Την ασυνέπεια και την περιφρόνηση εταιρίας που εμπορεύεται συστήματα κλειδαριάς και πόρτες ασφαλείας με το διακριτικό τίτλο «BALOMENOS DOORS», έκανε στο zougla.gr ένοικος πολυκατοικίας κατηγορώντας ευθέως την εταιρία για τη πολιτική που επιδεικνύει κυρίως … λόγω Πάσχα.

Συγκεκριμένα ο διαχειριστής πολυκατοικίας στη Ν. Ιωνία, κατόπιν συνεννόησης με τους ενοίκους,  τοποθέτησε πριν 2 μήνες καινούργια πόρτα ασφαλείας με ηλεκτρονική κλειδαριά η οποία κατά τα λεγόμενα του καταγγέλλοντος, Α.Κ., κόστισε μάλιστα 3000 ευρώ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από το βράδυ της Μεγάλης Δευτέρας, όμως, η κλειδαριά χάλασε με αποτέλεσμα οι ένοικοι της πολυκατοικίας να μην μπορούν να μπουν στα σπίτια τους παρά μόνο αν τους ανοίξει κάποιος άλλος από το θυροτηλέφωνο. Οι επιλογές λοιπόν των ενοίκων ήταν δύο: ή να ενοχλούν συνεχώς όποιον γείτονα έβρισκαν στο σπίτι του για να τους ανοίγει την εξώπορτα ή να μείνουν απέξω.

Ο διαχειριστής της πολυκατοικίας επικοινώνησε το ίδιο βράδυ τηλεφωνικά με την προμηθεύτρια εταιρεία προκειμένου να την ενημερώσει για το κατεπείγον του ζητήματος και η εταιρεία τον συμβούλευσε να «ξύσει με καρφίτσα την κλειδαριά», όπως ο ίδιος ισχυρίζεται.

Η zougla επικοινώνησε σήμερα τηλεφωνικά με την εταιρεία BALOMENOS DOORS η οποία ισχυρίστηκε ότι ουδέποτε ειδοποιήθηκε για το συμβάν ενώ μας ενημέρωσε πως κατά τη διάρκεια της Μ. Εβδομάδας εξυπηρετεί μόνο τα επείγοντα περιστατικά όπως η ίδια η εταιρεία τα αξιολογεί. «Είναι δικό μας θέμα το πώς θα διαχειριστούμε τα περιστατικά» ανέφερε η τηλεφωνήτρια της εταιρείας η οποία μάλιστα επανειλημμένα ισχυριζόταν ότι «ο πελάτης είναι βαλτός από ανταγωνιστική εταιρεία».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την πλευρά της η πολυκατοικία έχει ήδη απευθυνθεί σε δικηγόρο προκειμένου να ζητήσει αναστροφή της πώλησης.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης