H Coca-Cola light υποστηρίζει το πρόγραμμα «Νιώσε την καρδιά σου», την πρωτοβουλία της Ελληνικής Εταιρείας Λιπιδιολογίας, Αθηροσκλήρωσης και Αγγειακής Νόσου να ενημερώσει για την υγεία της γυναικείας καρδιάς.
Σκοπός του «Νιώσε την καρδιά σου» είναι να αφυπνίσει τις Ελληνίδες γύρω από το ζήτημα των καρδιαγγειακών παθήσεων και τα κατάλληλα μέτρα πρόληψης. Στο πλαίσιο υποστήριξης του προγράμματος, η Coca-Cola light έχει ετοιμάσει μια σειρά ενεργειών που βοηθούν στην ενημέρωση και τη συγκέντρωση πόρων για την εκπαίδευση και έρευνα γύρω από την υγεία της γυναικείας καρδιάς.
Για τις ανάγκες του προγράμματος δημιουργήθηκε ένα φυλλάδιο ενημέρωσης, το οποίο θα διανεμηθεί σε περίπου 250.000 γυναίκες. Επιπλέον, σε συνεργασία με γνωστή ελληνική εταιρία ένδυσης, η Coca-Cola light θα δημιουργήσει το αξεσουάρ-σύμβολο της καμπάνιας, το μαντήλι «Νιώσε την καρδιά σου», τα έσοδα από τις πωλήσεις του οποίου θα διατεθούν για τους σκοπούς του προγράμματος. Στο τηλεοπτικό σποτ για την επικοινωνία της πρωτοβουλίας, με πρωταγωνίστρια την πρέσβειρα της καμπάνιας Heidi Klum, η μάρκα προσκαλεί τους καταναλωτές να στηρίξουν την προσπάθεια της ΕΕΛΙΑ, καθώς μέσα από τις αγορές προϊόντων Coca-Cola light συνδράμουν στη συγκέντρωση πόρων που θα χρησιμοποιηθούν στην έρευνα και το πρόγραμμα ενημέρωσης για την υγεία της γυναικείας καρδιάς.