Μία νέα ταινία μικρού μήκους που ενθαρρύνει τις γυναίκες να δουν την ομορφιά που κρύβεται μέσα τους

Αθήνα, 20 Οκτωβρίου 2014– Πολλές γυναίκες έχουν περίπλοκη σχέση με τον καθρέφτη καθώς δεν είναι ευτυχισμένες με την εξωτερική τους εμφάνιση. Αντί, όμως, να επικεντρώνονται στα μειονεκτήματά τους, θα έπρεπε να βλέπουν τον καθρέφτη σα μια ευκαιρία να ξεδιπλώσουν την ομορφιά τους. Σύμφωνα με τη νέα παγκόσμια έρευνα του Dove, 1 στις 3 γυναίκες παραδέχεται πως, εξαιτίας της εικόνας της, νιώθει άγχος και δύσκολα χαμογελάει μπροστά στον καθρέφτη. Στόχος του Dove είναι η δημιουργία ενός κόσμου όπου η ομορφιά αποτελεί πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους.

Γι’ αυτό, δημιούργησε μία ταινία μικρού μήκους, με τίτλο «Καθρέφτες», η οποία παρουσιάζει ποια είναι η αντίδραση των γυναικών όταν κοιτούν το είδωλό τους στον καθρέφτη, σε αντίθεση με αυτή των νεαρών κοριτσιών. Στην ταινία, οι γυναίκες φαίνεται να δυσανασχετούν με την εικόνα τους, αποτελώντας τον πιο αυστηρό κριτή τους, ενώ τα μικρά κορίτσια λατρεύουν το είδωλό τους. Το Dove, ενθαρρύνει όλες τις γυναίκες να χαμογελούν όταν κοιτάζονται στον καθρέφτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Οι γυναίκες τείνουν να αποδοκιμάζουν τον εαυτό τους όταν κοιτάζονται στον καθρέφτη, γεγονός που επηρεάζει την αυτοπεποίθηση και την ευτυχία τους», δήλωσε η Νάντια Παπαχρηστοπούλου, Marketing Manager Skin, Baby & Deos. Το Dove ελπίζει πως η νέα ταινία «Καθρέφτες» θα εμπνεύσει τις γυναίκες να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που βλέπουν τον εαυτό τους και να νιώσουν σίγουρες πως κάθε «συνάντηση» που έχουν με το είδωλο τους, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία θετική επιβεβαίωση της ομορφιάς τους.

Η ανησυχία για το αν δείχνουν όμορφες, εμποδίζει τις γυναίκες να αγαπούν το είδωλο τους

Όταν οι γυναίκες κοιτάζονται στον καθρέφτη, δε βλέπουν μόνο την εξωτερική τους εμφάνιση. Συνήθως, βλέπουν τα συναισθήματα τους, γεγονός βαθιά συνδεδεμένο με την ανησυχία τους για το πώς δείχνουν εξωτερικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα ανησυχητικό 60% βλέπει στον καθρέφτη του το πώς νιώθει και όχι το πώς φαίνεται, με μόλις 1 στις 3 γυναίκες να επιλέγει μια λέξη που εκφράζει αρνητικό συναίσθημα για να περιγράψει την εικόνα της. Ενθαρρύνοντας τις γυναίκες να αναπτύξουν μια θετική σχέση με την ομορφιά τους, η οποία συχνά ξεκινά με το να αγαπούν το ίδιο τους το είδωλο, αυξάνεται η αυτοεκτίμησή τους και συνειδητοποιούν πλήρως τις δυνατότητές τους. Το Dove πιστεύει πως όταν οι γυναίκες δείχνουν και αισθάνονται όμορφες, τότε είναι περισσότερο ευτυχισμένες.

Τα κορίτσια μιμούνται τη συμπεριφορά των μαμάδων τους

Τα κορίτσια αντιγράφουν τη συμπεριφορά των μαμάδων τους όσον αφορά στην ομορφιά, την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμηση. Είναι σημαντικό, λοιπόν, οι μητέρες να γνωρίζουν την ομορφιά τους και να αποτελούν θετικά πρότυπα για τις κόρες τους. Το Dove, προσκαλεί όλες τις γυναίκες να αναπολήσουν τον ενθουσιασμό που ένιωθαν κοιτάζοντας τον καθρέφτη ως νεαρά κορίτσια και να μεταφέρουν αυτό το συναίσθημα στην επόμενη γενιά. Μέχρι το τέλος του 2015, η μάρκα έχει θέσει ως παγκόσμιο στόχο της 15.000 νέοι άνθρωποι να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα αυτοεκτίμησης, και ήδη έχει ξεπεράσει τους 12.000.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όσο περισσότερο κοιτάς, τόσο λιγότερο σου αρέσει

Παρά την περίπλοκη σχέση που έχουν οι γυναίκες με τον καθρέφτη τους, νιώθουν την ανάγκη να κοιτάζουν το είδωλό τους συχνά. Κατά μέσο όρο, οι γυναίκες κοιτάζονται στον καθρέφτη πάνω από 6 φορές την ημέρα, δηλαδή συνολικά, περίπου 60 λεπτά μέσα σε 24 ώρες. Το 1/5 των γυναικών παραδέχεται πως ποτέ δεν ήταν ευτυχισμένο με το είδωλο του, θεωρώντας τον καθρέφτη τον πιο σκληρό κριτή της εικόνας του. Παρά το γεγονός ότι δεν τους αρέσει το είδωλο τους, οι γυναίκες πυροδοτούν ακόμα περισσότερο το άγχος τους με το να παρατηρούν τον εαυτό τους και σε άλλα μέρη κατά τη διάρκεια της ημέρας όπως για παράδειγμα, σε καθρέφτες αυτοκινήτων (50%), σε βιτρίνες μαγαζιών (48%) και σε ανελκυστήρες (44%).

Το Dove προσκαλεί όλες τις γυναίκες να ανακαλύψουν τα στοιχεία που αγαπούν στον εαυτό τους, και όχι τα μειονεκτήματα τους. Δείτε την ταινία «Καθρέφτες» του Dove στο:

α) YouTube https://www.youtube.com/watch?v=j7EReSW_RrE&feature=youtu.be
β) στην επίσημη σελίδα του Dove στο Facebook ή
γ) πάρτε μέρος στη συζήτηση στο #smileback.

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στις:
κα Γιώτα Τσαναξή, Brand PR Manager HPC, Foods & Refreshment ΕΛΑΪΣ-UNILEVER HELLAS Α.Ε, Τηλ.: 210 6304 665 / e-mail: panagiota.tsanaxi@unilever.com
κα Μαρία Τζελέπη, Asset Ogilvy Public Relations, Tηλ.: 210 6660 416 / e-mail: maria.tzelepi@assetogilvy.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης