Η Ροζίτα Σώκου έδωσε μια μακροσκελή συνέντευξη σε εβδομαδιαίο περιοδικό και αναφέρθηκε με τα χειρότερα λόγια στην αείμνηστη Μελίνα Μερκούρη.

«Ήταν ελεεινή ηθοποιός. Μιλώ ανεξάρτητα από ό,τι ηθικό της έχω προσάψει. Στη Μήδεια ήταν ανυπόφορη. Είχε νευριάσει θυμάμαι με την Ντένη Βλαχιώτη που της είχε κάνει ένα υπέροχο κοστούμι, που αυτήν τη στιγμή εκτίθεται στο μουσείο του Τόκιο. Για να της πάει κόντρα, αγόρασε στην Αμερική ένα πολύ λαϊκό κοστούμι. Όμως, σύμφωνα με το συμβόλαιο, έπρεπε στην πρόβα Τζενεράλε να φορέσει της Ντένης. Πήγαινε, λοιπόν, μπροστά της, σήκωνε το κουστούμι και φύσαγε τη μύτη της για να δείξει πόσο την περιφρονεί. Μόνο στη Στέλλα ήταν καλή, γιατί είχε προσαρμόσει ο Κακογιάννης τον ρόλο στο δικό της στιλ. Έκανε τον εαυτό της. Αυτό το ύφος είχε και στην πραγματικότητα. Ήταν πολύ κακή ηθοποιός. Έκανε νάζια επί σκηνής. Όταν την έβλεπα να παίζει, ντρεπόμουν που ήμουν γυναίκα».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Σώκου μίλησε και για την περίοδο που βρέθηκε μαζί με τη Μελίνα Μερκούρη στην Ιταλία:

«Ήμουν εγκυμονούσα στην Ιταλία. Τότε ο Ντασέν ήθελε να γυρίσει το “Νόμο” στην Κρήτη και είχαν ανάγκη από μία μικρή κοπελίτσα να παίξει τη χωριατοπούλα. Πηγαίναμε να δούμε τις οντισιόν. Η Μελίνα έλεγε “Αυτή είναι πολύ νόστιμη! Δεν τη θέλω. Αυτή τα λέει πολύ καλά. Να μας λείπουν οι θεατρινάρες”. Τις απέρριπτε όλες κάθε μέρα. Καμιά φορά, όμως, η ζωή εκδικείται. Καταφθάνει ο Ντασέν μία ημέρα και λέει “Δεν θα ψάξουμε άλλο εμείς την κοπέλα, αποφάσισε να ασχοληθεί η παραγωγή”. Τελικά, δώσανε τον ρόλο της κοπέλας στο μεγαλύτερο όνομα της Ευρώπης τότε, την Τζίνα Λολομπρίτζιντα, όπου βεβαίως άλλαξαν το σενάριο και πρωταγωνίστρια έγινε η χωριατοπούλα. Η Τζίνα, γνωρίζοντας ότι η Ελληνίδα τα έχει με τον Ντασέν, έλαβε τα μέτρα της και έφερε τον δικό της φωτογράφο, ο οποίος έβγαλε τραγικά τη Μελίνα στο φιλμ».

Τέλος, η Ροζίτα Σώκου αναφέρει: «Έξι μήνες μετά τον θάνατο του Κένεντι η Τζάκι είχε πάει στην Ισπανία και για λόγους πολιτικούς είχε βάλει ένα ισπανικό καπέλο και είχε χορέψει έναν κλασικό χορό. Τη βλέπει η Μελίνα και μου λέει “Κοίταξε την ηλίθια. Είχε την τύχη να της σκοτώσουν τέτοιο άνδρα και, αντί να βάλει τις πλερέζες, να βγαίνει στις τηλεοράσεις και να ζητάει δικαιοσύνη που θα την έκανε σταρ -γιατί είναι το μόνο που κάνει σταρ μία γυναίκα- χορεύει το ζώον”. Οπότε όταν ήρθε η Χούντα, είπα “Είχε την τύχη η Μελίνα να της σκοτώσουν τέτοια πατρίδα και κατόπιν τούτου έβαλε τις πλερέζες και την εκμεταλλεύθηκε για να γίνει σταρ”. Κάποια στιγμή μου είπε “Εγώ δεν θα τελείωνα ποτέ το σχολείο. Οι μπράβοι του πατέρα μου πήγαιναν με τα πιστόλια και εκβίαζαν τους καθηγητές”».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποιος ο λόγος να λέγονται τέτοια πράγματα τόσα χρόνια μετά, μόνο η ίδια γνωρίζει…

ΠΗΓΗ: ΕΓΩ

Επιμέλεια: Τέλης Αλεξανδρόπουλος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης