Η εταιρεία Zara εκφράζει την λύπη της για την παρανόηση που δημιούργησε η διαφημιστική εκστρατεία με τις ακρωτηριασμένες κούκλες και τα αγάλματα τυλιγμένα στα λευκά, κάτι που προκάλεσε ορισμένους φιλοπαλαιστίνιους ακτιβιστές για μποϊκοτάζ.
«Δυστυχώς, ορισμένοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις εικόνες αυτές, που τώρα απομακρύνθηκαν, και είδαν σε αυτές κάτι που δεν έχει σχέση με τις προθέσεις της δημιουργίας τους», αναφέρεται σε μήνυμα που αναρτήθηκε στον λογαριασμό της Zara στο Instagram.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
Χιλιάδες σχόλια αναρτήθηκαν στον λογαριασμό, σχετικά με τις φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας, με πολλά από αυτά να συνοδεύονταν από παλαιστινιακές σημαίες, ενώ το #BoycottZara έγινε viral στο Twitter (Χ).
For those who do not understand Arabic, it says “Khara” , which means p00p! And that’s exactly what #Zara is! #BoycottZara pic.twitter.com/2zpCpquSlS
— Rania (@umyaznemo) December 12, 2023
Zara is making fun of dead kids.
Boycott Zara.
Zara is disgusting.#BoycottZara pic.twitter.com/tq5nl4fTQc
— Naila Ayad🇵🇸 (@Naila_Ayad) December 12, 2023
Why are people boycotting fashion giant Zara? pic.twitter.com/CYruw8q79E
— TRT World (@trtworld) December 12, 2023
Οι διαμαρτυρόμενοι είδαν στις φωτογραφίες της καμπάνιας, εικόνες που παρέπεμπαν στην Γάζα.
Άμεσα, οι αναρτήσεις της εταιρείας στο Instagram που παρουσίαζαν την εκστρατεία αφαιρέθηκαν.
«Η Zara λυπάται για την παρανόηση, εκφράζουμε και πάλι τον βαθύ σεβασμό μας προς όλους», αναφέρεται στο μήνυμα της εταιρείας που διευκρινίζει ότι η καμπάνια άντλησε έμπνευση από την ανδρική ραπτική των περασμένων αιώνων.
Οι φωτογραφίες δείχνουν ένα ατελιέ με σκάλες, υλικά συσκευασίας, κιβώτια και γερανούς και εργάτες με στολές εργασίας.