Να παραμείνουν ανοιχτά τα σχολεία την ώρα που ο κόσμος μάχεται κατά της επιδημίας του κορωνοϊού ζήτησαν οι υπηρεσίες του ΟΗΕ Unesco και Unicef καθώς και η Παγκόσμια Τράπεζα, σε έκθεσή τους που δημοσιεύτηκε χθες Πέμπτη.

«Είναι σημαντικό να δώσουμε προτεραιότητα στην επανέναρξη των σχολείων και να προσφέρουμε τα απαραίτητα μαθήματα ώστε να καλύψουν τα κενά που υπέστησαν οι μαθητές λόγω της αναστολής της λειτουργίας των σχολείων» τονίζει σε ανακοίνωσή του ο Ρόμπερτ Τζένκινς, υπεύθυνος του Τμήματος Εκπαίδευσης της Unicef.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Δεν χρειάζεται να ψάξουμε μακριά για να δούμε τις επιπτώσεις της πανδημίας στην εκπαίδευση των παιδιών σε όλο τον κόσμο. Στις χώρες με χαμηλό ή μέσο εισόδημα οι επιπτώσεις αυτές ήταν ακόμα μεγαλύτερες καθώς η περιορισμένη πρόσβαση στην τελεκπαίδευση, οι αυξημένοι κίνδυνοι μείωσης του προϋπολογισμού (για την παιδεία) και οι καθυστερήσεις στα σχέδια επαναλειτουργίας καταστρέφουν κάθε πιθανότητα κανονικότητας για τους μαθητές» επισήμανε.

Σύμφωνα με την έκθεση των τριών θεσμών, τα παιδιά από αυτές τις φτωχές χώρες έχασαν σχεδόν τέσσερις μήνες σχολείο από την έναρξη της πανδημίας. Στις πλούσιες χώρες τα παιδιά, που έχουν στη διάθεσή τους την απαραίτητη τεχνολογία για τηλεκπαίδευση, έχασαν έξι εβδομάδες, αναφέρεται στην έκθεση.

Για την Unesco και την Παγκόσμια Τράπεζα είναι σημαντικό οι χώρες να επενδύσουν οικονομικά «τώρα» στα σχολικά συστήματα προκειμένου να μειωθεί το χάσμα που ανοίγεται μεταξύ των φτωχών και των πλούσιων χωρών εξαιτίας της πανδημίας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η έκθεση των τριών θεσμών καταρτίστηκε βάσει εθνικών δεδομένων τα οποία συγκέντρωσαν από σχεδόν 150 χώρες από τον Ιούνιο ως τον Οκτώβριο.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης