα

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης