Η Αυστραλή popstar Κάιλι Μινόγκ καλεί τους Βρετανούς να αφήσουν στην άκρη την πολιτική και να «επισκεφθούν τους φίλους τους στην Αυστραλία», προωθώντας με αυτό τον τρόπο την τουριστική καμπάνια που ξεκίνησε στη Βρετανία την ημέρα των Χριστουγέννων.

Η Βρετανία, από όπου προέρχεται η τέταρτη μεγαλύτερη πληθυσμιακά ομάδα τουριστών στην Αυστραλία, έζησε μια πολιτικά ταραχώδη χρονιά με τη μνησικακία για το Brexit και τις βουλευτικές εκλογές αυτού του μήνα – που έγιναν τον Δεκέμβριο για πρώτη φορά εδώ και σχεδόν έναν αιώνα.

«Μπορείτε να κλείσετε τις ειδήσεις, να πετάξετε τα παπούτσια σας», τραγουδά η Μινόγκ στη διαφήμιση.

Το διαφημιστικό βγήκε στον αέρα ακριβώς πριν το χριστουγεννιάτικο μήνυμα της βασίλισσας Ελισάβετ και εντάσσεται στη νέα καμπάνια του οργανισμού τουρισμού της Αυστραλίας ύψους 15 εκατ. δολάρια Αυστραλίας (10 εκατ. δολαρίων)· πρόκειται για τη μεγαλύτερη επένδυση που έχει κάνει ο οργανισμός αυτός στη Βρετανία εδώ και πάνω από μια δεκαετία.

Στην καμπάνια συμμετέχουν εκτός από τη Μινόγκ αρκετοί άλλοι Αυστραλοί celebrities που είναι πολύ γνωστοί στη Βρετανία, όπως ο κωμικός Άνταμ Χιλς και ο πρώην παίκτης του κρίκετ Σέιν Γουόρν.

Μολονότι δεν θίγει άμεσα το Brexit, η διαφήμιση αναφέρεται σε μια «σκληρή και περίπλοκη» χρονιά, με τον Χιλς να λέει ότι «η διαπραγμάτευση πολύπλοκων εμπορικών συμφωνιών είναι φρίκη» και τη Μινόγκ να δηλώνει ότι ένα χαριτωμένο κουόκα είναι ένας καλός περισπασμός. Τα κουόκα είναι μικρά μαρσιποφόρα που βρίσκονται σε ορισμένα μόνο μέρη της Αυστραλίας και είναι γνωστά για το πόσο φιλικά είναι προς τους ανθρώπους.

 

 

Η διαφήμιση προβάλλει υπέροχες παραλίες της Αυστραλίας και ένα εντυπωσιακό σκηνικό, που έρχεται σε απόλυτη αντίθεση με τις εικόνες που έχουν κυκλοφορήσει σε μέσα ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο αυτό τον μήνα και δείχνουν τις πυρκαγιές να σαρώνουν τμήματα της χώρας. Η χώρα πλήττεται από σοβαρή ξηρασία και η περίοδος πυρκαγιών σε εκτάσεις με χαμηλή βλάστηση ξεκίνησε φέτος νωρίτερα και είναι πιο έντονη από το συνηθισμένο.