Από «Το Νησί» και τη Σπιναλόγκα, ο Νίκος Ορφανός επέστρεψε δυναμικά στην τηλεοπτική μας καθημερινότητα.
Αυτή τη φορά υποδυόμενος τον «Κίτσο» στη διαφήμιση γνωστής εταιρείας κινητής τηλεφωνίας, ο οποίος ζει στην επαρχία και έχει στενές επαφές με την τεχνολογία. Έχει κινητή, διαδικτυακή τηλεφωνία και GPS στον γάιδαρο! Μπορεί να είναι… teck machine, αλλά δεν είναι καθόλου tragik…
Όπως μάλιστα δηλώνει στην «Espresso της Κυριακής», «από την ημέρα που βγήκε η διαφήμιση με φωνάζουν Κίτσο όλη την ώρα». O επιτυχημένος ηθοποιός αποκαλύπτει πώς πήρε τον ρόλο στη διαφήμιση:
«Κάθε ηθοποιός κάνει ένα δοκιμαστικό video για να δουν αν η εικόνα που χρειάζεται η διαφημιστική ταιριάζει με αυτήν που μπορείς να αποδόσεις. Έτσι, έκανα δοκιμαστικό, μίλησα επαρχιώτικα, έπεσαν όλοι κάτω από τα γέλια και μου έδωσαν τον ρόλο παμψηφεί».
Ο γνωστός ηθοποιός αναφέρει ότι έχει επαφή με το Internet, το Facebook και το Twitter, όπως και ο… Κίτσος: «Το Twitter το βαριέμαι γιατί είναι ένα ατέλειωτο καφενείο, όπου ο καθένας λέει από μια μπούρδα και σπανίως βρίσκεις κάτι έξυπνο να διαβάσεις. Ενώ έχω λογαριασμό, δεν γράφω τίποτα. Απλώς, παρακολουθώ κυρίως τον λογαριασμό του Γιάννη Πετρίδη, που ανεβάζει ειδήσεις για τη μουσική. Κατά τα άλλα, έχω τη σελίδα μου στο Facebook και παρακολουθώ παρά πολύ την τεχνολογία. Πάντως, γκατζετάκιας δεν είμαι. Τα χρησιμοποιώ για όσο με βολεύουν στη δουλειά μου. Ούτως ή άλλως, το μέλλον δεν υπάρχει χωρίς τα social media. Πάει τόσο πολύ γρήγορα αυτό το πράγμα, που όποιος αρνείται ή δεν προλαβαίνει να το παρακολουθήσει σε λίγο θα νιώθει σχεδόν αναλφάβητος».
Όσο για το αν πρόσθεσε δικά του στοιχεία στην τηλεοπτική διαφήμιση, δηλώνει: «Στο κείμενο δεν έβαλα δικά μου στοιχεία. Μην ξεχνάτε ότι τα κείμενα στις διαφημίσεις είναι πολύ συγκεκριμένα και έχουν περάσει από σαράντα κύματα. Δεν έχεις πολλές δυνατότητες να αυτοσχεδιάσεις φραστικά. Έβαλα όμως πολλά στοιχεία κινησιολογικά. Δηλαδή, ο χορός στο τέλος είναι δικό μου δημιούργημα. Τι νομίζετε, ότι το δουλέψαμε με κανέναν χορογράφο;».
Επιμέλεια: Νατάσα Παππά