Για αθέτηση των συμφωνηθέντων μεταξύ της εταιρίας παροχής εκπτωτικών κουπονιών και της συμβαλλόμενης εταιρίας που εκπροσωπείται από την πρώτη, καταγγέλλει στη zougla.gr η καταναλωτής Λ.Β.
Συγκεκριμένα η καταγγέλλουσα Λ. Β. είχε αγοράσει από την GoldenDeals εκπτωτικό κουπόνι για θεραπεία αποτρίχωσης το οποίο έληγε στις 13/03/2012. Όταν επικοινώνησε με την εταιρεία Life & Beauty για να κλείσει ραντεβού της απάντησαν ότι δεν έχουν διαθέσιμο πριν τις 27/03/2012 διαβεβαιώνοντάς την ότι δεν θα είχε κανένα απολύτως πρόβλημα με το κουπόνι αν και θα ήταν εκπρόθεσμο αφού δεν ευθυνόταν η ίδια. Όταν όμως πήγε στο ινστιτούτο για τη θεραπεία της ζήτησαν να καταβάλει το αντίτιμο, καθώς η προθεσμία είχε εκπνεύσει και το κουπόνι δεν ίσχυε. Στην εύλογη διαμαρτυρία της Λ.Β. απάντησαν πως όφειλε να πληρώσει στο ταμείο κανονικά και να ζητήσει μετά τα χρήματα από την GoldenDeals.
Η GoldenDeals ωστόσο αρνείται να επιστρέψει τα χρήματα ισχυριζόμενη ότι «οι προσφορές που παρουσιάζονται στο site μας έχουν μία περίοδο ισχύος μέσα στην οποία οι χρήστες καλούνται να εξαργυρώσουν τις υπηρεσίες που αγόρασαν και η επιχείρηση η οποία προβλήθηκε να παρέχει τις υπηρεσίες κατ’ αποκλειστικότητα. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης του site έχουμε δυνατότητα να προβούμε σε ακύρωση κουπονιών και επιστροφή χρημάτων μέσα στις πρώτες 14 ημέρες μετά τη λήξη ενός Deal από το site. Το ότι πρέπει να εξαργυρώσετε την προσφορά μέσα σε αυτό το διάστημα είναι δικαίωμα αλλά και υποχρέωση του κάθε χρήστη ειδάλλως μετά το χρονικό αυτό διάστημα χάνεται το δικαίωμα χρήσης του κουπονιού».
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε η zougla.gr με την GoldenDeals προκειμένου να λάβει μια υπεύθυνη απάντηση για το περιστατικό η εταιρία αρνήθηκε να μιλήσει αν δεν της δίναμε τα στοιχεία της καταγγέλλουσας λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «Η κάθε περίπτωση εξετάζεται διαφορετικά». Φαίνεται, λοιπόν, πως η εταιρεία δεν εφαρμόζει ως όφειλε μια πάγια πολιτική για τους πελάτες της αλλά λειτουργεί κατά περίπτωση.
Eπιμέλεια: Φωτεινή Χρυσικάκη