Κ. Τριανταφυλλόπουλε και συνεργάτες του zougla.gr είναι αξιέπαινη η κίνηση που κάνετε για το συμφέρον και προστασία του καταναλωτή. Στο συνημμένο σας στέλνω απόδειξη από SUPER MARKET και τις ετικέτες από προϊόντα που αγόρασε η σύζυγός μου σήμερα 23/02/2009. Στις ετικέτες φαίνονται οι τιμές και αξία των προϊόντων και στην ταμειακή απόδειξη έχουν υπερχρεωθεί τρία προϊόντα μαναβικής μπακαλικής. Το σύνολο στο ταμείο πρόεκυψε με τη μέθοδο του σκαναρίσματος (όχι με πληκτρολόγηση, ώστε να είναι λάθος υπαλλήλου). Και αναρωτιέμαι τρία λάθη ταυτόχρονα, η σκοπιμότητα;
Γιατί, για το συγκεκριμένο SUPER MARKET αρκετοί γείτονες παραπονιούνται, και πόσοι δεν έχουν αντιληφθεί τις υπερχρεώσεις, πόσοι δεν ελέγχουν τις αποδείξεις, πόσοι δεν μιλούν γιατί φοβούνται μην βρει τον μπελά της η ταμίας, πόσες φορές έχουν χρεώσει και το δώρο που περιέχεται στην συσκευασία μαζί με άλλα προϊόντα, και άκρη δεν βρίσκεις.
Στην προστασία καταναλωτή αν πας, ίσως τους κάνουν μια απλή παρατήρηση και σε στέλνουν να βρεις το δίκιο σου στα δικαστήρια. Μα ποιος θα πάει στα δικαστήρια για τέτοια μικροποσά; Ορισμένοι προτιμούν να αισθάνονται «εξαπατημένοι» παρά να χάσουν χρόνο και χρήμα σε δικηγόρους για να δικαιωθούν. Τέτοια κρούσματα πρέπει να τα ανακοινώνουμε και να αποφεύγουμε αυτά τα καταστήματα που επανειλημμένα, κάνουν το ίδιο πράγμα. Και το χειρότερο είναι ότι μας ειρωνεύονται αναγράφοντας πάνω στην απόδειξη «ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ—ΘΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ».
Τα στοιχεία στις αποδείξεις είναι αληθινά, φαίνεται και το όνομα της συζύγου μου πάνω στην απόδειξη. Πρέπει να σημειώσω ότι τα τρία ταυτόχρονα λάθη τα αντιλήφθηκε όταν είχε γυρίσει σπίτι (είχε απομακρυνθεί από το ταμείο, θα αναγνωριζόταν αργότερα σαν λάθος;) Ίσως πρέπει στα ταμεία ορισμένων καταστημάτων να καθόμαστε και να κάνουμε λεπτομερή έλεγχο, έτσι θα τους αναγκάσουμε σε χρονοκαθυστέρηση και αναγκαστική ενεργοποίηση περισσότερων ταμείων και πρόσληψη προσωπικού. Τους συμφέρει;
Δυστυχώς το συγκεκριμένο κατάστημα δεν μπορούμε να το αποφεύγουμε πάντα!
Για φανταστείτε πώς αισθάνεται ένα άτομο χαμηλόμισθος, μικροσυνταξιούχος που έχει πάει με μετρημένα τα χρήματά του και μόλις φτάσει στο ταμείο τρώει την υπερχρέωση. Είναι πολύ άδικο! Τα στοιχεία του καταστήματος φαίνονται στις ετικέτες-απόδειξη στο συνημμένο και μπορώ να τα διαθέσω αν χρειαστεί.
Υ.Γ. Εκτός από καταναλωτής είμαι και επαγγελματίας έμπορος μέσω διαδικτύου. Αυτές ΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ. Πώς και ποτέ θα φτιάξουμε σωστό αυτόν τον τόπο. Δεν φταίνε μόνο οι κυβερνόντες που δεν ελέγχουν ή κάνουν στραβά μάτια. Φταίνε και συνάδελφοι και καταναλωτές που ανέχονται. Ευχαριστώ και πάλι μπράβο για την πρωτοβουλία σας.

Γεώργιος