Πήγα το κινητό μου για service στο Γερμανό. Η εγγύηση δεν είχε περάσει. Η συσκευή ήταν το sony ericson w760. Ως γνωστόν η συσκευή αυτή είναι προβληματική στην θύρα (που κουμπώνει ο φορτιστής). Την παρέδωσα στο υποκατάστημα στην Καρδίτσα στις 1/3/2010. Μέχρι σήμερα δεν υπήρχε καμία ενημέρωση και πήγα μόνος μου σήμερα και μου είπαν ότι η εταιρία βρήκε υγρασία. Όταν το πήγα, είχε σπάσει η θύρα, δεν φόρτιζε καν. Ο υπάλληλος μου είπε ότι θα το επισκευάσουν. Και εγώ περίμενα 22 μέρες να μου πουν ότι επειδή δεν έχουν χρήματα να το επισκευάσουν, θα πρέπει να το πληρώσω. Ρωτάω τον υπάλληλο πόσο κοστίζει η επισκευή και μου απαντάει πως καλύτερα να πάρω καινούριο… Την συσκευή την αγόρασα 260… και η επισκευή 194… Αν είναι δυνατόν μόνο η θύρα να κοστίζει 194 ευρώ… τότε όλο το υπόλοιπο κοστίζει μόνο 66; Δεν ξέρω ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο… αλλά ντροπή τους, τι να πει κανείς;

Βασίλης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης