Καλημέρα σας, ονομάζομαι Τζιούρας Σωτήριος Έχω παραγγείλει μια ντουλάπα στις 16/01/2010 από το κατάστημα της EUROHOUSE που βρισκόταν (έχει κλείσει) στην οδό Λαγκαδά στη Θεσσαλονίκη, δίνοντας προκαταβολή μια επιταγή τρίτων 1250,00€ λήξης 15/06/2010 (απόδειξη είσπραξης Νο4290, σειρά β’ ) και 50,00€ μετρητά (απόδειξη Νο 4289, σειρά β’) . Το δελτίο παραγγελίας έχει κωδικό 10438 και τελική αξία αγοράς 1600,00€ στο όνομα Αϊδονίδου Έυη (σύζυγος μου). Ο πωλητής ο οποίος φαίνεται στο δελτίο είναι η κυρία………… Η ενδεικτική ημερομηνία παράδοσης είναι από 20 έως 28/02/2010. H ανησυχία μου έχει μεγαλώσει, γιατί σε κάποιες προσπάθειες που έκανα για να ενημερωθώ τηλεφωνικά (από τις 17/02/2010) για την εξέλιξη της παραγγελίας , δεν υπήρχε κανείς. Μετά από περίπου 20 κλήσεις βρήκαμε μια κυρία…………… η οποία προσπάθησε να μας καθησυχάσει και μας παρέπεμψε στο εργοστάσιο. Στο εργοστάσιο δεν απαντούσε κανείς και όταν ξαναζητήσαμε την κυρία………….. τις επόμενες τρείς μέρες, μας ενημέρωσαν ότι απολύθηκε και ένας κύριος………….. σε τελευταία επικοινωνία την Παρασκευή 05/03/2010 ,μας είπε ότι εργαζόμενοι έχουν κάνει επίσχεση εργασίας και προσπαθούν με εργολάβους να βγάλουν τις παραγγελίες. Ο κύριος αυτός μας πρότεινε να πάμε στο κατάστημα της Καλαμαριάς και να πάρουμε έπιπλα αντίστοιχης αξίας ή να ακυρώσουμε την παραγγελία χωρίς να γνωρίζει πότε θα μας επιστραφούν τα χρήματα της προκαταβολής. Τέλος, σε απάντηση της απειλής μου ότι θα κινηθώ νομικά, μου απάντησε ότι η εταιρεία υπάγεται στο άρθρο 99. Προσπαθώντας να μάθουμε τι γίνεται με αυτή την εταιρεία, βρήκαμε από το Internet ότι αυτή η εταιρεία έχει απολύσει εργαζόμενους (Ριζοσπάστης 10/11/2009) και πάει για κλείσιμο. Επίσης βρήκαμε και την παρακάτω ιστοσελίδα όπου αρκετοί καταναλωτές έχουν το ίδιο πρόβλημα και ορισμένοι μάλιστα έχουν παραγγείλει έπιπλα από τον Ιούλιο του 2009 http://www.facebook.com/pages/ANTI-EUROHOUSE/186176547506. Αυτή τη στιγμή που σας γράφω έχουν κλείσει όλα τα καταστήματα και δεν ξέρω εάν έχει μείνει ανοικτό το εργοστάσιο. Στα τηλέφωνα πλέον, δεν απαντά κανείς και δεν μπορώ να ακυρώσω ούτε την παραγγελία. Έχω κάνει επίσημη καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή, οποίος έχει στείλει επιστολή και περιμένει απάντηση εδώ και 20 μέρες. Το κακό είναι ότι δεν μου περισσεύουν χρήματα για να κινηθώ νομικά. Εάν υπάρχει κάποιος νομικός σύμβουλος στο zougla.gr θα ήθελα να με συμβουλέψει για τις ενέργειες που μπορώ να κάνω ώστε να διασφαλίσω τα χρήματά μου. Επίσης έχω κάποια ερωτήματα να κάνω: 1.Πώς είναι δυνατόν ο νόμος να επιτρέπει σε μια εταιρεία να μπαίνει στο άρθρο 99 και ταυτόχρονα να δέχεται παραγγελίες και να παίρνει προκαταβολές; 2.Μπορείτε, σας παρακαλώ, να δημοσιοποιήσετε το θέμα, ώστε να πάρω τα λεφτά μου πίσω;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης