Κατά 3,6% αυξήθηκε ο τζίρος των καταστημάτων στις ΗΠΑ, κατά τη διάρκεια των Χριστουγέννων.

Σύμφωνα με έρευνα της SpendingPulse, θυγατρικής της Master Card, οι χριστουγεννιάτικες πωλήσεις κατά 3,6% στις ΗΠΑ, μία άνοδος που οφείλεται ιδιαίτερα στις μεγάλες παραγγελίες μέσω διαδικτύου.

Επίσης, οι λιανικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3,6% (εκτός των αυτοκινήτων και της βενζίνης) στο διάστημα μεταξύ 1ης Νοεμβρίου και 24ης Δεκεμβρίου, όταν τον περασμένο χρόνο κατά το ίδιο διάστημα οι πωλήσεις είχαν μειωθεί κατά 2,3%, τονίζεται στην έρευνα.

«Έξι τομείς στους δέκα κατέγραψαν μία θετική άνοδο μεταξύ του ίδιου διαστήματος», τονίζεται.

«Σε γενικές γραμμές, φέτος παρατηρήσαμε μία σταθεροποίηση των εξόδων, ενώ το 2008 είχε χαρακτηρισθεί από κάθετη πτώση», τόνισε ο Μάικλ Μακ Ναμάρα της SpendingPulse στο ανακοινωθέν του.