Γεια σας. Στις 30.04.09 αγόρασα ένα εξ. δίσκο από το κατάστημα του Πλαισίου. Πριν από λίγες μέρες ο σκληρός που είχα βάλει όλα μου τα δεδομένα σταμάτησε να λειτουργεί. Έτσι και εγώ αποφάσισα να ρωτήσω σε ένα μαγαζί στην γειτονιά. Ο τεχνικός όταν είδε το μοντέλο του δίσκου μου είπε ότι είναι ελαττωματικό προϊόν. Όλη η σειρά των seagate 7200.11 έχει ελαττωματικό firmware που τους καταστρέφει. Στο Πλαίσιο μου απάντησαν ότι η εταιρία δεν ευθύνεται για τίποτα. Ενώ η seagate αναγνώρισε το λάθος της επίσημα στο site της στο Πλαίσιο δεν ξέρουν τίποτα. Αντίθετα στο forum του myPlaisio.gr! το αναφέρει καθαρά και σε άλλα 150 site. Εγώ τι μπορώ να κάνω;

Σταύρος Βαρδάρης