Μεγάλη ποσότητα αλκοόλ είχε καταναλώσει ο Παντελής Παντελίδης, βάσει των αποτελεσμάτων από την αιματολογική και τοξικολογική εξέταση που αναμένεται να διαβιβαστεί στις κεντρικές υπηρεσίες της Τροχαίας.

Μεγάλη ποσότητα αλκοόλ είχε καταναλώσει ο Παντελής Παντελίδης, βάσει των αποτελεσμάτων από την αιματολογική και τοξικολογική εξέταση που παραδόθηκε στις κεντρικές υπηρεσίες της Τροχαίας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Ειδικότερα, σύμφωνα με πληροφορίες, η ποσότητα που βρέθηκε να έχει καταναλώσει ο γνωστός καλλιτέχνης, ο οποίος έχασε τη ζωή του σε τροχαίο δυστύχημα στις 18 Φεβρουαρίου στη γέφυρα της λεωφ. Βουλιαγμένης, είναι άνω του 1,5 γραμμαρίου ανά λίτρο, όταν το όριο είναι 0,50 γραμμάρια. Αντιθέτως, δεν εντοπίστηκε οποιαδήποτε άλλη ουσία (ναρκωτικά, φάρμακα), η οποία θα μπορούσε να τον έχει επηρεάσει στην οδήγηση.
Τα στοιχεία αυτά έρχονται στη δημοσιότητα από το «Βήμα» λίγες ώρες μετά το μνημόσυνο του Παντελή Παντελίδη στον Ιερό Ναό του Αγ. Σπυρίδωνα στη Ν. Ιωνία και το κοιμητήριο της Μεταμόρφωσης, όπου συγγενείς και φίλοι τίμησαν τη μνήμη του καλλιτέχνη.


Πυροσβεστική: Ο Παντελίδης ήταν ο οδηγός

Παράλληλα, στελέχη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με πρόσβαση στα στοιχεία που αφορούν στη διαδικασία απεγκλωβισμού του καλλιτέχνη και των δύο γυναικών που επέβαιναν στο πολυτελές αυτοκίνητο, δηλώνουν κατηγορηματικά ότι ο Παντελίδης ήταν αυτός που οδηγούσε το Ι.Χ., προσθέτοντας ότι «οι ισχυρισμοί περί του αντιθέτου που διατυπώνονται δεν έχουν οποιαδήποτε βάση».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

​Ο Παντελίδης ήταν αυτός που οδηγούσε το Ι.Χ., σύμφωνα με την έκθεση της Πυροσβεστικής ΥπηρεσίαςΣτην Τροχαία έχει σταλεί και η έκθεση της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στην οποία υπάρχει αναλυτική καταγραφή τον όσων συνέβησαν το μοιραίο πρωινό της 18ης Φεβρουαρίου, στη γέφυρα της λεωφ. Βουλιαγμένης, στο ύψος του παλιού αερολιμένα Ελληνικού.

Η ταχύτητα που είχε αναπτύξει το πολυτελές τζιπ τη στιγμή της εκτροπής και η καταλληλότητα των προστατευτικών κιγκλιδωμάτων που βρίσκονταν τοποθετημένα στη στροφή θεωρούνται δύο κρίσιμες παράμετροι που έχουν μπει στο μικροσκόπιο των αρχών, στην προσπάθειά τους να συνθέσουν το παζλ των όσων διαδραματίστηκαν στις 18 Φεβρουαρίου και οδήγησαν στον θάνατο του Παντελή Παντελίδη και τον σοβαρό τραυματισμό ενός εκ των δύο γυναικών που επέβαιναν στο όχημα, της Μυρσίνης Αρναούτη.

Υπενθυμίζεται ότι τα πρώτα στοιχεία της ιατροδικαστικής εξέτασης έδειξαν ότι ο θάνατος του τραγουδιστή ήταν ακαριαίος, με το μοιραίο χτύπημα να εντοπίζεται πίσω από το αφτί του καλλιτέχνη. Επιπλέον, βάσει των πρώτων στοιχείων των πραγματογνωμόνων της Τροχαίας για το μοιραίο τροχαίο που είχαν δοθεί στη δημοσιότητα, ο οδηγός του οχήματος δεν πάτησε καθόλου φρένο και το αυτοκίνητο ήταν σε άριστη κατάσταση. Δεν εντοπίστηκε, δηλαδή, κανένα πρόβλημα τόσο στα ηλεκτρονικά όσο και τα μηχανικά συστήματα, ενώ τα λάστιχα ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Υπενθυμίζεται ότι η συγκεκριμένη γέφυρα, όπου σημειώθηκε το τροχαίο, ήταν η πρώτη αερογέφυρα που κατασκευάστηκε στην Ελλάδα. Οι εργασίες ολοκληρώθηκαν το 1969. Όσον αφορά στα προστατευτικά κιγκλιδώματα (τα οποία σε αρκετές χώρες στη Βόρεια Ευρώπη έχουν καταργηθεί εδώ και δεκαετίες) διαπιστώθηκε ότι βρίσκονταν σε τραγική κατάσταση (σκουριά, πλημμελής συντήρηση) και ένα τμήμα τους είχε εισχωρήσει εντός του οχήματος, προκαλώντας πολλαπλούς τραυματισμούς στους επιβάτες.

Διαβάστε επίσης:



σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης