Φθηνότερα προϊόντα σε ποσοστό άνω του 20%, συμπεριλαμβανομένου και του κόστους αποστολής, μπορούν να προμηθευτούν οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου από ηλεκτρονικά καταστήματα.
Το ποσοστό της διαδικτυακής κατανάλωσης για την Ελλάδα φτάνει το 45%, ενώ σε χώρες όπως η Ρουμανία και η Βουλγαρία εκτοξεύεται στο 76% και το 75% αντίστοιχα.
Ο τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου στις χώρες της ΕΕ έφτασε τα 106 δισεκατομμύρια ευρώ το 2008.
Το ίντερνετ εμφανίζεται ως το ταχύτερα ανερχόμενο δίκτυο πωλήσεων, καθώς το 2008, το 51% των Ευρωπαίων λιανοπωλητών είχαν ηλεκτρονική… δράση.
Παρά την αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων, όμως, το χάσμα μεταξύ του εγχώριου και του διεθνούς ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει τεράστιο. Έτσι, ενώ το ποσοστό των Ευρωπαίων καταναλωτών που είχαν πραγματοποιήσει μία ηλεκτρονική αγορά αυξήθηκε από το 27% στο 33% μέσα σε δύο χρόνια (2006-2008), το ποσοστό όσων είχαν αποκτήσει κάτι από ηλεκτρονικό κατάστημα σε άλλη ευρωπαϊκή χώρα εμφανίστηκε αυξημένο μόνο κατά μία ποσοστιαία μονάδα (από 6% στο 7%). Επιπλέον, μόνο το 21% των ηλεκτρονικών εμπόρων πουλά διασυνοριακά προϊόντα.