Η λαϊκή αγορά είναι ένας «θεσμός» σχεδόν 80 χρόνων, που έχει εδραιωθεί στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή λόγω της ποιότητας των προϊόντων που μπορεί να βρει εκεί, αλλά και των χαμηλότερων τιμών σε σχέση με άλλα εμπορικά σημεία όπου πωλούνται ίδια προϊόντα.

Αυτήν τη διαπίστωση κάνουν οι πωλητές λαϊκών αγορών και επιβεβαιώνουν οι καταναλωτές, οι οποίοι μίλησαν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων που βρέθηκε σε δύο λαϊκές αγορές από τις συνολικά 285 που γίνονται εβδομαδιαίως στην Αττική.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως δηλώνει ο πρόεδρος της Παναττικής Ομοσπονδίας Πωλητών Λαϊκών Αγορών (ΠΟΣΠΛΑ) Κωνσταντίνος Κακαράτζας, «το συγκριτικό πλεονέκτημα της λαϊκής αγοράς είναι κατ’ αρχάς η φρεσκάδα των προϊόντων».

«Τα προϊόντα συνήθως μαζεύονται από το βράδυ και το πρωί βρίσκονται στον πάγκο. Το δεύτερο πλεονέκτημα είναι οι χαμηλές τιμές, σε συνδυασμό με την ποιότητα. Επίσης, οι τιμές στη λαϊκή αγορά συνήθως είναι σταθερές. Αρκεί να σας πω ότι από τότε που καθιερώθηκε το ευρώ το μαρούλι είχε 0,50 λεπτά, 0,50 λεπτά έχει και σήμερα. Τα καρότα είχαν 1 ευρώ το κιλό, 1 ευρώ έχουν και σήμερα έπειτα από τόσα χρόνια. Θα δείτε μήλα με 1,20 το κιλό ή και με 1 ευρώ» σημείωσε.

Ο κ. Κακαράτζας υπογράμμισε ότι ο κόσμος εμπιστεύεται τη λαϊκή και ειδικά ο καταναλωτής που ψωνίζει χρόνια έχει τυφλή εμπιστοσύνη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κάνει έρευνα αγοράς, εξηγώντας:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Είναι υποψιασμένος ο καταναλωτής και ιδιαίτερα σήμερα στις συνθήκες που ζούμε είναι υποχρεωμένος να το ψάξει το θέμα. Σε απλά ελληνικά, δεν την πατάει. Πηγαίνει σε ένα σούπερ μάρκετ σ’ αυτές τις αλυσίδες και δεν παρασύρεται από μια προσφορά που μπορεί να έχει, καθώς την ίδια ώρα στα άλλα προϊόντα είναι πολύ αυξημένες οι τιμές και υποβαθμισμένα ποιοτικά. Αποκτά, λοιπόν, μια γενική εικόνα και στο τέλος προτιμάει τη λαϊκή αγορά».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης