Τα διαφημιστικά σποτ που προβλήθηκαν κατά τη διάρκεια του Super Bowl κόστισαν περίπου 3,5 εκατομμύρια για 30 δευτερόλεπτα «αέρα».

Γι’ αυτό οι εταιρείες που ήθελαν να διαφημιστούν προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν όσο μπορούν περισσότερο την υψηλή τηλεθέαση με σποτάκια που εντυπωσιάζουν.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα online ανθοπωλείο έκανε την πιο σωστή κίνηση. Προσέλαβε την Miranda Kerr για να σαγηνέψει τα πλήθη, που εκείνη τη στιγμή έτρωγαν πίτσες και έπιναν μπύρες.

Δείτε το σποτάκι με την αυστραλιανή καλλονή

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Επιμέλεια: Τόλης Αλεξανδρόπουλος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης