Με κάθε επισημότητα ανακοινώθηκε το πρωί της Τετάρτης, τοπική ώρα Κίνας (πρώτες πρωινές ώρες στην Ελλάδα) η έναρξη της λειτουργίας τμήματος ενός υπερσύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου, πάνω στο οποίο θα κινούνται τρένα υψηλής ταχύτητας, που θα φθάνουν ακόμα και τα 300 χλμ./ώρα.

Με κόκκινο το τμήμα της γραμμής που λειτουργείΜόλις το έργο ολοκληρωθεί το τρένο – σφαίρα θα συνδέει την πρωτεύουσα της ασιατικής χώρας με το νότιο άκρο της επαρχίας Γκουάνγκζου, μια περιοχή γεμάτη εμπορικά λιμάνια και βιομηχανικές ζώνες. Η πρώτη αμαξοστοιχία ξεκίνησε από το Πεκίνο το πρωί της Τετάρτης με προορισμό την πόλη Ζενγκζού, σκορπώντας τον ενθουσιασμό στο υπουργείο Σιδηροδρόμων και σε υψηλόβαθμα πολιτικά στελέχη, τα οποία έχουν συνδέσει την απόκτηση ενός σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου με το πρεστίζ της δεύτερης μεγαλύτερης οικονομίας του πλανήτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Πρόκειται για το πιο εξελιγμένο τεχνολογικά μέσο στον κόσμο», ανέφερε περιχαρής ένας από τους Κινέζους αξιωματούχους, που είχαν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν νωρίτερα με το συγκεκριμένο μέσο. Το συνολικό μήκος της γραμμής θα είναι 2.298 χλμ. και θα περιλαμβάνει 35 στάσεις, συμπεριλαμβανομένων αυτών στις πόλεις Ζενγκζού, Γουχάν και Σάνγκσα και όταν ολοκληρωθεί θα αποτελεί τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική σύνδεση με τρένα υψηλής ταχύτητας στον κόσμο.

Όπως μετέδωσε πάντως το βρετανικό τηλεοπτικό δίκτυο BBC, η ανησυχία για τα επίπεδα ασφάλειας της γραμμής παραμένει τόσο σε διεθνές όσο και σε εγχώριο επίπεδο, καθώς ακόμα παραμένουν νωπές οι μνήμες από το σοβαρό σιδηροδρομικό δυστύχημα το καλοκαίρι του 2011, όταν 40 άνθρωποι σκοτώθηκαν σε σύγκρουση τρένων πάνω σε γέφυρα στην επαρχία Γουάνγκντονγκ. Από την πλευρά του, το Πεκίνο φροντίζει μέσω της κρατικής τηλεόρασης να προβάλει video στα οποία υπάρχει εκτενής ενημέρωση για το πόσο πολύ μεγάλη έμφαση δίνεται στον τομέα της ασφάλειας.

Δείτε το video…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε επίσης:
Κίνα: «Test drive» για το τρένο – σφαίρα, Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 23 Δεκεμβρίου 2012, 04:15

Επιμέλεια: Μάριος Βελέντζας

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης