Καλημέρα σας. Ως συνήθως καταλήγετε να ακούτε παράπονα.. ίσως όμως να κάνετε και κάποια έρευνα για τον τομέα, γιατί με τα σημερινά δεδομένα το θέμα να αγγίζει πολλούς, γιατί οι υπολογιστές μας αγγίζουν όλους. Έχει να κάνει με τις εταιρείες ηλεκτρονικών ειδών και την τήρηση ή μη των υποχρεώσεων και δεσμεύσεων που πολυδιαφημίζουν. Στις 10-0 9-09παρεδωσα στα multirama Κέρκυρας ηλ. υπολογιστη -netbook multirama- αγορασμένο στις 07-1-09 για αλλαγή δίσκου με αναφορά του τεχνικού σε ασυμβατότητα υλικού ήδη γνωστή σε αυτούς, και υπόσχεσης επισκευής και επιστροφής του την 15-09-09. Αυτή την ημερομηνία και χωρίς ενημέρωσή μου από αυτούς μαθαίνω ότι ο τεχνικός λείπει και άγνωστο πότε θα επισκευαστεί.. Στις 17-09-09 επικοινωνώ με τα γραμμή εξυπηρέτησης, λαμβάνω διαβεβαίωση ότι στις 21-09-09 θα τον παραλάβω, αφού η αιτία της μη επισκευής δεν είναι άλλη από την αποστολή από Αθήνα -αποθήκες τους- του σκληρού -προβληματικού- δίσκου, που “φεύγει με κούριερ” άμεσα… Σήμερα μαθαίνω ότι πάλι δεν έχει γίνει τίποτα γιατί ο σκ. δίσκος δεν έχει έρθει από τις αποθήκες 12 μέρες μετά!! Ας τα έχουν αυτά υπόψη τους όσοι θα δώσουν τα χρήματά τους ότι αγοράζουν προϊόντα που θα τους οδηγήσουν σε εξευτελισμό, αν χρειαστούν κάτι εντός εγγυήσεως.. Sorry για το μακροσκελές αλλά…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης