Κυρίες και κύριοι, καλησπέρα! Θα ήθελα την γνώμη σας για το παρακάτω πρόβλημα που έχω. Στις 09.02.2009 μου έκαναν δώρο τα παιδιά μου, αγοράζοντάς το από τον Κωτσόβωλο στο αεροδρόμιο, ένα κινητό Sony Ericsson. Το κινητό αυτό παρουσίασε προβλήματα: απενεργοποίησης, πληκτρολογίου, την τελευταία φορά μάλιστα απενεργοποιήθηκε επ’ αόριστον! Πήγα σήμερα στο κατάστημα αγοράς, για να κάνω χρήση της εγγύησης. Ευγενικά μου είπαν ότι πρέπει να απευθυνθώ στην Sony Ericsson. Μετά από πάροδο 10 ημερών, δεν φέρουν καμία ευθύνη, είπαν. Κάτι βέβαια που απέκρυψαν όταν αγοράστηκε το κινητό. Μήπως θα ήταν δυνατόν να μου λέγατε τι πρέπει να κάνω, πού πρέπει να απευθυνθώ για να βρω κάποιο δίκιο. Βλέπετε ήμουν 38 χρόνια στην Γερμανία και τέτοια ασέβεια σε πελάτη δεν έχω ξαναδεί. Συγγνώμη αν σας κούρασα αλλά γύρισα πριν λίγα χρόνια στην Ελλάδα και…… Φιλικότατα Γιαννόπουλος Δημήτριος Καλύβια Θορικού
P.S. Είστε από τα λίγα θετικά που βλέπω στην Ελλάδα, κι ας τσακώνομαι κάπου κάπου με την γυναίκα μου γι αυτό!!!