Το κυνήγι για τα ίχνη των αγνοουμένων στις πιο δύσκολες θάλασσες του κόσμου, που άρχισε τον Μάρτιο του 2014, συνεχίζεται έως και σήμερα. Οι θεωρίες συνομωσίας για το τι μπορεί να συνέβη στην πτήση «370» των «Malaysia Airlines» -που εξαφανίστηκε από τα ραντάρ τον Σεπτέμβριo του 2014 και στοίχισε τη ζωή σε 239 επιβαίνοντες- είναι πολλές, τη στιγμή που ερευνητές και εμπειρογνώμονες της αεροπορίας, παραμένουν ακόμη στο… σκοτάδι, για το τι ακριβώς έγινε εκείνη την ημέρα.

Νέα έρευνα, πάντως, από ειδικούς στην Αυστραλία, αναφέρει ότι το αεροσκάφος έχασε απότομα ύψος και έπεσε με σφοδρότητα στη θάλασσα, με αποτέλεσμα να τίθενται σε αμφισβήτηση οι αρχικές εκτιμήσεις, σύμφωνα με τις οποίες, το αεροσκάφος είχε σταδιακή κάθοδο προς την επιφάνεια του Ωκεανού.

Μέσα Ενημέρωσης της Αυστραλίας, από την άλλη, αναφέρουν ότι η ανάλυση στοιχείων, αλλά και οι εξομοιώσεις του κατασκευαστή, αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο το αεροσκάφος, να έχασε έναν από τους κινητήρες του λίγο πριν από την πτώση του.

Εν τω μεταξύ, ένας πρώην πιλότος, της Βασιλικής Πολεμικής Αεροπορίας, δήλωσε προ ημερών: «Ξέρω ότι ο κόσμος αγαπάει τις ιστορίες δημοσιογράφων. Και μια ημέρα, ίσως, κάποια μαξιλάρια καθισμάτων εκβραστούν στη δυτική ακτή της Αυστραλίας ή την ακτή της Ανταρκτικής, ποτέ δεν ξέρεις. Πάντως, το αεροπλάνο δεν πρόκειται να βρεθεί ποτέ. Παρά τις  θεωρίες συνωμοσίας εγώ πιστεύω ότι το αεροσκάφος το έριξε ο κυβερνήτης του αλλά ποτέ δεν πρόκειται να μάθουμε τον λόγο».

Υπενθυμίζεται, ότι στο παρελθόν έχουν βρεθεί και συντρίμμια που πιθανολογήθηκε ότι ανήκαν στο «Boeing» των «Malaysia Airlines», προκαλώντας ελπίδες για έναν επίλογο στο θρίλερ που δείχνει ατελείωτο.