Με αφορμή τη συμπλήρωση 80 χρόνων λειτουργίας στην ελληνική αγορά, η ΑΒ Βασιλόπουλος πραγματοποίησε, χθες Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου, μια μεγάλη επετειακή εκδήλωση, στο Κτήριο 56 του Ελληνικού Κόσμου.

Σε ένα πρωτότυπο και ατμοσφαιρικό σκηνικό, εμπνευσμένο από την ελληνική ύπαιθρο, που πήρε ζωή μέσα από ευρηματικά θεατρικά δρώμενα, παρουσιάστηκε από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΒ, Βασίλη Σταύρου, η ΑΒ του αύριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η εταιρεία που ξεχωρίζει όλα αυτά τα χρόνια, για την άριστη ποιότητα των προϊόντων της, το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης, τη μοναδική ποικιλία της, αλλά και την πρωτοπορία της κέρδισε για ακόμα μια φορά τις εντυπώσεις και το ενδιαφέρον των εκατοντάδων προμηθευτών, συνεργατών και φίλων που την τίμησαν με την παρουσία τους στη γιορτή ορόσημο για τα 80 χρόνια της.

Η ΑΒ φέρνει το αύριο… σήμερα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας πάντα στο κέντρο της λειτουργίας της τον άνθρωπο, η επόμενη μέρα της ΑΒ, θεμελιώνεται σε κομβικούς άξονες που φαίνεται πως θα διαμορφώσουν και τις γενικότερες εξελίξεις στον κλάδο. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Βασίλη Σταύρου, «κάθε πελάτης είναι μοναδικός, κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζει κι η ΑΒ μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια».

Έτσι η εταιρεία: α) Εξελίσσει το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, β)φέρνει νέες τεχνολογικές εφαρμογές για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση, γ) ενσωματώνει νέα concepts και νέες προϊοντικές κατηγορίες που βασίζονται στις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή και παράλληλα δ) δεσμεύεται για την προστασία του περιβάλλοντος με τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων και τη μείωση του πλαστικού κατά 50% έως το 2025.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια νέα αγοραστική εμπειρία

Η ΑΒ του αύριο αντανακλά τη φροντίδα της εταιρείας προς τους 2.500.000 πελάτες της και πηγάζει από τη συνολική φιλοσοφία της εταιρείας που ως έχει στόχο να:

  • προσφέρει μια μοναδική αγοραστική εμπειρία
  • κάνει τη διαφορά μέσα από τα προϊόντα της
  • τοποθετεί την τεχνολογία στην υπηρεσία της καθημερινότητας των πελατών της
  • αποτελεί σημείο αναφοράς στις τοπικές κοινωνίες, προσφέροντας.

Και… του πουλιού το γάλα για όλους μαζί και τον καθέναν ξεχωριστά

Για να επιτύχει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση και την ικανοποίηση του κάθε πελάτη της, η ΑΒ Βασιλόπουλος προωθεί:

1.Εξελιγμένο πρόγραμμα πιστότητας, με στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές προσαρμοσμένες στις προσωπικές ανάγκες και τις αγοραστικές προτιμήσεις του κάθε πελάτη και σε προϊοντικές προτάσεις που απευθύνονται μόνο σε εκείνον. Μια προσωπική εμπειρία που ολοκληρώνεται στα φυσικά καταστήματα ή online, μαζί με επιβράβευση έξτρα πόντων στην AB plus κάρτα.

2. Νέα concepts και νέες προϊοντικές κατηγορίες, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματά της. Συγκεκριμένα δημιουργεί:

  • Αρμονία: ένας ειδικός χώρος με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα και προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη/ με χαμηλά λιπαρά/ με υψηλή πρωτεΐνη/ χωρίς ζάχαρη. Επίσης, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά. 
  • Juice Βar: Οι πελάτες της μπορούν, πλέον, να απολαμβάνουν φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά smoothies, είτε κάνοντας τους συνδυασμούς φρούτων και λαχανικών που επιθυμούν, είτε επιλέγοντας μέσα από τις προτάσεις τηςΑΒ Βασιλόπουλος.
  • La Fromagerie: Πρόκειται για έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο με μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλον τον κόσμο. Ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, θα προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και wine pairing, για ιδιαίτερες ή και καθημερινές περιστάσεις.
  • Έτοιμα Γεύματα ΑΒ: Σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους, οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν ήδη το αγαπημένο τους πιάτο, επιλέγοντας από τη μεγάλη και πλούσια γκάμα «ΑΒ You’ll love», με την υπογραφή του Άκη Πετρετζίκη.
  • Grab & Go: Σε αυτόν το νέο χώρο, οι πελάτες θα μπορούν να απολαμβάνουν κάτι γρήγορο και νόστιμο «on the go».

3.Νέες τεχνολογικές εφαρμογές για ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία αποτελεί σταθερά έναν ισχυρό σύμμαχο της ΑΒ Βασιλόπουλος, εξελίσσοντας τη σχέση της με τους πελάτες της. Οι νέες τεχνολογικές εφαρμογές που εισάγονται στα καταστήματατης εταιρείας αποσκοπούν στην ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού και σε μια αναβαθμισμένη αγοραστική εμπειρία, η οποία επιτυγχάνεται με:

  • Κιόσκια (ψηφιακά σημεία πληροφοριών), για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές.
  • Ψηφιακές οθόνες, όπου οι πελάτες θα βλέπουν προσφορές και χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, τα νέα και τις υπηρεσίες της ΑΒ Βασιλόπουλος.
  • Μηχανισμό για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό, για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα.
  • Αυτόματα ταμεία, για γρήγορη και εύκολη ολοκλήρωση των καθημερινών αγορών, με μετρητά ή με κάρτα.
  • Pepper, το φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται και θα εξυπηρετεί όσους εμπιστεύονται τα καταστήματα«ΑΒ Ελληνικό» και «AB Μακεδονία».

Προστασία του περιβάλλοντος – Όλοι μαζί #allazoumesinithies & μειώνουμε το πλαστικό

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Βασίλης Σταύρου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, η εταιρεία δεσμεύεται να προστατεύει το περιβάλλον και αναλαμβάνει δράση. Συγκεκριμένα, η ΑΒ Βασιλόπουλος προχωρά σε μείωση του πλαστικού κατά 50% έως το 2025:

  • Κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020.
  • Μείωση του βάρους του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες.
  • Αντικατάσταση του 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Δεν πετάμε φαγητό, βοηθάμε όσους έχουν ανάγκη

Στον απόηχο της οικονομικής αστάθειας των προηγούμενων χρόνων, με πολλούς συνανθρώπους μας να στερούνται ακόμη και το φαγητό, η ανάγκη του περιορισμού της σπατάλης τροφίμων είναι πιο απαραίτητη από ποτέ. Πόσο μάλλον όταν ως φαινόμενο είναι ιδιαίτερα επιζήμιο για το περιβάλλον.

Έτσι η ΑΒ Βασιλόπουλος συμβάλλει στον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων με στόχο ως το 2025 να μειωθεί κατά 50%.Σε αυτό το πλαίσιο και με μήνυμα #allazoumesinithies, η εταιρεία προχωρά σε:

  • Αύξηση των δωρεών τροφίμων σε φορείς και ανθρώπους που έχουν πραγματικά ανάγκη.
  • Διερεύνηση της σπατάλης τροφίμων σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα της, σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο.
  • Αξιολόγηση όλων της των εσωτερικών διαδικασιών, σε συνεργασία με το WWF.
  • Ίδρυση της πρώτης Εθνικής Συμμαχίας για τη Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης