Στιγμιαίο καφέ ετοιμάζεται να προσφέρει η διάσημη αλυσίδα Starbucks, σε μία προσπάθεια να αποβάλει τη φήμη ότι έχει μόνο ακριβά προϊόντα. Η εταιρεία με βάση το Σιάτλ θα παρουσιάσει τη μάρκα Via τη Τρίτη, με σκοπό να κυκλοφορήσει τον άλλο μήνα.
Εκπρόσωπος της εταιρείας, είπε ότι το νέο ρόφημα βρισκόταν σε επεξεργασία τα τελευταία 20 χρόνια και έχει το χαρακτηριστικό άρωμα των υπόλοιπων προϊόντων της.
Τα Starbucks, άρχισαν να πληρώνουν το τίμημα του μεγάλου ανοίγματος που έκαναν στην παγκόσμια αγορά, την εποχή που ξεκίνησε η οικονομική ύφεση στις ΗΠΑ. Οι πελάτες μειώθηκαν, αφού πλέον προτιμούσαν να πιούν έναν πιο φθηνό καφέ.
Πριν λίγες μέρες, η εταιρεία κάνει μεγάλες εκπτώσεις στα πρωινά γεύματα, προσπαθώντας να προσελκύσει και πάλι τον κόσμο.
Από το 2007, η αλυσίδα Starbucks έκλεισε περισσότερα από 1000 καταστήματα, έκανε περικοπές και αναδιαμόρφωσε το μενού της.