Οι σούπερ γιαγιάδες της νέας τηλεοπτικής διαφήμισης της Cosmote, που «δίδαξαν» τη σημασία όρων όπως «executive summary conclusion», «charts», «booklet», με «βοηθούς» τους δύο κατσίκες, άφησαν για λίγο στην άκρη τα statistics και μίλησαν στο ένθετο Piazza της εφημερίδας Veto για την εμφάνισή τους στο γυαλί, για τις… κατσίκες τους, τη Νίνα και τη Φιλίτσα, ενώ δεν έκρυψαν ότι είναι ανοικτές και σε νέες επαγγελματικές προτάσεις! Η γιαγιά Γιαννούλα και η γιαγιά Παναγούλα, ή κατά κόσμον Αθανασία Καμπούρη και Παρασκευή Πετραλίδου, πέρασαν μια ημέρα στην Κωπαΐδα, για τις ανάγκες των γυρισμάτων, κάτι που, όπως μας αποκάλυψαν, απόλαυσαν πολύ, αφού παρακολούθησαν ακόμη και… live γέννηση μίας μικρής κατσικούλας! Μάλιστα, δεν είναι η πρώτη φορά που η γιαγιά Γιαννούλα συμμετέχει σε διαφημιστικό, αφού έχει ήδη πρωταγωνιστήσει σε πέντε τηλεοπτικά σποτάκια!

«Είναι ένας τρόπος να προσθέσω κάτι στη μικρή σύνταξη που παίρνουμε εγώ και ο άνδρας μου, γιατί είναι δύσκολα τα πράγματα στις μέρες μας. Παίρνω σύνταξη εξακόσια ευρώ και οι διαφημίσεις είναι για μένα ένα σημαντικό βοήθημα». Η άλλη «πρωταγωνίστρια» του διαφημιστικού, η οποία συνταξιοδοτείται από τον ΟΓΑ με μισθό μόλις 345 ευρώ, είπε: «Στη διαφήμιση διασκεδάσαμε πολύ και δεν θα λέγαμε όχι σε κάποια άλλη πρόταση».
Η γιαγιά «Γιαννούλα» έχει κάνει πολλές δουλειές μεταξύ των οποίων συνοδός σε πούλμαν σε μαθητές της Γερμανικής Σχολής.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μεγάλη απήχηση, πάντως, της διαφήμισης, τις έχει κάνει ιδιαιτέρως γνωστές, αφού, σιγά-σιγά, αρχίζουν να τις αναγνωρίζουν και στον δρόμο! «Μας σταματάνε και μας ρωτάνε αν είμαστε οι γιαγιάδες της διαφήμισης. Συνηθίζουν, μάλιστα, να μας λένε ότι κάθε φορά ανυπομονούν να μας δουν στην τηλεόραση!», δήλωσαν οι συμπαθέστατες γιαγιάδες.

Τι είπαν, όμως, οι δικοί τους άνθρωποι, όταν τις πρωτοείδαν; «Τρελάθηκαν όλοι! Μερικοί μάλιστα δεν το πίστευαν! Ειδικά τα εγγόνια μου αλλά και πολλοί γνωστοί και συγγενείς με παίρνουν στο τηλέφωνο για να μου δώσουν συγχαρητήρια!», είπε η 72άχρονη Παρασκευή Πετραλίδου, η οποία, μάλιστα, δεν δίστασε να πει για τη μόδα που θέλει ολοένα και περισσότερους εκπροσώπους της τρίτης ηλικίας, πρωταγωνιστές σε διαφημίσεις. «Επειδή γεράσαμε δεν σημαίνει ότι το βάζουμε κάτω, δεν παραιτούμαστε από την ζωή. Κρατάνε ακόμη τα κότσια μας βρε αδερφέ!»

Φωτό : Κώστας Κουτσαυτίκης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης