Πρόσφατα αγόρασα ένα laptop από το Πλαίσιο μέσω του προγράμματος του υπουργείου «Δες την ψηφιακά» «Ψηφιακή Ελλάδα». Το συγκεκριμένο μαγαζί μαζί με το laptop μου πούλησε και επέκταση εγγύησης, 2 ετών, με κάλυψη από την αντιπροσωπεία, αξίας 45 ευρώ. Παραλαμβάνοντας εγώ το πακέτο από το courier του μαγαζιού δεν βρήκα κάποια κάρτα για επέκταση εγγύησης. (Ψευδώς η απόδειξη έγραφε πάνω για 3 χρόνια εγγύησης του μηχανήματος) Τα μηχανήματα έρχονται από το εξωτερικό με 1 χρόνο εγγύηση αντιπροσωπείας, η κάρτα επέκτασης εγγύησης γίνεται ηλεκτρονικά με κωδικό και έτσι ενημερώνεται η αντιπροσωπεία για τα επιπλέον 2 έτη εγγύησης. Επικοινωνώντας τηλεφωνικά με την αντιπροσωπεία ΗΡ μου είπαν ότι το μηχάνημά μου έχει 1 χρόνο εγγύηση αντιπροσωπείας. Πηγαίνοντας στο υποκατάστημα Πλαίσιο να δω τι δεν πάει καλά, χάνοντας το μεροκάματό μου, μου απάντησαν ότι το πακέτο επέκτασης εγγύησης για το μηχάνημά μου κανονικά κάνει 125 ευρώ και το κράτος έχει αγοράσει τις επεκτάσεις εγγύησης οπότε εγώ πληρώνω για την επέκταση μόνο 45 ευρώ. Για το γεγονός ότι η αντιπροσωπεία δεν είναι ενημερωμένη πήρα την ακόλουθη απάντηση «» Με λίγα λόγια η απάντηση ήταν πλήρως ελληνική, φέρ’ το εδώ στο μάστορα και άσε την αντιπροσωπεία. Αυτό που αποκόμισα εγώ είναι ότι το κράτος έχει πληρώσει για επεκτάσεις εγγύησης όπου το Πλαίσιο κάποια στιγμή θα ενεργοποιήσει, εγώ μετά το χρόνο δεν καλύπτομαι από την αντιπροσωπεία, αν πάθει κάτι το μηχάνημα και είμαι στο εξωτερικό μακριά από τον Έλληνα «» το πετάω στην ανακύκλωση. Όλα τα παραπάνω ξεκίνησαν από ένα γνωστό που δουλεύει στην ΗΡ και με ενημέρωσε για το θέμα των εγγυήσεων. Υπάρχουν πολλοί με αυτό το πρόβλημα που απλά δεν ξέρουν, γιατί κάποιοι εκμεταλλεύτηκαν την άγνοιά τους όπως και τη δική μου. Ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να τη σκαλίσετε και αυτή τη πληγή, θα πονέσουν πολλοί.

Βαγγέλης Σ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης