Είναι ο πρώτος Αμερικανός υποψήφιος για την προεδρία, που βάζει προεκλογική διαφήμιση σε βίντεο γκέιμ. Ενόψει των εκλογών του Νοεμβρίου, ο Μπαράκ Ομπάμα αποφάσισε να διαφημιστεί ακόμη και σε αυτούς που δεν βλέπουν και πολύ τηλεόραση, αλλά αφιερώνουν τον περισσότερο χρόνο τους στους υπολογιστές και η ηλικία τους κυμαίνεται από 18 έως 34.
Εννέα διαφορετικοί τύποι παιχνιδιών της Electronic Arts Inc., από το «Madden 09» για τους ποδοσφαιρόφιλους, στο «Burnout: Paradise» που αναφέρεται σε αυτούς που αγαπούν την ταχύτητα, φιλοξενούν εικόνες του υποψηφίου των Δημοκρατικών.
Σε αυτές ο Μπαράκ Ομπάμα παροτρύνει τους ψηφοφόρους να επιλέξουν την «Αλλαγή», το γνωστό σύνθημα της προεκλογικής του καμπάνιας και να προσέλθουν στις κάλπες έτσι ώστε να υπάρχει μεγάλη συμμετοχή στις εκλογές.
Διαφημίσεις υπάρχουν επίσης και σε παιχνίδια NBA, NHL και σκέιτμπορντ. Δεν έγινε γνωστό πόσο κόστισε το εγχείρημα στην εκστρατεία του Ομπάμα, αλλά θα παραμένει στα παιχνίδια μέχρι και τις 3 Νοεμβρίου, μία ημέρα δηλαδή πριν τις εκλογές.