Μετά από εκτενείς έρευνες, οι ειδικοί του αμερικανικού Εθνικού Εργαστηρίου Αrgonne στο Ιλινόις απεφάνθησαν ότι ο μεγάλος ζωγράφος, Πάμπλο Πικάσο χρησιμοποιούσε στους πίνακές του μπογιά που προορίζονταν για… τοίχους, προκειμένου να δώσει στους πίνακές του λάμψη.

Η διαπίστωση έγινε ύστερα από μελέτη με ακτίνες Χ του πίνακα «Η Κόκκινη Πολυθρόνα» που ανάγεται στο έτος 193.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σύμφωνα με αυτή, τα σωματίδια των χρωστικών ουσιών που χρησιμοποιήθηκαν στον εν λόγω πίνακα ταιριάζουν με τη χημική σύσταση των προϊόντων της Ripolin, της πρώτης μάρκας χρωμάτων για οικιακή χρήση.

Πολλοί ειδήμονες θεωρούν ότι το εφέ που επέλεξε ο Πικάσο θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί με «συμβατικά» χρώματα ζωγραφικής.

Επιμέλεια: Μυρτώ Τσάβαλου

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης