Τον Οκτώβριο του 2015, το Playboy είχε ανακοινώσει πως θα «κόψει» τις γυμνές φωτογραφίσεις του και θα αλλάξει ύλη. Τον Ιανουάριο του 2016, ο βασικός ανταγωνιστής του, το Penthouse, το περιοδικό πορνογραφικού περιεχομένου που «μύησε» γενιές ανδρών στα μυστικά του «ωραίου φύλου», 
αποφάσισε να σταματήσει τις έντυπες εκδόσεις και να παραμείνει στην αγορά, μέσα από την νέα, ψηφιακή του μορφή.

Μετά από 51 χρόνια κυκλοφορίας λοιπόν, το περιοδικό που ίδρυσε ο Bob Guccione, οριοθετεί το τέλος μιας εποχής. Επί της ουσίας, τα ανδρικά έντυπα περιοδικά του περίπτερου που απεικόνιζαν γυναικείο γυμνό σε συνδυασμό με lifestyle θέματα, εξαφανίζονται ή διαφοροποιούνται, προσπαθώντας να προσαρμοστούν στις ανάγκες της εποχής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποιος άλλωστε αγοράζει πλέον περιοδικά σεξουαλικού ή σκανδαλιστικού περιεχομένου, την ώρα που η πορνογραφία κυκλοφορεί ελεύθερα σχεδόν στο διαδίκτυο;

Όπως ανακοίνωσε η συντακτική ομάδα του Penthouse, θα υπάρξει μια μεταβατική περίοδος για τον τίτλο πριν φτάσουμε στην τελική, digital μορφή, ενώ τα γραφεία της εταιρείας θα μετακομίσουν από τη Νέα Υόρκη στο Λος Άντζελες, όπου βρίσκονται και οι υπόλοιπες θυγατρικές εταιρείες της FriendFinder Networks.

Δείτε εδώ μερικά από τα πιο αξέχαστα εξώφυλλά του:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Madonna


Σίντι Κρόφορντ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Eπιμέλεια: Κατερίνα Νινιού

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης