Σας παρουσιάζουμε την απάντηση της εταιρείας Kellogg’s, μετά από καταγγελία που αναρτήθηκε στο παρατηρητήριο καταναλωτή, με τίτλο «Γόπες στα δημητριακά Kellogg’s».

«Καταρχήν θα θέλαμε να σας συγχαρούμε για την πρωτοβουλία δημιουργίας ενός βήματος για την έκφραση της γνώμης των καταναλωτών. Είναι πολύ σημαντικό για εμάς – και επιδιώκουμε με κάθε τρόπο – να έχουμε μια ανοικτή επικοινωνία με τους καταναλωτές, να τους ενημερώνουμε έγκυρα για τα προϊόντα της εταιρίας μας και να απαντάμε άμεσα και εμπεριστατωμένα σε όλα τα ερωτήματά τους. Γι αυτό και πέρα από την ανοιχτή γραμμή καταναλωτών που διαθέτουμε, παρακολουθούμε και portals, όπως το δικό σας, που οι καταναλωτές εκφράζουν τις απόψεις του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχετικά λοιπόν με την πιο πάνω αναφορά καταναλωτή στο portal zougla.gr, θέλουμε να ξέρετε πως έχουμε ήδη έρθει σε επαφή με το συγκεκριμένο καταναλωτή, ενώ το προϊόν επί του παρόντος εξετάζεται σε επίσημο εργαστήριο.

Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η υγιεινή και ασφάλεια είναι εξαιρετικής σημασίας για την εταιρείας μας. Διαθέτουμε πάνω από 100 χρόνια εμπειρίας στην παραγωγή τροφίμων και όπως είναι αναμενόμενο, σεβόμαστε και τιμούμε τη φήμη μας για την προσφορά δημητριακών με την καλύτερη δυνατή ποιότητα και γεύση.

Σε όλες τις παραγωγικές εγκαταστάσεις στην Ευρώπη, η εταιρεία τηρεί εξαιρετικά υψηλές προδιαγραφές ποιότητας, ασφάλειας & υγιεινής. Το περιστατικό αυτό είναι μεμονωμένο, δεν έχουμε καμία άλλη σχετική αναφορά, όταν μάλιστα παράγουμε εκατοντάδες εκατομμύρια πακέτα δημητριακών το χρόνο. Και για αυτό, το λαμβάνουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας. Είναι σημαντικό, στο σημείο αυτό, να σημειώσουμε ότι το κάπνισμα στις εγκαταστάσεις της εταιρείας μας δεν επιτρέπεται. Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος για εμάς να επιμείνουμε σε μια ενδελεχή έρευνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραμένουμε στη δική σας διάθεση, αλλά και των συνεργατών σας, για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε σχετικά με την παραγωγική διαδικασία των δημητριακών Kellogg’s, προκειμένου να ενημερώσετε τους αναγνώστες σας.

Με τιμή Kellogg’s Hellenics»

Σας παραθέτουμε και την καταγγελία όπως ακριβώς μας την έστειλε ο καταναλωτής:

«Πριν από λίγες μέρες, αγόρασα ένα κουτί δημητριακά Kellogs. Όταν έκανα το λάθος και έριξα στο μπολ την πρώτη μερίδα, μετά εκπλήξεως είδα ότι έπεσαν από το κουτί δύο ΓΟΠΕΣ από τσιγάρο!!! Αν έχετε στο θεό σας! Όταν φυσικά άδειασα όλο το κουτί για να δω αν υπάρχει όλη η καπνοβιομηχανία μέσα, είδα ότι στον πάτο είχαν κάτσει φυσικά…οι στάχτες! Γεμάτη νεύρα πήγα σε γνωστό μεγάλο σούπερ όπου τα προμηθεύτηκα και είπαν ότι για αυτό φταίει η Kellogs και όχι οι ίδιοι γιατί τα παίρνουν συσκευασμένα. Μου είπαν ότι θα ειδοποιούσαν τους αρμοδίους και θα επικοινωνούσαν μαζί μου… έτσι έγινε…Αρμόδιος της Kellogs στην Ελλάδα μου είπα ούτε λίγο ούτε πολύ ότι φταίει κάποιος από την Αγγλία όπου τα συσκευάζουν και όχι αυτοί στην Ελλάδα… Μία ερώτηση έχω..όποιος και να φταίει…σε όποια χώρα και να βρίσκεται αυτός που φταίει..αν το μικρό παιδί μου/ανήψι μου κλπ έτρωγε αυτή τη γόπα (και τις 2 μάλλον) τι θα γινόταν; Αν έτρωγε και την στάχτη; Ευχαριστώ.»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης