Καλημέρα, σας στέλνω μία επιστολή που έστειλα προς την εταιρία Tellas σχετικά με ένα πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί και που δεν λέει να λυθεί εδώ και 7 μήνες. Όταν θα λάβω απάντηση θα τη δημοσιεύσω και αυτήν. Κύριοι, Στις 12/3/2009 απέστειλα αίτημα προς την Tellas προκειμένου να περάσει η τηλεφωνική σύνδεση με αριθμό 210 75_____ από το όνομα του τότε κατόχου και θείου της συζύγου μου (Γιώργος Σ______________) στο δικό μου (Βαγγέλης Α_____________), γιατί σχεδίαζα να μετακομίσω. Τελικά και αφού χάθηκε το fax που απέστειλα μερικές φορές και χρειάστηκε να το ξαναστείλω, η αλλαγή στοιχείων έγινε. Επειδή όμως η μετακόμιση δεν έγινε ποτέ, ζήτησα με fax στις 8/7/2009 να περάσει η τηλεφωνική σύνδεση και πάλι στο όνομα του αρχικού της κατόχου. Από τότε βρίσκομαι στο τηλέφωνο με τους κατά τα άλλα συμπαθέστατους και ευγενέστατους εκπροσώπους σας προσπαθώντας να μάθω για την πορεία του αιτήματος αυτού. Η απάντηση που παίρνω είναι ότι έχει προκύψει πρόβλημα στα συστήματά σας μετά από μία … αναβάθμιση που κάνατε τον Ιούνιο. Δεν είστε δε σε θέση (7 μήνες μετά την παρουσίαση του προβλήματος) να με ενημερώσετε και για το πότε θα διορθωθεί το πρόβλημα. Είμαι σίγουρος ότι αν συνέβαινε αυτό σε κάποια δημόσια υπηρεσία, θα αναφωνούσαμε όλοι: “Τι περιμένεις από δημόσιους υπαλλήλους;” Εσείς όμως; Θεωρείστε μια μεγάλη και σοβαρή επιχείρηση που δαπανάτε κάθε χρόνο δεκάδες εκατομμύρια ευρώ σε διαφήμιση προκειμένου να μας πείσετε ότι υπερέχετε των ανταγωνιστών σας μεταξύ των άλλων και σε ποιότητα εξυπηρέτησης. Η ουσία είναι ότι το πρόβλημα παραμένει και ο κος Σ_____________ (στου οποίου το όνομα πρέπει να μεταφερθεί η τηλεφωνική σύνδεση) α) δεν μπορεί να συνδέσει το λογαριασμό του με την πιστωτική του κάρτα, αφού δεν είναι στο όνομά του και επομένως πρέπει να τρέχει για να πληρώσει σε κατάστημα Wind ή στο ταχυδρομείο (σημειώστε ότι είναι υπερήλικας) και β) ως κάτοχος κινητού Wind δεν μπορεί να απολαύσει εκπτώσεις που δίνετε σε πελάτες Wind και Tellas ταυτόχρονα. Περιμένω από εσάς σύντομα μια υπεύθυνη απάντηση και (το κυριότερο) λύση στο πρόβλημά μου. Ευχαριστώ Βαγγέλης Α____________

Υ.Γ.: Τελικά, δεν φταίει για όλα ο ΟΤΕ!!!