Ο Έλληνας καταναλωτής ψωνίζει στα τυφλά, σύμφωνα με έρευνα του ιδρύματος Αριστείδης Δασκαλόπουλος (ΙΑΔ), το οποίο παραθέτει τις απόψεις των καταναλωτών για τις ετικέτες των τροφίμων.
Τα ζωτικής σημασίας σημεία πάνω στην ετικέτα αφορούν την προέλευση του προϊόντος και την ημερομηνία λήξης. Το 60% των ενδιαφερόμενων καταναλωτών διαβάζει κυρίως τα συντηρητικά, το 28% την περιεκτικότητα σε λιπαρά και το 12% τα τροποποιημένα συστατικά. Το υπόλοιπο 15% μοιράζεται σε άτομα που δίνουν προτεραιότητα στην περιεκτικότητα σε ζάχαρη, τις θερμίδες και τα κορεσμένα λιπαρά. Το πόσο εμπιστεύονται οι ΄καταναλωτές την ετικέτα ποικίλει και αναλογεί με το είδος του προϊόντος. Όσον αφορά τα θρεπτικά συστατικά (βιταμίνες, ασβέστιο κ.α.) το ποσοστό τους πέφτει στο 40% και χαμηλότερα.