Φοβού το service της Samsung.

Δημοσιεύω το κείμενο αυτό για να ξέρετε τι γίνεται στην αγορά και να κάνετε τις κατάλληλες αγορές.

Στις 20/9/08 αγόρασα από το Saturn στο Δέλτα Φαλήρου ένα Home Theater της Samsung έναντι 777 ευρώ και αφότου το έστησα ωραία ωραία ανακάλυψα πως δεν λειτουργούν οι οπτικές ίνες. Με ενημέρωσαν από το εξουσιοδοτημένο service της Fourlis, την εταιρία Service One, πως πρέπει να πάω το μηχάνημα μαζί με το subwoofer, πράγμα που βαριόμουν πολύ να κάνω, και το άφησα μέχρι να χαλάσει μετά μερικούς μήνες και το μοτέρ του dvd player – όντας ακόμα εντός εγγύησης.

Να σημειωθεί εδώ και να έχετε όλοι υπόψη ότι οτιδήποτε ηλεκτρονικό χαλάσει εντός 6 μηνών από την ημερομηνία αγοράς οφείλει η εν λόγω εταιρία να το αντικαθιστά βάσει νόμου, νόμου που η Service One αγνοεί.

Πήγα λοιπόν το home theater σε αντιπρόσωπο της Service One, στις 25/8/09, και περίμενα ενημέρωση. Μετά από 2 εβδομάδες μου είπαν πως το ανταλλακτικό για τις οπτικές ίνες δεν υπάρχει και θα πρέπει να περιμένω να αποφασίσουν αν θα έρθει έγκαιρα ή θα μου κάνουν αντικατάσταση. Συνέχισα να καλώ στη Service One όπου οι οριακά ευγενικές και πλήρως διεκπεραιωτικές δεσποινίδες μου έλεγαν απλά να περιμένω. Τελικά απαίτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενό τους , κάποιο κύριο Καντεράκη, ο οποίος με διαβεβαίωσε πως δε θα είναι όπως οι ανώνυμες κοπέλες και με λίγη υπομονή μέχρι την επόμενη Τρίτη (ήτοι στις 23/9/09) θα είχε μια σαφή απάντηση. Ο κύριος Καντεράκης δεν πήρε ποτέ πίσω, ούτε και απάντησε τα τηλεφωνήματά μου στις 23 και 24 /9/09. Στις 24/9/09 το μεσημέρι κάλεσα το τμήμα marketing της Fourlis και μίλησα με την κυρία Κουρή. Της εξήγησα την κατάσταση και με παρέπεμψε στο διευθυντή της Service One κο Σερπετίνη. Τον κάλεσα και αφού μου εξήγησε πως ο κύριος Καντεράκης την προηγούμενη ημέρα έλειπε λόγω ασθενείας, την ίδια στιγμή που η γραμματέας του κύριου Καντεράκη μου είχε πει την προηγουμένη πως ήταν σε σύσκεψη, μου ζήτησε να κάνω τελικά υπομονή, μέχρι τις 29 ή 30/9/09, για να έρθει ανταλλακτικό από την Ολλανδία. Όταν ρώτησα αν υπάρχει πρωτόκολλο που να ορίζει τι γίνεται μετά από κάποιες μέρες καθυστέρησης της επισκευής ο κύριος Σερπετίνης δίστασε να απαντήσει. Το μήνυμα λοιπόν είναι σαφές. Όταν και αν δεήσει να έρθει το ανταλλακτικό παίρνεις μηχάνημα επισκευασμένο , αλλιώς το άπειρο σηματοδοτεί κάλλιστα το χρόνο αναμονής που απαιτείται.

Σήμερα 30/9/09 δεν έχω λάβει καμία κλήση από τον κύριο Σερπετίνη και το απευθείας εσωτερικό του δεν απαντά. Η εταιρία κλείνει τώρα, στις 16:00. Καλώ και τον αντιπρόσωπο που έχει αναλάβει την επισκευή του μηχανήματος (για το τυπικό τον αναφέρω, είναι ο κύριος Παπαχρήστος στην Ηλιούπολη, δε φέρει όμως καμία ευθύνη παρά να αντικαταστήσει το ανταλλακτικό στη συσκευή μου, όταν αυτό έρθει). Καμία ενημέρωση και εκείνος από την εταιρία. Δε του έχουν πει πότε θα του στείλουν το ανταλλακτικό.
Προχτές μου χάλασε και μια άλλη συσκευή σπίτι. Μια οθόνη υπολογιστή. Δεν αναφέρω την εταιρία γιατί δε θέλω η καταγγελία να εκληφθεί ως διαφήμιση άλλης εταιρίας. Η άλλη εταιρία όμως, κατόπιν κλήσης μου, ήρθε σπίτι και μου άλλαξε την οθόνη με μια άλλη, 2 ίντσες μεγαλύτερη. Την άλλη μέρα. Κατόπιν ραντεβού. Και αναρωτιέμαι, πόσο ηλίθιος πρέπει να είσαι για να αγοράσεις Samsung; Η εταιρία δε φταίει γιατί το service έχει εκχωρηθεί στη Service One. Η Service One δε φταίει γιατί τα ανταλλακτικά τα στέλνει η εταιρία. Άρα δε φταίει κανείς παρά μόνο εγώ ο καταναλωτής που αγόρασα κάτι που δεν έχει από πίσω μια σοβαρή εταιρία να το υποστηρίζει. Μάθε κάτι από αυτή την επιστολή. Μην αγοράσεις Samsung. Αγόρασε κάτι που να υποστηρίζεται.

Γ.Συμεωνίδης